Miksi ulkomailla 60+ nainen saa miehiltä huomiota, mutta Suomessa ei kelpaa?
Lomamatkoilla ulkomailla, esim. Välimeren maissa minä ja ystävättäreni saamme miehiltä huomiota, hymyjä ja kohteliaisuuksia, vaikka meillä molemmilla on ikää jo yli 60 vuotta. Onpa joku antanut ruusunkin ja tarjonnut drinkin. Suomessa miehet eivät ole näkevinään meitä ja kukaan ei todellakaan hakeudu seuraan tai kerro kohteliaisuuksia. Mikä meissä kokeneemmissa naisissa on vikana Suomessa, kun ulkomailla kelpaamme tällaisina?
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi kysyn, että mistä tämä naisviha oikein tulee? Ap 60+ naisena toivoisi saavansa miehiltä huomiota ja täällä haukutaan kaikki naiset pystyyn.
Naisiin kohdistuva vihapuhe tulee 99%:sti toisilta naisilta. Tutkitusti.
Tuo on helppo uskoa myös ilman tutkimuksiakin. Menepä miehenä paljastamaan, että olet naimisissa parikymmentä vuotta nuoremman aasialaiskaunottaren kanssa, niin et kahta kertaa ehdi silmiäsi räpäyttämään, kun lauma palstamammoja ovat rasistoimassa ja ilkkumassa.
Tällä palstalla ei nyt kuitenkaan. Ellei sitten naiset esiinny täällä spermaviemärimiehinä.
Jälleen yleistät. Spermaviemäreistä ei täällä kirjoita kuin yksi mies. Ja todellisuudessa voi
Miehiä saa haukua sioiksi, inceleiksi ja vaikka miten. Mitä törkemmäin, sen enemmän tulee tykkäyksiä. Miehistä saa keksiä vaikka mitä pilailuketjuja jne jne.
Naisia... niistä ei saa sanoa mitään, ainakaan samalla tavalla.
Näinhän se ikävä kyllä menee jokaisella naisvaltaisella keskustelualustalla. Suomalaisissa naisissa on todella vähän sellaisia naisia, jotka uskaltavat puuttua kanssasisariensa miehiä koskeviin mollausjuttuihin. Mielellään lähdetään mukaan heittämään lisää vettä myllyyn. Olen joskus miettinyt, että lisääntyisiköhän avioerot entisestään, jos näiden palstanaisten miehet saisivat taannehtivasti lukea kaiken negatiivisen ja vihamielisen tekstin mitä nämä ovat vuosien saatossa kirjoitelleet. Osa taitaa kirjoitella tosin siksi niin ala-arvoisesti, kun oma liitto on kuolonkouristusten kynsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi kysyn, että mistä tämä naisviha oikein tulee? Ap 60+ naisena toivoisi saavansa miehiltä huomiota ja täällä haukutaan kaikki naiset pystyyn.
Naisiin kohdistuva vihapuhe tulee 99%:sti toisilta naisilta. Tutkitusti.
Tuo on helppo uskoa myös ilman tutkimuksiakin. Menepä miehenä paljastamaan, että olet naimisissa parikymmentä vuotta nuoremman aasialaiskaunottaren kanssa, niin et kahta kertaa ehdi silmiäsi räpäyttämään, kun lauma palstamammoja ovat rasistoimassa ja ilkkumassa.
Tällä palstalla ei nyt kuitenkaan. Ellei sitten naiset esiinny täällä spermaviemärimiehinä.
Näinhän se ikävä kyllä menee jokaisella naisvaltaisella keskustelualustalla. Suomalaisissa naisissa on todella vähän sellaisia naisia, jotka uskaltavat puuttua kanssasisariensa miehiä koskeviin mollausjuttuihin. Mielellään lähdetään mukaan heittämään lisää vettä myllyyn. Olen joskus miettinyt, että lisääntyisiköhän avioerot entisestään, jos näiden palstanaisten miehet saisivat taannehtivasti lukea kaiken negatiivisen ja vihamielisen tekstin mitä nämä ovat vuosien saatossa kirjoitelleet. Osa taitaa kirjoitella tosin siksi niin ala-arvoisesti, kun oma liitto on kuolonkouristusten kynsissä.
En oikeasti usko että palstailevilla naisilla on mitään liittoa tai parisuhdetta.
Ei nuorempiakaan, edes kauniita naisia juuri huomioida Suomessa. Nuorena olin siellä ihan näkymätön, sitten muutin ulkomaille ja asia muuttui heti. En edes tiedä millaista Suomessa on nykyään mutta tänne lomalle tulevat on innoissaan huomiosta kun siellä ei huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen käytös voi olla ihan vain elämänasenteesta ja ystävällisyydestä kiinni. Tekee elämän mukavammaksi ja hauskemmaksi, kun huomioidaan toinen ihminen positiivisesti, ei siinä tarvitse aina mitään taka-ajatuksia olla.
Vai mitähän taka-ajatuksia luulette Kairon lentokentän lähtöturvatarkastuksessa nuorella miehellä olleen, kun meikkipussiani tutkiessaan sanoi, että et sinä mitään meikkiä tarvitse, kun olet niin kaunis muutenkin. Kyllähän se päivää piristi, olen 74.
Onko tuo kommentti muka oikeasti sovelias? Kuulostaa ainakin miehen korvaan sellaiselta että en varmana uskaltaisi sanoa vaikka sitä ajattelisinkin. Uskoisin saavani vastaukseksi "Pidä huoli omista asioistasi" tms... Eikö juuri ulkonäön kommentointia ole kehotettu välttämään? Olen saanut käsityksen, että ainakin miesten mielipiteet meikkaamisesta ja sen tarpeellisuudesta ovat epätoivottuja.
Nettitarinoissa naiset saavat tosiaan huomiota ulkomailla, mutta eivät omien sanojensa mukaan koskaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuorempiakaan, edes kauniita naisia juuri huomioida Suomessa. Nuorena olin siellä ihan näkymätön, sitten muutin ulkomaille ja asia muuttui heti. En edes tiedä millaista Suomessa on nykyään mutta tänne lomalle tulevat on innoissaan huomiosta kun siellä ei huomioida.
Nyt en ymmärrä. Eiväthän naiset halua mitään huomiota miehiltä. Vai halutaanko sitä vain ulkomaalaisilta miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Eiväthän naiset halua mitään huomiota miehiltä. Vai halutaanko sitä vain ulkomaalaisilta miehiltä?
Huomiota halutaan, mutta vain jotta naiset pääsee uhriutumaan ja kertomaan ahdistelevista sika-miehistä.
SIt kun se loppuu (tai ei koskaan edes ala), romahtaa itsetunto. Miksi Kaarinaa ahdistellaan mutta minua ei? Enkö kelpaa edes Sika-Harrille?
Ite en saa suominaisilta huomiota, koska ovat pinnallisia. Japanilaisille naisille ei ole pituuteni (161) ongelma ja ilahtuvat, kun kerron olevani Suomesta. M28
Ärsyttää nämä mukakohteliaat lipeävät etelän äijät. ovat vain yhden asian perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä mukakohteliaat lipeävät etelän äijät. ovat vain yhden asian perässä.
No mutta Pertti, jäitkö ilman Jamalin taikasauvan siellä Turkin reissulla?
EI palstanaisilla ole mitään omia mussukoita.
Onneksi