Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua ärsyttää, että mies mussuttaa joka päivä jotain makeaa ja karkkia ja sipsiä?

Vierailija
30.07.2025 |

Hän syö joka päivä joko suklaapatukoita, pussillisen karkkia, keksipaketin, pullaa tms ja usein myös sipsiä ja limua. Ja jos on ne syönyt loppuun jo aiemmin päivällä niin kulkee illalla minulta kyselemässä onko meillä mitään makeaa mitä hän voisi syödä. Syö kyllä ihan oikeaa ruokaakin, mutta silti mussuttaa jatkuvasti jotain makeita herkkuja. Itse en niin edes kaipaa makeaa, pari kertaa kuussa kiva joku jätski tai kahvin kanssa pulla syödä. Mutta jostain syystä ärsyttää ihan pahasti tuo kun mies on koko ajan jossain mussuttamassa jotain makeita herkkuja ja hetken päästä kyselemässä olisiko hänelle jotain makeaa lisää. 

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä osta sille herkkuja. Jos herra haluaa niitä mussuttaa 24/7, niin hakekoon ne itse kaupasta.

Ja vaikka ei herkuista lihoisikaan, niin ei tuo terveellistä ole esim. kolesterolille eikä munuaisten toiminnalle. Ja diabetes riskikin on kasvanut. Hoikalla/normi painoisellakin voi olla kehossa arvot huonolla tolalla, jos elintavat ei ole terveelliset. Eli toisin sanoen voi lyhentää elinikää. Ja sitten ihmetellään kuin se nyt noin kuukahti, kun ei ollut lihavakaan.

Itse henk.koht. myös ärsyttäisi, jos kumppani vaan mässyttäisi kaikkea epäterveellistä, ja kuin pikkulapsi kyselisi lisää, kun olisi syönyt kaikki. 

Vierailija
42/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä osta sille herkkuja. Jos herra haluaa niitä mussuttaa 24/7, niin hakekoon ne itse kaupasta.

Ja vaikka ei herkuista lihoisikaan, niin ei tuo terveellistä ole esim. kolesterolille eikä munuaisten toiminnalle. Ja diabetes riskikin on kasvanut. Hoikalla/normi painoisellakin voi olla kehossa arvot huonolla tolalla, jos elintavat ei ole terveelliset. Eli toisin sanoen voi lyhentää elinikää. Ja sitten ihmetellään kuin se nyt noin kuukahti, kun ei ollut lihavakaan.

Itse henk.koht. myös ärsyttäisi, jos kumppani vaan mässyttäisi kaikkea epäterveellistä, ja kuin pikkulapsi kyselisi lisää, kun olisi syönyt kaikki. 

En minä niitä ostakaan hänelle, vaan hän ostaa itse. Hän tietää, että minä en osta mitään makeaa kuin ehkä kerran kuussa. Silti kyselee minulta onko meillä jossain hänelle lisää makeaa syötäväksi kun hän söi jo kaiken mitä osti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö olet muka miehestä huolissasi? Kumppanin mielenterveys prakaa tuollaisen kanssa ensimmäisenä.

Vierailija
44/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää sama. Miehellä on testosteronit laskeneet, seksi ei kiinnosta, istuu vaan sängyllä ja mussuttaa sipsejä ja karkkeja. Siitä on kertynyt myös kiloja tietenkin.

Kontrollointia. Aikuinen on vastuussa itsestään

Ole sellainen kuin olet ja anna muiden olla sellaisia kuin ovat. Et pysty muuttamaan toista ihmistä nalkuttamisella. Keksi itsellesi muuta tekemistä, vaikkapa joku harrastus.

Jaa että nainen ei saisi kaivata miehensä kosketusta?! Se ei ole mitään kontrollointia, jos harmittaa miehen epäterveelliset elämäntavat ja siitä johtuen laskeneet testot.

Tuskin itsekään pitäisit viehättävänä veltoksi muuttunutta miestä, jota kiinnostaa enemmän sipsipussi kuin vaimon kanssa haliminen. 

Vierailija
45/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen syöminen häiritsee, jos itsellä ei edes tee mieli makeaa? Toki tilanne olisi eri, jos yrittää itse vähentää tai lopettaa makean syömisen ja toinen syö siinä vieressä herkkuja päivittäin. Se voisi ärsyttää. 

Vierailija
46/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisen syöminen häiritsee, jos itsellä ei edes tee mieli makeaa? Toki tilanne olisi eri, jos yrittää itse vähentää tai lopettaa makean syömisen ja toinen syö siinä vieressä herkkuja päivittäin. Se voisi ärsyttää. 

En osaa sanoa miksi se niin ärsyttää. Siitä asiasta juuri tein tämän aloituksen. Että ärsyttää mutta en tiedä miksi, osaisiko joku sanoa miksi tällainen voisi ärsyttää. Eniten ei ärsytä se syöminen vaan se että hän käy sitten kysymässä minulta koko ajan lisää syötävää. Ap

Vierailija
47/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa miksi se niin ärsyttää. Siitä asiasta juuri tein tämän aloituksen. Että ärsyttää mutta en tiedä miksi, osaisiko joku sanoa miksi tällainen voisi ärsyttää. Eniten ei ärsytä se syöminen vaan se että hän käy sitten kysymässä minulta koko ajan lisää syötävää. Ap

Sulle on jo kerrottu, mutta et suostu hyväksymään totuutta. 

Vierailija
48/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niitä ostakaan hänelle, vaan hän ostaa itse. Hän tietää, että minä en osta mitään makeaa kuin ehkä kerran kuussa. Silti kyselee minulta onko meillä jossain hänelle lisää makeaa syötäväksi kun hän söi jo kaiken mitä osti. Ap

leivo syntymäpäiväks tälle kakku ja voitte sitten leikkiä jotain mami-leikkejä sen jälkeen

Vierailija
49/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sua ärsyttää miehen läsnäolo. Eli rakkautesi on hiipunut. Silloin yleensä toisessa ärsyttää asiat herkemmin. Kuulostele tunteitasi ja fiiliksiäsi.

Tai sitten vaan olet kyllästynyt tasaisen tavallisen tylsään arkeen.

Ei me täällä osata sanoa mikä sua vaivaa. Sun täytyy olla itse kosketuksissa tunteisiisi.

Vierailija
50/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö oikeasti kykene tunnistamaan ajatusta ja tunteita, jotka on ennen ärsytystä? Eihän kukaan ulkopuolinen voi tietää, mikä sinua siinä mussuttamisessa ärsyttää. Vaikka menisit psykologille, se joutuisi kyselemään sinulta, mitä tunteita ja ajatuksia sinussa herää. 

Vierailija
51/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko miehellä joku vitamiinipuutos joka voisi selittää käytöstä. Saako ruuasta tarpeeksi proteiinia. Jos tuo on ihan oikea himo sokeriherkkuja kohtaan niin kannattaa hakeutua lääkäriin koska joku asia ei ole miehen kropassa kunnossa. Aika nopeasti tuosta käytöksestä tulee tapa ja vakio, halusi niitä herkkuja tai ei. Vertaa esim opittuun että leffaa katsottaessa syödään irtokarkkeja ja juodaan limua. 

Vierailija
52/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää siksi, koska makeaa koko ajan syövä ja lisää kyselevä mies on kuin pikkulapsi. Naisia ärsyttää miehet jotka käyttäytyy kuin pikkulapset. Pahin on juuri tuo että kyselee äidiltä nannaa lisää. 

Vierailija
53/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää siksi, koska makeaa koko ajan syövä ja lisää kyselevä mies on kuin pikkulapsi. Naisia ärsyttää miehet jotka käyttäytyy kuin pikkulapset. Pahin on juuri tuo että kyselee äidiltä nannaa lisää. 

tän vuoks alkoholismi onkin miehelle paljon sopivampaa kuin karkinsyönti

Vierailija
54/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt melkoista itsehillinnän puutetta. Aika possu.

Vierailija
55/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä! Ja sitten ihmetellään miksi ei petipuuhat kiinnosta. Kun mies ei ole enää mies, vaan mieslapsi, niin naiselta loppuu kiinnostus läheiseen kanssakäymiseen, koska mieslapsen kanssa nainen ei tunne itseään naiseksi, vaan äidiksi.

Vierailija
56/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä! Ja sitten ihmetellään miksi ei petipuuhat kiinnosta. Kun mies ei ole enää mies, vaan mieslapsi, niin naiselta loppuu kiinnostus läheiseen kanssakäymiseen, koska mieslapsen kanssa nainen ei tunne itseään naiseksi, vaan äidiksi.

jep, naisen kuuluu olla suhteessa se lapsi

Vierailija
57/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ehkä henkisellä tasolla puuttuvaa miehesi sillä korvaa.  Saa mässyistä jonkinlaista hyvänolon tunnetta.  Vaikka se sua keljuttaa, niin en suosittele naljailemaan, siirtyy vaan salasyöjäksi.  Ota kissa, jospa hän unohtaa herkut kun on joku pikkuinen joka hyppää syliin ja jolle voi syöttää kissan rakastamia nameja.  😻 

Vierailija
58/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinhnän naiset aina asian näkee. naisen kuuluu saada itkeä, kiukutella, purkaa tunteitaan, miehen kuuluu olla vahva, isämäinen ja vakaa hahmo joka rakastaa kaikesta naisen pikkusieluisuudesta huolimatta ja kestää pienet itkut, kiukut ja potkut

Vierailija
59/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuule olisi ihan vaan sellainen kahden aikuisen, miehen ja naisen välinen suhde. Kummankaan ei tarvitsisi taantua lapseksi, vaan olla mies naiselle, ja nainen miehelle.

Vierailija
60/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kummankaan ei kuulu olla suhteessa se lapsi. Kummankin kuuluu olla aikuisia.