Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies kiinni pettämisestä?

Vierailija
30.07.2025 |

Epäilen, että mies pettää. Ei myönnä, eikä kiellä suuttuu vain ja kääntää puheenaiheen. Miten saada selville jos pettää? Vinkkejä?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pääse puhelimelle. Mies varjelee puhelintaan visusti. Kerran pyysin puhelinta lainaan kameran takia kun omastani oli akku loppu niin ei millään olisi suostunut lainata puhelinta ja räpelsi sitä ennen kuin antoi minulle. Mm. Tästä aloin epäillä pettämistä ja pyysin miestä myöhrmmin näyttämään puhelinta niin suuttui vaan, ei näyttänyt ja sanoi minua kontrolloivaksi.

-Ap

No tässä se jo selviääkin. Kyllä pettää.

Tai ei ainakaan luota sinuun pätkän vertaa. Hänellä on joko salattavaa tai ei luota sinuun

Vierailija
22/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mies pettää aina. Aiotko olla sen kanssa kauan vielä?

En aio olla jos saan kiinni pettämisestä.

-Ap

No miksi olisit nytkään enää, jos epäilet? Kasvata itsetunto, nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä yhtään tapausta, jossa puhelimen salailu olisi ollut jotain muuta kuin pettämistä

Vierailija
24/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies katoilee viikonloppuisin ja nyt lomalla. Arkenakaan iltaisin ei vastaa puhelimeen. Töissä ollessa vastaa aina, mutta vapaa-ajallaan ei muka katso tuntikausiin puhelintaan. Sometilinsä on piilottanut. Koko ajan on ärtynyt. Kaikkiin kyselyihin sanoo vastaukseksi, että kontrollointi ahdistaa. 

-Ap

No lähde helvettiin sieltä. Älä ole kynnysmatto.

Vierailija
25/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se petä. Suuttuminen ja haukkuminen, puhelimen salailu viittaavat siihen. Harrastaako mies, onko ylitöissä? Seuraat ja varjostat miestä työpaikalle ja harrastuksiin. Lopeta kyseleminen, ei petturi ikinä paljasta epärehellisyyttään. Anna miehen tuudittautua siihen, ettet enää epäile mitään, ja kerää todisteita vaivihkaa.

Kannattaa myös miettiä jatkon kannalta, miten etenet. Jos teillä on yhteisiä lainoja, omaisuutta tai lapsia, pitää olla ovela eikä paljastaa kortteja liian aikaisin.

Vierailija
26/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun käytös tuhoaa suhteen. Opettele luottamaan. Älä ole mustasukkainen ja vainoharhainen.

En ole koskaan ollut mustasukkaista tyyppiä. Ainoastaan nyt kun mies on alkanut käyttäytyä epäilyttävästi. Tosin kieltämättä mietin onko vika minussa jos muka olen niin kontrolloiva. Mutta eihän minun tarvitsisi kysellä jos mies olisi vaikka kerran näyttänyt puhelimensa tai edes ilmaissut ymmärtävänsä huoleni ja sanonut ettei petä ja rauhallisesti keskustellut asiasta. 

-Ap

Vierailija
27/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on niin selvä pettäjä, että rahat menisi hukkaan esim. yksityisetsivälle (joiden homma on lähes pelkästään pettäjien käräyttämistä)

Kuten joku yllä sanoi, kannattaa alkaa suunnittelemaan jo omaa elämääsi ilman ukkoasi. Otat viileän asenteen, mietit käytännön järjestelyjä ja ajattelet suhteenne loppua vain välivaiheena ennen uutta elämää. Ei kannata ryhtyä räyhäämään, vaan pysyä kylmänä.

Et tarvitse mitään "todisteita" suhteenne lopettamiselle tai erolle.

Vierailija
28/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun käytös tuhoaa suhteen. Opettele luottamaan. Älä ole mustasukkainen ja vainoharhainen.

En ole koskaan ollut mustasukkaista tyyppiä. Ainoastaan nyt kun mies on alkanut käyttäytyä epäilyttävästi. Tosin kieltämättä mietin onko vika minussa jos muka olen niin kontrolloiva. Mutta eihän minun tarvitsisi kysellä jos mies olisi vaikka kerran näyttänyt puhelimensa tai edes ilmaissut ymmärtävänsä huoleni ja sanonut ettei petä ja rauhallisesti keskustellut asiasta. 

-Ap

Luota vaistoosi. Se ON oikeassa.

Vierailija
29/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös väitti kerran olleensa kotona yötä, mutta auto ei ollut parkissa! Kävin katsomassa keskellä yötä...

-Ap

Vierailija
30/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne pettää rumemmatkin huonoa itsetuntoaan.

Vierailija
31/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myös väitti kerran olleensa kotona yötä, mutta auto ei ollut parkissa! Kävin katsomassa keskellä yötä...

-Ap

Älä tee tätä enää itsellesi. Kukaan mies ei ole tuon arvoinen. Lopeta kyttääminen, lopeta vainoharhaisuus, lopeta kaikki. Ajattele vain itseäsi, ja mieti, onko sinulla hyvä olla?

Vierailija
32/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä yhtään tapausta, jossa puhelimen salailu olisi ollut jotain muuta kuin pettämistä

No näin.

Jos mies antaa sulle puhelimensa syystä mikä tahansa niin siitä tietää, että se on luotettava tyyppi.

Pettäjien jälkeen on ollut tosi hämmentävää kun mies on itse näyttänyt puhelimeltaan jotain tai antanut sen omaan käteen et "laita musiikkia sieltä".

Vierailija
33/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon joku pieni seurantalaite, esimerkiksi airtag. Jos sen kyydissä joskus olet, tiputa penkin väliin tms. Joku kaveri seuraamaan sitä, joku jota mies ei tunne. Feikkiprofiili, millä seuraat sen somea. Ilmeisesti ette asu yhdessä, joten itse vaan heivaisin mäkeen. 

Vierailija
34/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies pettää aina. 

Sekä miehet että naiset maistuvat.

Vierailija
35/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies ei koskaan petä. Miksei naiset ota lihavaa rumaa miestä?

Exäni on lihonut ja rähjääntynyt, jopa harmaantunut eromme jälkeen. Tosiaan mietin mitä ihmettä on tapahtunut ja on jopa aika surullista, aikoinaan oli hiton komea.

Kyllä tuo mua yrittää vielä vuosien päästä välillä vaikka pitkässä suhteessa onkin. 

Haluaisin vähän jutella sen naisen kanssa.

Vierailija
36/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin.

Jos mies antaa sulle puhelimensa syystä mikä tahansa niin siitä tietää, että se on luotettava tyyppi.

Pettäjien jälkeen on ollut tosi hämmentävää kun mies on itse näyttänyt puhelimeltaan jotain tai antanut sen omaan käteen et "laita musiikkia sieltä".

Mies antoi ennen käyttää puhelintaan, mutta ei enää.

-Ap

Vierailija
37/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sä kysynyt miksi sitä luuria ei voi näyttää, mikä on muuttunut?

Oon saanut pari exää kiinni tinderistä kun tilanne näytti kutakuinkin tuolta, mitään hän ei voi kysyttäessä sanoa. Tein feikkiprofiilin. Toinen niistä oli facessa estänyt mut ja toisella profiililla näkyi ihana pusukuva ja suhdestatus uuden/vanhan/toisen naisen kanssa.

Ai että. Miehet. Miksi ihmeessä ei voi suorana sanoa?

Vierailija
38/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ruma tai tavis pettää kun saa tilaisuuden. Jokainen mies pettää riippumatta ulkonäöstä.

Vierailija
39/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan ensiksi miehen pitäisi pettää

Vierailija
40/103 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on niin selvä pettäjä, että rahat menisi hukkaan esim. yksityisetsivälle (joiden homma on lähes pelkästään pettäjien käräyttämistä)

Kuten joku yllä sanoi, kannattaa alkaa suunnittelemaan jo omaa elämääsi ilman ukkoasi. Otat viileän asenteen, mietit käytännön järjestelyjä ja ajattelet suhteenne loppua vain välivaiheena ennen uutta elämää. Ei kannata ryhtyä räyhäämään, vaan pysyä kylmänä.

Et tarvitse mitään "todisteita" suhteenne lopettamiselle tai erolle.

Varmaan joku kykenee tuohonkin sen kummemmin miettimättä mutta ne oikeat todisteet olis mielenrauhan kannalta tärkeitä. Tuossa tilanteessa kun alkaa itsekin kyseenalaistaa itseään ja pitää hulluna. Ne todisteet sen takia että asia ei jää vaivaamaan "olikohan sittenkään".