Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkomailla 60+ nainen saa miehiltä huomiota, mutta Suomessa ei kelpaa?

Vierailija
30.07.2025 |

Lomamatkoilla ulkomailla, esim. Välimeren maissa minä ja ystävättäreni saamme miehiltä huomiota, hymyjä ja kohteliaisuuksia, vaikka meillä molemmilla on ikää jo yli 60 vuotta. Onpa joku antanut ruusunkin ja tarjonnut drinkin. Suomessa miehet eivät ole näkevinään meitä ja kukaan ei todellakaan hakeudu seuraan tai kerro kohteliaisuuksia. Mikä meissä kokeneemmissa naisissa on vikana Suomessa, kun ulkomailla kelpaamme tällaisina?

Kommentit (292)

Vierailija
41/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti, miksi kuusikymmentävuotiaan naisen pitäisi saada huomiota?

Missä miehesi on?

Siinä heteronormatiivista vastasikailua. Jotkut tykkää ja ekshibitionistit nauttii huomiosta hautaan saakka. Osa saattaa olla samoja pervoja mitä nuorenakin. Aivan kuten sinäkin olit pihtari jo silloin.

Vierailija
42/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea  kysymys-----

Ottaako metoo-riskin kehopositiiviselta suomineidolta vai matkustaako etelään jossa tummahiuksiset  kaunottaret hymyilevät sinulle kauniisti vielä seuraavana aamunakin.

Hmmmm.....hankala kysymys.

=D=D=D=D=D=D=D=D=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo raha ja/tai pllu mielessä, ei siinä sen ihmeellisemmästä ole kyse. 

Vierailija
44/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ nainen ja saan etelässä huomiota käsittääkseni näistä syistä:

- Olen turisti, ja minulla kuvitellaan olevan paljon rahaa.

- Matkustan yksin, ja miehet kuvittelevat minun kaipaavan satunnaista seuraa.

Molemmat kuvitelmat ovat kaukana totuudesta.

Vierailija
45/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minua ei kyllä 60 + miesten huomio ilahduta. Vaikka olen 67 +. 

Vierailija
46/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoosta mainittiin aiemminkin ketjussa. Se on ihan kansainvälinen ilmiö. Onko suomalaiset miehet tajunneet sen kenties vähän väärin? Ulkomailla miehet yhä uskaltavat hymyillä ja jutella ja flirtata naisille, eikä mitään metoota huudeta. Ja miten monta kertaa Suomessa on metoota huudettu syyttä? Tuskin koskaan.

Metsäketo ja Rydman ovat esimerkkejä kun someraivo on päässyt valloilleen. Nämä henkilöt osaavat kuitekin puolustaa itseään päinvastoin kuin keskimääräinen suomalainen mies joka saattaa vetäytyä vain kuoreensa ja tällöin kaikki olettavat miehen olevan syyllinen. Moni mies tietää itsekkin, ettei kommunikaatiokyvyt välttämättä riitä puolustautumiseen. Tällöin tämänkaltaisia tilanteita vältetään viimeiseen asti etenkin kun tilanne on hyvin häpeällinen.

Itse olen alkanut hymyilemään ja lähestymään (asiallisesti) naisia kaiken uhallakkin ihan vain nykyisen hullun kulttuurin vastareaktiona. Aikaisemmin tuli esim. baarissa oltua itsekseen mutta jonkin järkevän kommunikaatiokulttuurin säilyttämisen puolesta jotain piti tehdä, ennenkuin lehdistön vaahtoamiset tuhoavat senkin vähän mitä Suomessa on ollut.

Vierailija
47/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Välimeren maissa joku gigolo antaa sinulle ruusun, tai Gambiassa rantapoika kehuu sinua kauniiksi, niin ei se tarkoita että he "kelpuuttavat sinut". He tekevät nuo samat asiat sadoille muillekin naisille joka päivä, tuollainen käytös on aivan liukuhihna hommaa noille kavereille.

Tuo on vähän sama kuin mies menisi Amsterdamin punaisten lyhtyjen alueelle, ja innostuisi siitä kun prostituoitu hymyilee hänelle viekottelevasti: "tuo nainen oikeasti haluaa juuri minut"!!

Vierailija
48/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä ja haluaa olla vain rauhassa.

Vierailija
49/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tajutaan, että toisille on syytä olla kohtelias.

Ihan normaalia, että Humberto tervehtii aamulla naapurin mummoa ja kyselee, "mihinkäs näin tyylikäs leidi on oikein lähdössä?". Tai Matteo myhäilee äitinsä ystävättärille, että "kylän miesten päät menee kyllä pyörälle, kun noin upeat naiset lähtee liikenteeseen". Eivät Humberto ja Matteo ole iskemispuuhissa, vaan ystävällisiä.

Tuo imartelu ja hellittelevät sanat kuuluvat muillekin. Lapsetkin ovat bambinoita ja bellissimoita. Siitä tulee hyvä mieli, kun toiset ovat ystävällisiä. Meillä taas säästellään kauniita sanoja.

Vierailija
50/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdistön pahin karhunpalvelus miesten osalta on ollut puhua häirinnästä yleisin termein kuten "lähestyminen" tai "koskettaminen" erikseen määrittämättä milloin nämä ovat häirintää ja moni mies on yleistänyt nämä kielletyiksi, vaikka näitä termejä olisi pitänyt huomattavasti tarkemmin viljellä.

Vierailija
51/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli tiktokissa vastaan uli video 60+ naiselta kun 57-vuotias mies lopetti kirjoittelun tälle naiselle kun sai tietää tämän iän.

Vierailija
52/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan ruskettuneet miehet eivät valikoi, vaan panevat. Ei heiltä "saaminen" naisen statuksesta ainakaan mitään hyvää kerro.

Ei voi yleistää.

Vierailija
53/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäiset naiset saa aina ulkomailta paljon enempi huomiota kuin Suomessa😊 

Vierailija
54/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Välimeren maissa joku gigolo antaa sinulle ruusun, tai Gambiassa rantapoika kehuu sinua kauniiksi, niin ei se tarkoita että he "kelpuuttavat sinut". He tekevät nuo samat asiat sadoille muillekin naisille joka päivä, tuollainen käytös on aivan liukuhihna hommaa noille kavereille.

Normaalia tapakulttuuria monessakin maassa. Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. 

Vierailija
55/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken ikäiset naiset saa aina ulkomailta paljon enempi huomiota kuin Suomessa😊 

Ja hyvä näin. Ulkomailla suomalaisnaiset haluavat miehiltä huomiota, mutta Suomessa eivät.

Vierailija
56/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen käytös voi olla ihan vain elämänasenteesta ja ystävällisyydestä kiinni. Tekee elämän mukavammaksi ja hauskemmaksi, kun huomioidaan toinen ihminen positiivisesti, ei siinä tarvitse aina mitään taka-ajatuksia olla. 

Vai mitähän taka-ajatuksia luulette Kairon lentokentän lähtöturvatarkastuksessa nuorella miehellä olleen,  kun meikkipussiani tutkiessaan sanoi, että et sinä mitään meikkiä tarvitse, kun olet niin kaunis muutenkin. Kyllähän se päivää piristi, olen 74.

Vierailija
57/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä ja haluaa olla vain rauhassa.

Mitä viddua sä laitat aina tuon viestin ketjuun kun puhutaan parisuhteesta?

Vierailija
58/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän maksavia asiakkaita yleensä hyvin kohdellaan, mitä sitten ostavatkaan.

Vierailija
59/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko seksi tai rahapussit miten voi huijata teitä kuten rahaa oleskelulupaa ilmaista ruokaa juomaa seksiä lentolippuja majoitusta jne.  Ne myy äkkiä myös varastetut kassit kuin kuljetuttaa teillä huumeet Suomeen. Myös vakoojat käyttää kuskaamaan nanosiruja ja muistitikku ja. Tyhmiä olette. Ne yhden ruudun antajat on rikollisia . 

Vierailija
60/292 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa huomiota, pitäisi vaan tietää milloin saa antaa ja kuinka paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän