Mitä tehdä kun asunto on ihan kauhea läävä, ja yhden roskan kerääminenkin tuntuu mahdottomuudelta?
En vain jaksa tehdä yhtään mitään, käytän nykyään kertakäyttöastioita kun en jaksa tiskata, vaikka onkin astianpesukone. Miten saan tämän läävän siivottua? Ja jos jotenkin ihmeellä saisin, se näyttää ihan samalle viikon päästä. Ihme ettei rottia ole vielä tullut tänne.
Kommentit (58)
Ei tuossa muu auta kun raivata koko roska puhtaaksi.
En ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisjoukkoja.
Ööööööh siis siitä rotasta ja torakoista saat hyvät välipalat, en ymmärrä mitä haittaa niistä on?
Onko sulla stressiä tai masennusta? Onko rauta-arvot huonot? Se voisi selittää.
Siivoot kämpän tuntemuksista välittämättä.
Laita puhelimesta 15min ajastin ja sen 15min siivoat niin paljon kuin ehdit. Jos haluat jatkaa sen jälkeenkin, niin anna toki mennä, aloittaminen se yleensä vaikein osa on. Mutta jos vartin jälkeen tuntuu, että ei jaksa enää, niin sitten se oli vain vartti.
Voihan se tuntua mutta ei ole mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vetäse vähän piristävää.
Mistä sellasta annetaan. Onko ilmaista.
Jos tuota on jatkunut pitkään niin uupumus on merkki joko fyysisestä sairaudesta tai masennus/burn out. Varaa nyt alkuun aika lääkäriin verikokeisiin.
Itse olen tässä juuri muuttanut uuteen kotiin ja vaan chillaan samalla kun pyörittelen koneet ja putsaan niitä, laittelen tavaroita pikkuhiljaa paikalleen. Paljon on hommaa, mutta aion tehdä fiiliksen mukaan. Se on parasta yksin asuvana. Minusta ihan kivaa hommaa tuo siivoilu tms.
Otat nyt vaan yhden työn tälle päivälle/viikolle, mille tahansa ajan jaksolle, vaikka että keräät ne roskat. Tulee varmasti mahtava fiilis kun saat ne kerättyä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä aiot tehdä ap?
Aion maata paikallani kunnes olen täysin uppoutunut roskakasan alle. Ap
On kyllä yksi intohimoistani tuo siivous. -yksi kommentoija
Palkkaat siivoojan ja jos ei ole varaa mietit miten paljon saisit rahaa tuon kaiken siivoamisesta tai miten paljon säästät kun siivoat itse.
Minkä ikäinen olet ja kauan tuota on jatkunut? Minullakin oli vaikeuksia kotitalouden hoidossa alussa silloin 18-vuotiaana kun muutin pois kotoa, mutta kyllä sen pikkuhiljaa oppii.