Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua ärsyttää, että mies mussuttaa joka päivä jotain makeaa ja karkkia ja sipsiä?

Vierailija
30.07.2025 |

Hän syö joka päivä joko suklaapatukoita, pussillisen karkkia, keksipaketin, pullaa tms ja usein myös sipsiä ja limua. Ja jos on ne syönyt loppuun jo aiemmin päivällä niin kulkee illalla minulta kyselemässä onko meillä mitään makeaa mitä hän voisi syödä. Syö kyllä ihan oikeaa ruokaakin, mutta silti mussuttaa jatkuvasti jotain makeita herkkuja. Itse en niin edes kaipaa makeaa, pari kertaa kuussa kiva joku jätski tai kahvin kanssa pulla syödä. Mutta jostain syystä ärsyttää ihan pahasti tuo kun mies on koko ajan jossain mussuttamassa jotain makeita herkkuja ja hetken päästä kyselemässä olisiko hänelle jotain makeaa lisää. 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus...

Vierailija
2/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopankkomielteesi on aloitusten määrän perusteella aika huolestuttavaa, suosittelen että haet apua mielenterveysongelmiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus...

No ei. Voisinhan minäkin niitä syödä jos haluaisin, meillä on miehen takia koko ajan paljon herkkuja kaapeissa. Ei vaan yleensä tee yhtään mieli. Ap

Vierailija
4/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole iso muna ja rikas, niin jätä se mussuttaja.

Vierailija
5/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painopankkomielteesi on aloitusten määrän perusteella aika huolestuttavaa, suosittelen että haet apua mielenterveysongelmiisi.

Minkä aloitusten määrän? En minä ole tänne mitään muita aloituksia tehnyt. Eikä tämä aloitus liity edes painoon, meillä kummallakaan ei ole paino-ongelmaa. Ap

Vierailija
6/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet kontrolloiva. 

Vierailija
7/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaapit täyteen kaljaa ja heivaa ne herkut mäkeen.

Vierailija
8/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hänellä on ne onnekkaat geenit, että ei moisesta mättämisestä liho, niin syo se hänelle.

T: 127kg

Vierailija
9/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika lapsellista aikuisen ihmisen jatkuvasti mässäillä epäterveellistä roskaa. Kielii myös itsehillinnän ja itsekunnioituksen puutteesta, joten ymmärrän turhautumisen. Jotenkin epämiehekästä.

Vierailija
10/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille sialle et nyt skipataan sipsit ja lähtään panemaa.

Vierailija
11/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo että mielen päällä on jotain todella painavaa ja ikävää. Nyt kannattaisi hakeutua terkkaan ja pyytää lähete MT  puolelle. Kokemusta on!

Vierailija
12/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä "herkuista", mutta ei minua häiritse, jos mieheni syö. Saattaa vetäistä puoli litraa jäätelöä kerralla. Mitäpä se minulle kuuluu. Vähän on pötsiä tullut, mutta 58-vuotiaana hän päättää ihan itse syömisistään.

Vierailija
13/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika lapsellista aikuisen ihmisen jatkuvasti mässäillä epäterveellistä roskaa. Kielii myös itsehillinnän ja itsekunnioituksen puutteesta, joten ymmärrän turhautumisen. Jotenkin epämiehekästä.

onko sama sitten naiselle epänaisellista

Vierailija
14/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää sama. Miehellä on testosteronit laskeneet, seksi ei kiinnosta, istuu vaan sängyllä ja mussuttaa sipsejä ja karkkeja. Siitä on kertynyt myös kiloja tietenkin.

Vierailija
15/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä "herkuista", mutta ei minua häiritse, jos mieheni syö. Saattaa vetäistä puoli litraa jäätelöä kerralla. Mitäpä se minulle kuuluu. Vähän on pötsiä tullut, mutta 58-vuotiaana hän päättää ihan itse syömisistään.

Mutta syökö hän joka päivä? Ja sen lisäksi käy sinulta vielä sen syömisen jälkeen kysymässä vielä lisää makeaa syötäväksi? Ap

Vierailija
16/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta syökö hän joka päivä? Ja sen lisäksi käy sinulta vielä sen syömisen jälkeen kysymässä vielä lisää makeaa syötäväksi? Ap

keksitköhän sä näitä juttuja nyt omasta päästäs. 

Vierailija
17/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei edes ole paino-ongelmaa, miksi et anna syödä? Se että sinä et niistä välitä, ei tarkoita sitä, että kukaan ei välitä.

Vierailija
18/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisempi kysymys: Miksi olet parisuhteessa, jos mies noin paljon ärsyttää?

Vierailija
19/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterve käytös voi ärsyttää. Jos on joku huonosti vaikka psyykkisesti, silloin tuollainen makeanhimoinen käytös voi hetkellisesti helpottaa

Vierailija
20/92 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sama sitten naiselle epänaisellista

Totta kai. Ylipäätään epäkypsää. Mutta jotenkin koen vielä pahemmaksi miehelle, koska naisilla nyt voi ainakin olla hormonaalisesti edes vähän paremmat perustelut tuollaiselle syömiselle. Miehen taas kuuluu olla hillitympi. Olen muuten itsekin mies.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä