Miesten mielestä lasten varat ovat heidän omia, miksi?
Huomasin että exä on maksanut lapsen tililtä Hesaria ja vaikka mitä muita laskuja. tarkoitus oli että laitan kelakorvaukset sinne tilille niin sieltä voi maksaa lapsen puhelinlaskun ja sairasvakuutuksen. mutta ei, tili melkein tyhjä koska exä maksaa sieltä suoratoistopalveluja ja hesaria.
vituttaa. exän kommentti: "koeta nyt rauhoittua"
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus, rikosnimike kavallus. Lapsen rahoja ei saa käyttää ilman lapsen suostumusta ja silloinkin vain lapsen omiin tarpeisiin tyyliin polkupyörä tai läppäri.
Ihmeesti väärinkäyttäjävanhempi palauttaa rahat, kun poliisi niitä ryhtyy kyselemään.
lähetin exälle sähköpostin minne listasin kaikki epäselvät maksut tililtä, vaadin selvitystä niistä ja sanoin että rahat pitää palauttaa. ja sanoin että teen asiasta rikosilmoituksen ellei hän vastaa mulle aiheesta.
sain takaisin viestin että hänellä on nyt tänään kiirettä ja mun pitäisi rauhoittua.
Eikö mulla ole edes oikeutta olla vihainen siitä että lapsen rahoja on kadonnut useita satoja euroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus, rikosnimike kavallus. Lapsen rahoja ei saa käyttää ilman lapsen suostumusta ja silloinkin vain lapsen omiin tarpeisiin tyyliin polkupyörä tai läppäri.
Ihmeesti väärinkäyttäjävanhempi palauttaa rahat, kun poliisi niitä ryhtyy kyselemään.
lähetin exälle sähköpostin minne listasin kaikki epäselvät maksut tililtä, vaadin selvitystä niistä ja sanoin että rahat pitää palauttaa. ja sanoin että teen asiasta rikosilmoituksen ellei hän vastaa mulle aiheesta.
sain takaisin viestin että hänellä on nyt tänään kiirettä ja mun pitäisi rauhoittua.
Eikö mulla ole edes oikeutta olla vihainen siitä että lapsen rahoja on kadonnut useita satoja euroja?
Pitää sua tyhmänä. Sano, että joko rahat on tilillä päivään X mennessä tai teet ilmoituksen asiasta.
Tämä asia on täysin mustavalkoinen ja sun exä on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhempi saa nostaa lapsen tililtä mitään. Tai maksaa laskujaan. Siitä heilahtaa häkki.
Tää on ihan totta, myös lasten varojen käyttö väärin on laitonta.
Tiedän tapauksen, jossa toinen vanhempi käytti eron jälkeen alaikäisen lapsen rahoja omiin menoihinsa ja joutui oikeuteen siitä. Se on rikos, outoa että kaikki eivät tajua sitä. Kai sellaiset henkilöt kokevat omistavansa ne lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti oikeus. Ei isät ajattele lapsen parasta. Nyt poliisin sivuille tekeen rikosilmoitus, kun isä näköjään on todella välinpitämätön ja töykeä.
Onhan noita juttuja ollut lehdissä, kun vanhemmat ovat maksaneet lasten rahoilla elämistä ja mm. pesukoneen muistaakseni. Siitä tuli tuomio.
Kyllä kaikki ja jokainen mies on sika!!!!!!!!!!
Mitä sä ap täällä oikein uliset. Olisit tehny sen rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua tyhmänä. Sano, että joko rahat on tilillä päivään X mennessä tai teet ilmoituksen asia
Näin minä tein, kun ex tyhjensi lapsien tilit. Maksoi kyllä kaikki kiltisti takaisin, mutta jouduin tekemään maksusuunnitelman, koska oli tuhlannut kaiken omiin menoihinsa. Suoraan en rikosilmoitusta tekisi, vaikka lain mukaan voisikin.
tänään pari tuntia sitten vasta huomasin asian. annan kuitenkin jonkin verran aikaa selvittää asian mutta jos ei saada sovittua asiaa vaikka viikossa niin teen sen rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
tänään pari tuntia sitten vasta huomasin asian. annan kuitenkin jonkin verran aikaa selvittää asian mutta jos ei saada sovittua asiaa vaikka viikossa niin teen sen rikosilmoituksen.
Oikein teet. Anna aikaa selvittää asia ja jos ei palauta rahoja tai tee maksusuunnitelmaa, niin sitten ilmoitus.
Onpa ristiriitainen aloitus taas. Sisältö on vastakohta sille mitä otsikko antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ristiriitainen aloitus taas. Sisältö on vastakohta sille mitä otsikko antaa ymmärtää.
sorry, olin aloitetta kirjoittaessa vielä aika järkyttynyt asiasta. päällimmäisenä oli kysymys siitä miksi miehet kokevat että lasten rahat ovat heidän käytettävissä, lähipiirissäni on käynyt näin ennenkin. ja sitten raflaavan otsikon jälkeen kuitenkin purin surua tapahtuneesta.
tähän asti olen kuvitellut että exä on raha-asioissa järkevä ja rehellinen. jotain on näköjään muuttunut eron jälkeen.
kiitos kaikille järkeville vastaajille.
Rikosilmoitus heti netin kautta.
Isä ei voi noin vaatia sinua maksaman puolia niistä ostoksista, joita itse päättää ostaa lapselle. Todella törkeää. Stoppi moiselle lapsen ja sinun hyväksikäytölle