Onko mielestäni naisen elämä helpompaa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vaikeampaa, ei miehillä ole kuukautisia, eivät synnytä.
Kriisin (ison tai pienen) sattuessa miehen oletetaan ottavan tilanne haltuun
Miehet tekee vaarallisimmat työt ja heitä kuolee enemmän työtehtävissä
Sodassa rintamalle lähetetään miehiä kuolemaan
Nuo on harvinaisia poikkeustapauksia, eivät mitään joka miehen elämää. Yhtä hyvin voisi sanoa, että naisia kuolee synnytykseen.
Joka vuosi työtehtävissä kuolee kymmeniä miehiä.
On hyvin harvinaista, että äiti kuolee synnytykseen. Ei tapahdu edes vuosittain.
Suhde on siis monikymmenkertainen.
Päivittäin maailmassa menehtyy noin 830 naista eh
Kaivahan sitten maailmanlaajuinen tilasto niistä miesten kuolemaan johtaneista työtapaturmista niin päästään johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa kehossa joo. Hormonitoiminta on järkevämpää ja olo seesteisempi. Miehillä on levottomuutta, aggressioita, himoja ja sen sellaista.
Mutta yhteiskunnassa tietysti on hankalampaa hullujen ja aggressiivisten ympäröimänä, kuin seesteisten ja mukavien.
Naiset on kyllä kaukana mukavista ja seesteisistä parisuhteessa.
Varmaan jos haluat seurustella niiden jännä-jennojen kanssa eikä kilttinainen kelpaa.
Painuhan nyt inkkeli muualle siitä inisemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei Suomessa, höhlä. Puhuttiin Suomesta, ei koko maailmasta. Tästäkin taas näkee että vastuunkanto on naisen kryptoniitti
naisia kyllä vammautuu ihan suomessa todella paljon. Moni ei pysty esim täysin pidättämään enää synnytyksen jälkeen. Näistähän ei tietysti huudella naapureille ja työkavereille. Sinua ei haittaisi? Kunhan et kuollut?
Eivätkö kätilöt ole tehtäviensä tasalla? Pitäisi varmaan asettaa joku mieskiintiö, että saataisiin osaamista sinnekin.
Lääketiede ei ole mikään naisenhyvänäpitämisoppi vaan erittäin s adistinen ja m isogyninen järjestelmä ihmisen laitostamiseksi, kuin karjan. Ja kuten kaikki, suurin väkivalta ja seksuaalinen väkivalta kohdistuu naisiin ja lapsiin. Niihin, jotka ovat tietämättömimpiä pimeimmistä ja sadistisimmista agendoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vaikeampaa, ei miehillä ole kuukautisia, eivät synnytä.
Kriisin (ison tai pienen) sattuessa miehen oletetaan ottavan tilanne haltuun
Miehet tekee vaarallisimmat työt ja heitä kuolee enemmän työtehtävissä
Sodassa rintamalle lähetetään miehiä kuolemaan
Nuo on harvinaisia poikkeustapauksia, eivät mitään joka miehen elämää. Yhtä hyvin voisi sanoa, että naisia kuolee synnytykseen.
Joka vuosi työtehtävissä kuolee kymmeniä miehiä.
On hyvin harvinaista, että äiti kuolee synnytykseen. Ei tapahdu edes vuosittain.
Suhde on siis monikymmenkertainen.
Jos miehillä on tappava aura niin ei se naisen vika ole. Parempihan se on että itse sen uhriksi joutuu, kuin sivullinen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Se on fakta.
M47
No meillä ei ole kuitenkaan jotain ihme turvotuksia jne. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei Suomessa, höhlä. Puhuttiin Suomesta, ei koko maailmasta. Tästäkin taas näkee että vastuunkanto on naisen kryptoniitti
naisia kyllä vammautuu ihan suomessa todella paljon. Moni ei pysty esim täysin pidättämään enää synnytyksen jälkeen. Näistähän ei tietysti huudella naapureille ja työkavereille. Sinua ei haittaisi? Kunhan et kuollut?
Eivätkö kätilöt ole tehtäviensä tasalla? Pitäisi varmaan asettaa joku mieskiintiö, että saataisiin osaamista sinnekin.
Mies kätilö pystyy estämään repeämisen paremmin kuin nainen? Kerrotko vielä miten?
Vierailija kirjoitti:
Joutuvatko miehet kärsimään 1/4 kuusta sellaisia kipuja ettei pysty kun itkemään?
Useimmat eivät, mutta eipä myös useimmat naisetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krääh-hh! Mun äijä on ollut viikon kännissä kuin apina. Sen poika oli lataamossa vuorokauden päihdepsykoosin takia ja jatkaa rälläämistä. Isästään ei ole mitään hyötyä. Kännissä soittelee ja raivoaa pojalle, silloin kun ei soita ja poraa sille itsesäälissään. Me muut yritetään tässä olla järjen äänenä, turhaan.
En tiiä olisko helpompaa olla mies, luultavasti. Olis ainakin helpompi ajatella vain
Oletpa aarteen löytänyt? Vaikka itse olet varmastikin varsinainen helmi.
Oon mä sillee helmi, että oon ihan hyvän näkönen, huolehdin itsestäni ja muista, mut kumppaninvalinta ei oo mennyt aina nappiin. Siks kai mulla vaikeaa onkin, kun huolehdin myös muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vaikeampaa, sillä naiset tuntevat enemmän kipua. Tuon takia naisia on vähemmän kaikissa vaarallisissa lajeissa missä voi satuttaa itsensä pahasti.
- Studies have found that the female body has a more intense natural response to painful stimuli, indicating a difference between genders in the way pain systems function.
- A greater nerve density present in women may cause them to feel pain more intensely than men.
- The fluctuating nature of female hormones may amplify the bodys perception of pain. For instance, when estrogen levels are low during the menstrual cycle or after menopause, pain receptor activity is elevated, which in turn causes the body to feel more pain.
- Women have a greater risk for many chronic pain-causing conditions, particularly during their reproductive years, and therefore report pain with more frequency than men.
Tämän takia naisen elämä on vaikeampaa. Varmasti juuri tuon kivun takia masennuskin on yleisempää naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Se on fakta.
M47
Perusteluja?
Tappaako toinen sukupuoli miehiä parisuhteen päättyessä?
Raiskaako naiset paljonkin miehiä?
Ahdistellaanko lähes jokaista poikaa seksuaalisin huuteluin ja luvattomasti kosketellen noin 11-vuotiaasta lähtien?
Kuka kantaa ja synnyttää lapset omassa ruumiissaan ja huoltaa ja kasvattaa aikuisiksi eli 18 vuotta, kun isää lakkaa perhe-elämä kiinnostamasta?
Kuka joutuu tämän vuoksi kohtaamaan työsyrjintää ja loppuikäisen tulokuopan?
Jos inttiin vetoat, se on puolen vuoden täysihoito 60%:lle pojista ja isolle osalle vapaaehtoisia tyttöjä (joista tosin jokainen on siellä motivoituneena ja palvelee aliupseeri- tai upseerikoulun verran lisää).
Miehen elämän vaikeudet: itseaiheutetut maksuhäiriöt ja riippuvuudet, ihan itse tehdyt rikokset seuraamuksineen, itse hoitamatta jätetty kunto ja mielenterveys. Nokkapokka toisten miesten kanssa seurauksineen, jotka viisas huomioisi etukäteen. Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Se on fakta.
M47
No meillä ei ole kuitenkaan jotain ihme turvotuksia jne. M
Mitä nyt munassa ja päässä.
Ai sinun mielestäsi? Mistähän tuntemattomat sen tietäisivät?