Tekisi mieli vetää tänään kalsarikännit kun on niin yksinäistä ja paska olo
Joo tiedän, että ei alkoholi helpota, mutta jospa vetäisin kännit, kuuntelisin musiikkia ja itkisin paha oloani.
Olen avioeron jäljiltä todella rikkäinen ja on paljon muutakin miksi tuntuu niin pahalta. Yksinäisyys vaivaa. Välillä mietin, että en ole enää koskaan valmis parisuhteeseen, mutta välillä mietin, että voi kun joku mua vielä rakastaisi. Pitäisi lähellä ja pitäisi hyvänä.
Yksinäistä on enkä viitsi purkaa tätä asiaa ystävälleni jolla masennusta ja vieläkin yksinäisempää. Asumme yli 200km:n päässä toisistamme joten nähdään harvoin.
Huoh tätä oloa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koko elämä pyöri yhden miehen ympärillä, jos ei kavereita tai muita tuttavuuksia ole?
Epäilemättä hieman ahdistavaa siitä miehestäkin.
Kavereita / tuttavuuksia saa vaikka harrastusporukoista. Lähimmän mikä-laji-sopiikaan -seuran sivut auki ja sieltä mukaan.
Itsellä erilaisia kaveri/tuttavaporukoita useita. Osaa näkee vain harrastuksissa, osan kanssa kasvettu enemmän kimppaan ja on yhteistä mökkiviikonloppua, laskattelureissua jne. (lajikin tosin on alppihiihto, joten luontevaa).
Ei kukaan tule sieltä sohvalta hakemaan mukaan, kuten sanotaan.
PS: Kalsarikännit on tietysti nekin ihan hauskaa tekemistä toisinaan
Olen jo 52-vuotias.
Kaiken päälle vaihdevuosivaivat? Etenkin viime vuonna, 3 vuotta erosta, takaisin iskenyt erokriisi
Tuo joka vastasi 52v. on joku ääliö joka yritti esittää mua ketjun ap:ta. Mä oikea ap olen vielä useamman vuoden alle 50v.
ap
Tänään piti kaverin tulla mun luo ja oltiin menossa baariin, mutta kaveri menikin toiselle paikkakunnalle kun tuli harvinainen mahdollisuus siihen. Ehkä tulee myöhemmin sitten kuitenkin kotipaikkakunnalle. Mä tässä vain mietin, että viitsinkö mennä yksin baariin jos kaveri ei tulekaan.
ap
Kalsarikännit sentään saa vetää. Vähemmän haitallisen päihteen käytöstä alkaa ulina. Niin ja onhan se oikein huumausainerikos, käyttörikos ja jos on yhtään taskussa niin hallussapito lisäksi. Suomikin saisi jo sallia käytön ja vielä järkevämpää olisi laillistaa kannabis samoille säännöille kuin alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarikännit sentään saa vetää. Vähemmän haitallisen päihteen käytöstä alkaa ulina. Niin ja onhan se oikein huumausainerikos, käyttörikos ja jos on yhtään taskussa niin hallussapito lisäksi. Suomikin saisi jo sallia käytön ja vielä järkevämpää olisi laillistaa kannabis samoille säännöille kuin alkoholi.
Mene muualle ulisemaan huumeveikko.
ap
Hanki sosiaalinen harrastus niin ei tarvi olla yksin vapaa-ajalla.