Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä KD:n uskiksilla on Palestiinalaisia vastaan?

Vierailija
31.07.2025 |

Miksi KD:n uskikset puolustelevat Israelin toimia Palestiinalaisia kohtaan?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kuten muutkin länsimaisia arvoja kannattavat eivät halua Palestiinasta uutta Afganistania missä naisella ei ole mitään oikeuksia. Siksi eivät halua Hamasia valtaan.

Vierailija
2/46 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KD:n kannattajat ole TV:stä nähneet kuvia, kuinka Palestiinalaisia kohdellaan ja pidetään tarkoituksella nälässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kristittynä haluaisin että esim. valheet eivät leviäisi ympäri maailmaa. Kuten ne 24 tunnin sisään kuolevat lapset Gazassa tao avustusrekat joita Israel panttaa vaikka oli YK: n järjestelystä johtuvat syyt että eivät päässeet perille.

Haluaisin myös että kiinnitetään muihinkin kriisialueisiin samanlaista huomiota esim Jemenin karmeaan tilanteeseen. Eivät jemeniläiset(paitsi terroristit huthit) syytä sisällissodasta Israelia. 

Haluaisin myös että pro- palestiina- väki ilmaisisi rauhanomaisesti ajatuksiaan mielenosoituksissa eikä kohdistaisi viattomia juutalaisia vastaan sabotaaseja ja iskuja.

Halusin myös että yksikään ihminen ja maa maailmassa ei toivoisi Israelin tuhoamista ja pommittamista.

Siinä muutama ajatus. Ja suren yhtä lailla palestiinalaisten hätää kuin kenen tahansa. Terrorismia ei pidä hyväksyä missään muodossa.

Vierailija
5/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah on saatana ja musut hänen seuraajia.

Vierailija
6/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen osa pyhää sotaa kaikkia vääräuskoisia vastaan. Ei kaipaa sen kummempia selityksiä.

Vierailija
7/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille on olemassa vain Jumalan valittu kansa eli Israel joka ei heidän mielestä tee mitään koskaan väärin :/

Ovat raamatulla päähän lyötyjä ja ainoa "tiedon" kanava on hörhösivut. 

Vierailija
8/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten ajatusmaailmaa on vaikea ymmärtää. Usko on jotenkin oikeutus kaikelle ja siinä ei ihmisellä ole lopulta mitään arvoa. 

Vierailija
9/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei KD:n kannattajat ole TV:stä nähneet kuvia, kuinka Palestiinalaisia kohdellaan ja pidetään tarkoituksella nälässä?

He ovat nähneet Hamasin kuvaamat teurastus filmit joten lopeta jo toi 💩 jauhaminen! 

Vierailija
10/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heitä kiinnosta. Koska satukirja kertoo että luvattu kansa tekee sitä mitä Jumala tahtoo.

Vierailija
11/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustavat heille väärää abrahamin lahkoa.

Vierailija
12/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät tappaneet Jeesusta 

Vierailija
13/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Raamatussa sanotaan että ne jotka Israelia vastaan käyvät tullaan tuomitsemaan ja tuhoamaan.  juutalaiset ovat Raamatun mukaan jumalan omaisuuskansa.

Vierailija
14/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole kummankaan puolella.

Mutta muistan kun 2 vuotta sitten ne videot levisi netissä missä hamasilaiset tappoi nuoria israelilaisia ja osa ihmisistä hurrasi tälle toiminnalle..

Jäi pysyvä mielikuva etten halua olla missään tekemisissä näitä puolustavien tahojen kanssa. Ikinä.

Vierailija
15/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel ajaa kahden valtion mallia, Hamas ei. Hamas on terroristijärjestö, jonka propagandaa YLE syöttää. Esim kuolleiden ja nälänhätää kärsivien lukumäärät tulee suoraan Hamasilta/ heidän toimittajilta/ alaisuudessa toimivilta järjestöiltä, koska alueelle ei edes pääse muita toimittajia! Ihan sama kuin, että uskottaisiin kaikki mitä Venäjä sanoo .Esim Sudanissa on paljon suurempi nälänhätä kuin Gazassa, mutta jostain syystä mediaa tämä ei kiinnosta, toisin kuin Gaza. Ja syy , miksi Gazassa nähdään nälkää : Hamas ryöstää kaikki sinne tulevat avustukset ! Lisäksi nälänhätää on liioiteltu. Esim tuotu uutisiin kuvia lapsista,  jotka on riutuneita jonkun sairauden, ei nälän hädän vuoksi . Näitä on pystytty jälkikäteen todistamaan.

Ei Israelkaan puhdas pulmunen ole mutta tämäPalestiina puolustus on lähtenyt täysin käsistä. Olisi aivan väärin tunnustaa Palestiina palkinnoksi siitä, että aloittivat sodan . Heillä ei ole valtiolle tarvittavia ominaisuuksia, kuten omaa hallintoa . Maata siis hallitsisi terroristijärjestö? 

Kaikista hassuinta on, että vihervasemmisto heiluttelee Palestiinan lippuja Pride kulkueissaan. Palestiinan, jossa jokainen seksuaalisesti erilainen pääsee hengestään .

T. KD:n jäsen 

Vierailija
16/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska Raamatussa sanotaan että ne jotka Israelia vastaan käyvät tullaan tuomitsemaan ja tuhoamaan.  juutalaiset ovat Raamatun mukaan jumalan omaisuuskansa.

Väärin. He ovat Saatanan synagoga koska heiltä puuttuu Poika.

Vierailija
17/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tuotu uutisiin kuvia lapsista,  jotka on riutuneita jonkun sairauden, ei nälän hädän vuoksi . Näitä on pystytty jälkikäteen todistamaan.

Aivan. Siitä yhdestä ilmeisesti geneettisen sairauden takia luurangonlaihasta pojasta oli myös kuva, jossa veli seisoo vieressä. Veli oli ihan tavallinen pyöreäposkinen pikkupoika. 

Vierailija
18/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. He ovat Saatanan synagoga koska heiltä puuttuu Poika.

Juutalaiset kuuluu Jumalan suunnitelmaan lopun aikoina.

Hesekiel 39,22Mutta Israelin heimo tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin. 23Ja pakanakansat tulevat tietämään, että Israelin heimo joutui pakkosiirtolaisuuteen syntivelkansa tähden, koska olivat olleet minulle uskottomat, ja minä kätkin heiltä kasvoni, ja niin minä annoin heidät heidän vihollistensa käsiin, ja he kaatuivat miekkaan kaikki tyynni. 24Minä tein heille heidän saastaisuutensa ja rikkomustensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni.25Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Nyt minä käännän Jaakobin kohtalon ja armahdan kaikkea Israelin heimoa ja kiivailen pyhän nimeni puolesta. 26Ja häpeänsä ja kaiken uskottomuutensa, jota he ovat minulle osoittaneet, he unhottavat, asuessaan nyt maassansa turvallisina, kenenkään peloittelematta. 27Kun minä tuon heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät heidän vihamiestensä maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisain pakanakansain silmien edessä. 28Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiirtolaisuuteen pakanakansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä. 29Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra."

Vierailija
19/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooseksen kirja sanelee KD:n ulkopoliittisen linjan. Aika surullista 2025, että tällainenkin on vielä mahdollista.

Vierailija
20/46 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin sekaisin, että luulevat raamatun olevan totta! 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä