Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan kestät näläntunnetta.

Vierailija
30.07.2025 |

Pari minuuttia? Kolme tuntia ?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun on tarve. Painoa pudottaessa hauska huomata, että nälkä saattaa lähteä jo saman päivän aikana vaikka ei söisi

Vierailija
2/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälän ilmaantuessa voi mennä monta tuntia ennen kuin syön. Kerran olin viikon syömättä. Parin päivän jälkeen en edes tuntenut nälkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nälän tunne kestää yleensä noin puoli tuntia. Sitten se hellittää eikä tule enää takaisin ja sen jälkeen pystyn olemaan syömättä vaikka kuinka kauan.

Vierailija
4/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään ylilihavan jonka yleisin lause on "Mul on vähän nälkä".

Se tarkoittaa että silloin pitää syödä jotain. Aina kun ollaan jossain liikkeellä sama juttu.

Vierailija
5/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on alentunut ruokahalu sairauden tai mielensä hallinnan vuoksi, voisi kestää vaikka kuolemaan saakka sitä tai päiväkausia. Mikä ei ole järkevää, vaan pitää syödä juoda tai ravintoa jotain kautta. Mutta jos on terveempi tai joku ruokahalu, silloin voi syödä helpommin. 

Vierailija
6/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites itse pystyt, ap?

Vierailija
7/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä olen syönyt ja koska. Yleensä ihan hyvin, voin olla syömättä päiviä, mutta ilman vettä en kestä viikkoakaan.

Vierailija
8/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa että silloin pitää syödä jotain. Aina kun ollaan jossain liikkeellä sama juttu.

Joo nää olis aina puputtamassa välipaloja, koska niin on muka suositeltu, että jaksaa. Ei siinä mitään, jos se välipala olisi yksi hedelmä, mutta yleensä kun se on jotain aivan muuta. Jos se on esimerkiksi jokin protskupatukka (joka on täynnä sokeria tai epäterveellisiä keinomakeutusaineita) ja tölkki energiajuomaa (sama homma), niin on ihan turha ihmetellä miksi on kiloja.

Eräs l i h a v a tuttuni valitti kuinka kallista ruoka on. No, hänellä menee kuukaudessa kuulemma ruokaan 400 euroa. Ja on siis sinkkunainen. Että näin. Sitten ihmetellään miksi kiloja on 30 ylimääräistä, kun syö kuitenkin terveellistä kotiruokaa.

Nämä voisivat joskus ihan kriittisesti tarkastella omia valintojaan.

Vierailija
9/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön 24 tunnin välein. Olisko tuo 24 tuntia se sitten.

Vierailija
10/29 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne nälkää. Sairaus on rikkonut jotain. Monesti unohdan syödä vallan. Nyt helteellä maistuu entistä huonommin. Tänäänkin olen lähinnä juonut mehuja ja vichyä ja hammasläkäri kiittää. Jotain kai pitäisi syödäkin.

Vierailija
11/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele äidinkieltäsi, tyhmä! Kysymyksessä se on KAUANKO. 

Vierailija
12/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelmas on? 

Vierailija
13/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauan. En elä syödäkseni, se on vain välttämätön pakko joskus ja ärsyttävääkin.

Vierailija
14/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli väärin asetettu.

Vierailija
15/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin se tuntuu, sehän menee aina ohi lopulta. Jos paastoaa, parin päivän jälkeen ei tule enää nälän tunnetta ollenkaan. En ikinä ole nälkäkiukkuinen, joten siedän nälkää hyvin. Mulla nälkäkiukkua vastaava ärtymys tulee univajeesta.

Vierailija
16/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kauan, minulle tulee aivan hirveä nälkäkiukku, sitten kun olen syönyt, olen taas killti oma itseni.

Vierailija
17/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran vesipaastolla vajaa 2 viikkoa. Ja ei, en lihonut takaisin, en kuollut (mihin olisin?) eikä mitään muutakaan haittaa syntynyt.

Silloin vasta alkaa ymmärtää, että normaali nykyihminen ei koskaan ole kokenut nälkää. Eikä se nälkä tuossa paastossakaan ole suuri vaan päinvastoin.

Vierailija
18/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tuntia kestän.

Vierailija
19/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan. Mulle ei edes tule nälän tunnetta kovin usein ollenkaan.

Vierailija
20/29 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään mutta sairauden takia syön aina samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi