Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virossa litra halvinta vodkaa maksaa vain 11€, suomessa 33€!!

Vierailija
30.07.2025 |

Eli siis kolme kertaa enemmän!

Tässä on linkit:

Viron vodka - https://www.prismamarket.ee/toode/standard-vodka-40vol-500ml/4742883011…

Halvin vodka mitä löysin alkosta - https://www.alko.fi/tuotteet/951038/Laua-Viin-muovipullo/

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere.Kuidas läheb?

Vierailija
142/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten säästää, kun ei osta mistään: rahansa, terveytensä ja ihmissuhteensa.

Jep. Jos alkoholin hinnasta saa aikaan itselleen ongelman, niin kannattaisi hankkia ulkopuolista apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, on se aika sääli että jonkun ihmisen elämä pyörii vodkan ympärillä. Venäjällä olisi vieläkin halvempaa 

Venäläisten elämä pyörii vodkan ympärillä. Koko maa täynnä juoppoja.

Ei ole enää, viime vuosien aikana alkoholin kulutus Venäjällä on laskenut rajusti, nyt on suunnilleen samalla tasolla kuin euroopassa keskiarvo on, ja se laskee edelleen.

Joo niin varmaan iigor, vai oletteko köyhtyneet niin paljon että teillä ei ole varaa edes vodkaan? Siitäkö se johtuu? Onko teillä kaaliin varaa vielä?

Noin siinä on käynyt, tästä on ollut lehdissäkin. Kotipoltto on yleistynyt entisestään, sen lisäksi että ihan tilastoitu alkoholinkulutuskin on kasvanut. Ryssimisoperaation alussahan itse pääführer oli huolissaan kun "eliittikin" ratkesi ryyppäämään.

Vierailija
144/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tere.Kuidas läheb?

Tere päevast, ma olen eesti inimene!

Vierailija
145/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjettiriihessä Purralla nostopaineita.Onneksi on euron pensaa.

Vierailija
146/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, on se aika sääli että jonkun ihmisen elämä pyörii vodkan ympärillä. Venäjällä olisi vieläkin halvempaa 

Olen eri mutta onhan suomessa alkoholin hinnat täysin poskettomia. Itse en juo vodkaa mutta viinit on myös kolminkertainen hinta verrattuna italiaan ja espanjaan. Suomessa ravintolassa viinien hinnat on todella lähtenyt käsistä. Lasillinen viiniä 13€.

Haluatko viinin hinnan lisäksi myös Italian saati Espanjan palkkatason Suomeen?

Ei se Suomessa myytävä viini ole Suomessa valmistettua. Se Espanjalainen viiden euron viini vain myydään täällä Alkossa 18,50 € hintaan. Samat työntekijät sen viinin valmistaa, ihan samoissa työolosuhteissa.

Vierailija
147/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta onhan suomessa alkoholin hinnat täysin poskettomia. Itse en juo vodkaa mutta viinit on myös kolminkertainen hinta verrattuna italiaan ja espanjaan. Suomessa ravintolassa viinien hinnat on todella lähtenyt käsistä. Lasillinen viiniä 13€.

Haluatko viinin hinnan lisäksi myös Italian saati Espanjan palkkatason Suomeen?

Ei se Suomessa myytävä viini ole Suomessa valmistettua. Se Espanjalainen viiden euron viini vain myydään täällä Alkossa 18,50 € hintaan. Samat työntekijät sen viinin valmistaa, ihan samoissa työolosuhteissa.

Tietysti, mutta kun toivot Italian tai Espanjan hintatasoa Suomeen, niin toivotko myös heidän palkkatasonsa meillekin?

Vierailija
148/149 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkaa komissaario palmu. Vitosen vodkaa 1 l pullo. Kokki, nyt ostat kerralla enemmän. Tästä ei sitten puhuta...

Vierailija
149/149 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkaaaaaa aijjai nyt tekee mielä virolaista vodkaa namskista