¤¤¤¤Elopainoiset vko 14¤¤¤¤
Kommentit (10)
Jeps! Jotain olen saanut taasen aikaiseksi, kun vaaka aamulla näytti 76.6 eli pudotusta 400g viime viikosta. Hidasta, hidasta mutta alaspäin kuitenkin. Yhteensä pudotusta tullut 1.5kg.
Nallu laittoi tosiaan aika hurjan sanktion, jos tavoitetta ei saavuta. No, mä en valitettavasti tuohon kyseiseen tapaamiseen pääse, joten olen hengessä mukana sitten siellä Italiassa löhöillen.
Marja kyseli minkä ikäinen poika mulla on kun jo pyörällä polkee. Tammikuussa täytti kolme. Eihän tuo vielä pitkiä matkoja jaksa, pisin taitaa olla kolme kilometriä, parin pysähdyksen kanssa. Välillä saan ottaa muutaman juoksuaskeleen, jotta pysyn vauhdissa mukana tai sitten poika hetken odottaa ja jatkaa taas. Juuli on mulla aina vaunuissa mukana, joten vastusta siitäkin tulee.
Mulla on joka viikon maanantai punnitus kaverini kanssa ja ollaan päätetty, kun tavoite ollaan saavutettu lähteä kylpylään itseämme hemmottelemaan ja miehet hoitavat lapset.
Pääsiäistä ei vietetä ruuan suhteen mitenkään kummoisesti ja suklaahimosta olen päässyt eroon, joten ei taida tulla muniakaan syötyä. Poika saa mun munat, jos jostain niitä saan.
Tästä taas jatkan ja ensi viikolla sitten uudelleen.
Huhti
no ehkä voitaisiin pikkasen noita punismenttejä lieventää??? Yhtäänhä ei ollu kuitenkaa tuota pilkettä kulmassa?
Vaan minä ite ainakin lupaan että en paina tapaamishetkellä, siis kesäkuun 9. enempää kuin 67 kiloa. Tällä hetkellä painoa on 70,8 kiloa (viimeviikkoiseen -600 grammaa), siispä taitaa olla ihan realismia tuo? Päätin, että sillon on jalassa semmoset pöksyt jotka nyt on hiukan(...) piukeet ;) Oli niin tarpeeksi kalliit sillon aikanaan etteivät $3{$@ vieköön jää pitämättä...
Tulipahan taas eri malliin motivaatiota tuohon painontiputukseen. Julkinen häpeä taitaa meikäläistä motivoida parhaiten? ;D
Lähteekö kukaan tapaamiseen tuleva eloispöhkö tämmöiseen yllytyksestä mukaan?? Voin tuoda punnitusvälineen.
nallu
Mahtavasti ootte saaneet pidettyä ittenne kurissa! Mua hävettää tulla kirjaamaan omia tuloksiani, kun viime viikolla vielä puhkuin intoa täynnä ja nyt tässä välillä lopahti into täysin.
Edellisviikolla pudonneista parista kilosta toinen tuli takaisin,
Paino 19.3. 72,6kg
Paino nyt 73,6kg
BMI 22,6 (lievää ylipainoa)
Vyötärö 78cm.
Sitten kootut selitykset: Lapset tuli loppuviikosta kuumeeseen, joten ulkoilut loppui siihen ja minä lohdutin itseäni syömällä... En käsitä, kun normaali arki rutiineineen sujuu hyvin, syön lasten kanssa yhtä aikaa kotiruuat ja hedelmiä välipalaksi ja ulkoiltua tulee kunnolla vähintään kerran päivässä. Mutta sitten on nämä viikonloput ja muut poikkeustilanteet. En pysty hallitsemaan varsinkaan makeanhimoani yhtään! Oon välillä tosi pettynyt itseeni, mutta ei kai se auta kuin harjoitella näitä ongelmatilanteita ja palata mahdollisimman pian normaaliin arkeen. Pääsiäinen on tulossa ja nyt olisi hyvä harjoitella itsehillintää, saapa nähdä miten käy.
Tuo tapaamiseen suunniteltu punnitus kuulostaa hyvältä porkkanalta. Itse en pääse tuonne tapaamiseen mukaan, mutta voisin asettaa tavoitteekseni, että painoa on tuolloin 9.6. 70kg. Ja että voin kulkea yhdet ruskeat liian piukat housut jalassa tuona päivänä!
Nyt lasten kanssa ulkoilemaan, ettei jääkaappi vie voittoa.
Seela
Paino: 64 pudotusta kivat samat 100g, kuin canemollakin :D
BMI: 25 elikkäs ihan liikaa
Vyötärö: samat 71 cm
Mie olen vähän ollu laiska ja lipsunu ja lapsunu. seliseli :D muttakon nuo lapset kävi virpomassa mummit ja kummit, niin äitin on tarvinnu vähän auttaa nuiden munien syönnissä ;D
huhtillakin on kivasti paino pudonnut, hienoa!
Nallu, minen paina kun korkeintaan 62 kg sillo 9.6. son vissi ja varma!
näin on haaste otettu vastaan :D
laiskalässy Eria
Vaiket tapaamiseen pääsekkään, niin tosi mukava, kun olet hengessä mukana! :) Pasteeraat sitten niissä hienoissa housuissa oikein olan takaa.
E
sitähän tämä painontiputus tuntuu olevan: kieltäytymisiä, kieltäytymisiä ja sitte niitä repsahduksia aina välillä ;s Tsemppiä vaan kuule projektiin kovasti - periksi ei anneta :) Kiitos kun vastasit haasteeseen.
Mulla tuo itsestänikin (?) hassulta tuntuva tavoite eli tuo abauttiarallaa neljä kiloa kahdessa kuukaudessa on itse asiassa " hiukan enemmän" . Pitäis nimittäin ruveta saamaan tuosta läskistä lihasta. Ja lihas ainakin " sillon ennen" painoi läskiä enämpi..... Notta taitaa nallu istua löylyssä hikoilemassa varmuuden vuoksi tapaamista edeltävän viikon vapaat hetket?
ERIAlle kanssa kiitokset mukaan lähdöstä ;) Ruvetaanko jo varottelemaan tampesterin polliisisetiä etukäteen ;p
Lähempä tästä pilkkomaan noita saunapuita.....
nallu
Niin vaan viime viikon hekutus vaihtui apatiaan, kun tuli kutsu puolukametsään =( Siitä on seurannut syöpöttelyä kuin alkuraskaudessa, pöhötystä ja ketutusta.
Palaan kunhan taas " kotiudun" .
Jaa mutta se haaste, pakko, siis ihan PAKKO vaikka lentoemäntädieetillä saada 70 rikki ennen tapaamista, mutta kuten tapaamisessa sanoin, mun alasti puistossa juokseminen on enemmän rangaistus muille kuin mulle.
Pumpuli-Possu
Eli minäkään en tapaamiseen pääse, mutta tavoite on, että 9.6. (muistankohan nyt päivän oikein) paino on korkeintaan 66 kg.
Meikäläisen tehoviikot on tuottaneet tulosta, ja paino siis tänään 68,5 kg ja vyötärö 81 cm. Kilo ja sentti siis kadonneet viime viikosta. Liikuttua on tullu varmaan enemmän kun kertaakaan esikoisen raskauden alettua eli kolmeen vuoteen. Kaksi kertaa kävin juoksemassa, samoin tosi pitkällä kävelylenkillä. Ja joka päivä vähintään puoli tuntia liikuntaa. Laskin että yhteensä kului melkein 1800 kcal viime viikon aikana tuolla liikunnalla. Pääsiäisen koitan pitää edelleen sopivan tiukkaa linjaa. Ollaan lähinnä kotona, eikä rahaakaan ole hirveästi, joten ei mitään älyttömäiä herkkuja varmaan edes hankita. Rahkaa voi syödä ilman kermaa ja sokeriakin, kunhan laittaa hedelmiä ja marjoja sekaan. Ei mitään pashaa eikä suklaamunia tiedossa minulle. Meillä ei esikoinenkaan vielä suklaata saa.
Pumpulille tsemppiä, koitetaan vaan jatkaa eteenpäin, mehän ei luovuteta=)
Marja
Loistavia tuloksia teillä naiset, nyt vaan tsemppausta niin johan on eloisten uimarannalla tungosta;)
Mä huomasin, että pitäis olla aikalailla varovainen mitä toivoo...Mulla oli reissun jälkeen tullu 700g lisää elopainoa ja mietin mielessäni, että joku mahatautihan olis hyvä tähän väliin niin pääsis takas kuosiin..IDIOOTTI! Mehän sitte saatiin mahatauti koko perhe heti seuraavana päivänä. En todellakaan olis sitä ihan oikeesti toivonu.
No, tippuhan siinä sitte paino ja painoinkin tossa 62kg - en muista millon minä olisin painanu niin vähän, varmaan joskus parikymppisenä! Silti ei tunnu mitenkään tyytyväiseltä olo, tai no ehkä ei ihan niin paljon tuu vedettyä koko aikaa mahaa sisään;) Ja kai se on toi masunahka minkä roikkuminen tekee sen plösöolon oli painoa mitä tahansa. Ja toisaalta oksuilemallahan lähtee vaan nesteet.
No joka tapauksessa nyt olen kiriny huimaavaa oloa kiinni ahmimalla kaikenlaisia herkkuja ja kun ollaan sairasteltu niin olen ajatellu, että syön sitte edes kun ei uloskaan päästä. Nytkin on varmaan viittä eri karkkia tuolla pöydällä, pashaa, pizzaa, suklaamunia...
Mulla suurin ongelma tulee olemaan ensi tiistaina eli pääsiäisen jälkeen arkeenpaluu. Sitte on lopetettava tämä jokailtainen mässäys - meininki on ihan kun ennen laihista. Palkitsen itseäni jatkuvasti joten nyt on keksittävä uudet palkitsemiset. Toivottavasti tämä kurkkukipu menee pian ohi niin pääsee taas liikkumaan. Ja lapset tervehtyy niin pääsee ulos ja liikkeelle joka päivä!
Toi on aika hyvä toi Nallun tapaamissanktio, kannatetaan. Nyt pitäs vaan asettaa sitte itelle hyvä sanktioraja...
Papuna
Tässä taas raporttia:
Paino tänään 64,6 kg
Bmi 22,9
Pudotus viime viikosta 100 g (ai hurja, mikä vauhti!)
Kokonaispudotus tähän mennessä tasan 4 kg
Vyötärö 73,5 cm
Mittailin tänään pitkästä aikaa myös reidenympärystä ja yllätykseksi huomasin, että senttejä oli kuivunut pois n. 3 edellisestä mittauksesta.
Olipas Erialla ja Nallukalla melkoisia sanktioita suunnitteilla. Taitaa olla niin pahoja tällaselle pidättyväiselle ihmiselle, että tulis varmuuden vuoksi pudotettua yli tavoitteen. Vaikka toisaalta tuo Näsijärvessä polskuttelu on mulla kesällä melkein arkipäivää, kun tässä Nässyn rannoilla asustellaan. Tosin ilman yleisöä on saanut tähän asti uiskennella. Luullakseni ainakin.
Pääsiäisviikossa ollaan ja kohta on taas herkkuja pöydät notkollaan. Mites ootte aatellu pääsiäisestä suoriutua kunnialla? Lähinnä siis noista pakollisista herkuista (munat, pashat, rahkat yms. ). Oma strategia sisältää runsasta liikuntaa, mahdollisesti siirrymme tuonne pohjoiseen ulottuvuuteen hiihtoladun varrelle. Joka tapauksessa ihanaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille!
Tulkaahan joukolla ilmoittautumaan!
canemo