Tekisi mieli vetää tänään kalsarikännit kun on niin yksinäistä ja paska olo
Joo tiedän, että ei alkoholi helpota, mutta jospa vetäisin kännit, kuuntelisin musiikkia ja itkisin paha oloani.
Olen avioeron jäljiltä todella rikkäinen ja on paljon muutakin miksi tuntuu niin pahalta. Yksinäisyys vaivaa. Välillä mietin, että en ole enää koskaan valmis parisuhteeseen, mutta välillä mietin, että voi kun joku mua vielä rakastaisi. Pitäisi lähellä ja pitäisi hyvänä.
Yksinäistä on enkä viitsi purkaa tätä asiaa ystävälleni jolla masennusta ja vieläkin yksinäisempää. Asumme yli 200km:n päässä toisistamme joten nähdään harvoin.
Huoh tätä oloa.
Kommentit (106)
Kyllä menee ihan huomaamatta kylmät siiderit näin kuumalla! Musiikkia en ole vielä kuunnellut enkä ole kyllä vielä itkenytkään.
Ap
Mietin tuossa kun katselin kirjaston kirjojen pinoa, että en ole yhtäkään kirjaakaan lukenut loman aikana. Aikaa olisi ollut, mutta ei siihenkään innostusta. Monta melenkiintoista kirjaa odottaisi, mutta kun ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuossa kun katselin kirjaston kirjojen pinoa, että en ole yhtäkään kirjaakaan lukenut loman aikana. Aikaa olisi ollut, mutta ei siihenkään innostusta. Monta melenkiintoista kirjaa odottaisi, mutta kun ei.
Ap
Oletkohan masentunut? Tuli vain sellainen mieleen kun luin joitakin sun kommentteja. Siis tuo saamattomuus, paha olo.
Tämä on takuuvarma kyynelkanavien avaaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla krapula?
Ei ole. Menin puoliltaöin nukkumaan. Vähän huonosti tuli nukuttua kuumuuden vuoksi vaikka lattiatuuletin pyöri koko yön.
ap
Ap tiedät varmasti, että huomenna on sitten kurjempi olo jos viinaa haet. Tiedän että hetken helpottaa, nousuhumala ja sitten tulee itku😭 Toki sorrun itsekin aina välillä😢
Vierailija kirjoitti:
No anna mennä. Itse vedän kalsarit vähintään kerran viikkoon ihan vaan yleisvitutukseen.
= Mielenterveysongelma.
Naapurimaanpressan erikoisuus on vetää kalsarikännit.
Oon miettinyt samaa. Olis tossa pullo ouzoa. On stressiä ja murhetta läheisistä. Mut en mä tiedä, ei mun(kaan) ongelmat viinanpuutteesta johdu, joten ehkä en juo ja kun juomisella on negatiivisia mielialavaikutuksia. Yritän nyt tsempata itseäni tässä muutoin. Käyn illalla pitsalla tai jäätelöllä jossakin, jos ei sada kauheasti. Näkee siinä ainakin ihmisiä, jos ei muuta.
Päivä alkoi todella hyvällä tavalla joten kalsarikänni lienee tosiasia. Piti piipahtaa lähikaupassa, "ihan vain maitoa ostamassa." Huomenna tulee rahaa ja tilillä oli noin kaksi euroa. Painan oven kiinni ja tajuan sekunnissa, että avaimet jäivätkin sisälle.
Paniikin jälkeen soitan hyvälle ystävälle - onneksi puhelin kulkee aina mukana, vaikka avaimet eivät riittävän usein kuljekaan. Ystävä lupaa lainan, ja huoltomies on hyväksyttävääkin nopeampi ja pääsen himaan ja noin poispäin.
Nyt on tilillä rahaa ja vaikka ketutus alkaa helpottamaan, niin kunnon nollaus kelpaisi. Jos sää sallii, eli keskustassa käyminen ei muodostu liian hikiseksi touhuksi - sadetta tai ukkosta en pelkää - haen puoli litraa kirkasta ja lantrinkia ja avot kälsärikanni, eiku kalsarikänni.
Velka maksuun heti aamusta. Kunnia asia. Ei voi välttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sama, jostain syystä nämä helteet ovat tappaneet lukuhaluni täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tiedät varmasti, että huomenna on sitten kurjempi olo jos viinaa haet. Tiedän että hetken helpottaa, nousuhumala ja sitten tulee itku😭 Toki sorrun itsekin aina välillä😢
Kirjaimellisesti sun viestin yläpuolella on mun viesti missä kerron, että ei ollut krapulaa ja menin puoliltaöin nukkumaan. En mä eilen illalla mitään ole juonut ja ihan hyvä päivä oli.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksinäistä ja orpoa kun minulla ei ole elämässä ketään omaisia jolle olisin tärkeä, aamulla oli jo itkuinen olo, ja
nyt jo kyyneleet valuu kun tulin asioilta tähän asuntoon, josta minua ei kaivata mihinkään.
En mäkään terassille halua mennä nyyhkimään, juon kotona ja katon telkkaria ja sit nukahdan.
Toivottavasti tämä on mun viimeinen kesä, en jaksa enää elää yksin.
Sun pitää muuttaa johonkin, missä voit tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletkohan masentunut? Tuli vain sellainen mieleen kun luin joitakin sun kommentteja. Siis tuo saamattomuus, paha olo.
Ero, helle, yksinäisyys, ja etenkin heinäkuussa helposti iskevä henkinen väsymys ovat yhdessä raskas taakka. Olen käynyt sen läpi.
Pitää vaan lähteä liikkeelle heti, kun voi. Uimaan, puistoon, johonkin tapahtumaan. Vaikka kirjastoon, kirppiksille tai alemyynteihin. Luontoon. Ulos kämpästä. Pitsalle. Jätskille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koko elämä pyöri yhden miehen ympärillä, jos ei kavereita tai muita tuttavuuksia ole?
Epäilemättä hieman ahdistavaa siitä miehestäkin.
Kavereita / tuttavuuksia saa vaikka harrastusporukoista. Lähimmän mikä-laji-sopiikaan -seuran sivut auki ja sieltä mukaan.
Itsellä erilaisia kaveri/tuttavaporukoita useita. Osaa näkee vain harrastuksissa, osan kanssa kasvettu enemmän kimppaan ja on yhteistä mökkiviikonloppua, laskattelureissua jne. (lajikin tosin on alppihiihto, joten luontevaa).
Ei kukaan tule sieltä sohvalta hakemaan mukaan, kuten sanotaan.
PS: Kalsarikännit on tietysti nekin ihan hauskaa tekemistä toisinaan
Olen jo 52-vuotias.
Kaiken päälle vaihdevuosivaivat? Etenkin viime vuonna, 3 vuotta erosta, takaisin iskenyt erokriisi ja perimenopaussi kävivät välillä sietämättömiksi.
T. Saman ikäinen.
Voi ei. Mua alkoi väsyttää. Tämä kuumuus väsyttää.
Ap