Olen työssä käyvä tavismies
Ihan mukava elellä. Voita leivän päällä. Useamman tonnin pelikone löytyy RTX5090 näytönohjaimella. Töissä pari muikkelia kyselly kahveille, mutta en oo jaksanut oikein innostua. Mahdollisuus olisi lähteä työvaihtoon Australiaan, mutta sitä harkitsen vielä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mene Australiaan.
Pakkohan se on kai mennä, kun sellainen once in a lifetime juttu. Ne vaaralliset ötökät vain arveluttaa ja auringon kuumuus.
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Ja jos naiset antavat pakit erojen treffien jälkeen niin se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että he kelpuuttavat vain kalliimpien pelikoneiden omistajat. Vähintään viiden tonnin mylly pitää olla. Vain siis siitä. Ja ehkä tietysti myös liiasta kilttiydestä.
Minä olen työtön ja on pelit ja vehkeet kotona. Ei ole tylsää juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos naiset antavat pakit erojen treffien jälkeen niin se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että he kelpuuttavat vain kalliimpien pelikoneiden omistajat. Vähintään viiden tonnin mylly pitää olla. Vain siis siitä. Ja ehkä tietysti myös liiasta kilttiydestä.
Mun mies osti mulle 35000 euron auton.
Vierailija kirjoitti:
No voihan se johtua näytönohjaimestakin :D
Mene Australiaan.