Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryöpytetty Sofia uhriutuu

Vierailija
30.07.2025 |

Kaiken taustalta löytyykin vihapuhe, kuinkas muutenkaan.

Omassa toiminassa ei mitään vikaa. On nämä melkoisia epeleitä.

"Aiheeksi vihaamiselle tuntuu riittävän mikä tahansa: ulkonäkö, autolla ajaminen, liikunta, tasa-arvosta puhuminen, Palestiina, koira, väkivaltaa vastaan puhuminen, oikeudenkäynti, se mitä syö tai ei syö vain taivas on rajana. Kyllä te tiedätte."

Lähde IL:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e6ceede8-6b0d-4239-9b1c-cd09ae957…

Kommentit (494)

Vierailija
21/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Virta vaan toteuttaa maatapitkin-porukoiden sääntöjä. Itse asiassa ei tuossa mitään ihmeellistä ole, mikäli käyttää biopolttoaineita. 

Halla-aho on vielä kriittisempi autoilun suhteen kuin Virta.

Biodieselissä on 5 tai 10 prossaa bioperäisiä.

Vierailija
22/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi taas tätä persuleiden itkua joka asiasta kun kannatus romahti rökääleesti vaaleissa kaksi kolmasosaa ja tippuu kokoajan lisää kuin vanhan äijän yrpä.    Yyyy nyyh 😂😂😂😂😁😁😁😁

Vihreät on tekopyhien naisten puolue. Aina pitäisi itsekin noudattaa omia oppejaan.

Näin on. En pääse ikinä siitä seiskan kuvasta missä F.D. istuu terassilla viinilasi edessä ja syö ja röökaa yhtä aikaa. Sofia vois kysyä häneltäkin, että missä käytöstavat ja kuinka ympäristöystävällistä se tupakointi olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pari kyyneltä enää puuttuu...

Kyllä nekin jossain teatraalisessa näytelmässä vielä tiristetään. Sofia piippaa itkut niin kaikki on sovitettu.

Vierailija
24/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos valtamedia olisi puolueeton, niin Sofiaa grillattaisiin huolella YLEn ja Hesarin toimesta. Hiljaisuus on niin täydellisen hiljaista

Ei korppi korpin silmää noki.

Vierailija
25/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tekopyhä ääliö.

Vierailija
26/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan tullut selväksi että polttomoottorikieltoa ei tule kun vihreät ei itsekään sitä noudata.

Vierailija
27/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei ota ikinä vastuuta mistään ja syyttää aina toisia.

Vierailija
28/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia saa puolustautua. 

Vierailija
29/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä yritys peitellä pahaa töppäystään, nyt ei tarvitse kenenkään olla huolissaan ilmastosta hyvä että tämä tuli selväksi saadaan valtavat EU ilmastomaksut pois ja suomalaisten köyhtyminen vähenee merkittävästi.

Vierailija
30/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian listasta puuttuu jostain kumman syystä umpihumalassa kymmenen vuotta nuoremman jampan nolo jahtaaminen. Muistuuks mieleen. Sofian mielestä ihmisten käytöstavat on hävinny. Niinkö.

Vierailija
31/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tekopyhä ääliö.

Tarkoitit siis Sofia on.

Vierailija
32/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäseutujen asukkaiden työmatkat polttomoottoriautoilla -> anteeksiantamaton synti ja paha.

Vihreiden puheenjohtajan lapsellinen lomamatka polttomoottoriautolla -> hyvä, oikein hyvä.

Vierailija
33/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Virta vaan toteuttaa maatapitkin-porukoiden sääntöjä. Itse asiassa ei tuossa mitään ihmeellistä ole, mikäli käyttää biopolttoaineita. 

Halla-aho on vielä kriittisempi autoilun suhteen kuin Virta.

Onhan tuo hupaisaa, että moni persu elää paljon ympäristöystävällisemmin kuin vihreät, jotka sentään on profiloituneet ympäristöpuolueeksi. 😀

Vierailija
34/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tekopyhä ääliö.

Perustele. 

Vierailija
35/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ymmärtänyt asian tahallani väärin kun Sofiiia ensin on kieltämässä minun työmatka-autoiluani ja sitten itse hulvattomasti lomailee polttoainetta haukkovalla matka-autolla hupireissullaan.

Suoraan narsistien pelikirjasta moinen syyn siirto toiselle.

Vierailija
36/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punavihreät naiset ovat kyllä uhriutumisen mestareita. Muistan hyvin vielä hyvin sen Sannan surkuhupaisan näytelmän teeskenneltyine krokotiilinkyyneleineen.

Minäkin olen ihminen, ei saatana.

Miettikää jos Orpo, Purra tai Satonen olisivat tehneet vastaavaa ja postanneet samanlaisesta lomamatkasta Instaan.

Se rääkymisen määrä olisi ollut infernaalinen.

Miettikää myös jos Orpo tai Satonen olisi Ruisrockissa kompuroinut tuhannen kännissä ja roikkunut nuorten naisten kaulassa ja kertonut käyvänsä kuumana nuoriin naisiin.  

Vierailija
37/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän täysin Sofiaa, karmeaa vihapuhetta ja sille on laitettava kerta kaikkiaan STOPPI! Dieselautoilua ei saa enää vihata, #savediesel

Vierailija
38/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia saa puolustautua. 

Saa toki, mutta uskottavuus on mennyttä. Vihreiden äänestäjille tosin teoilla ei ole väliä, vain tyhjillä puheilla. 

Vierailija
39/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ota ikinä vastuuta mistään ja syyttää aina toisia.

Ketjussa oleva yksinäinen alapeukuttaja ei liene Virta vaan palstan Persuhullu maniassaan. 😉 

Kohta tulee varmaan hyeenoiksi ja aikuiskiusaajiksi solvaamista kaikille niille jotka vähänkään kritisoivat Virran toimintaa.

Millä tekniikalla saatte yläpeukutukset?

Vierailija
40/494 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä ap uhriutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi