Tekisi mieli vetää tänään kalsarikännit kun on niin yksinäistä ja paska olo
Joo tiedän, että ei alkoholi helpota, mutta jospa vetäisin kännit, kuuntelisin musiikkia ja itkisin paha oloani.
Olen avioeron jäljiltä todella rikkäinen ja on paljon muutakin miksi tuntuu niin pahalta. Yksinäisyys vaivaa. Välillä mietin, että en ole enää koskaan valmis parisuhteeseen, mutta välillä mietin, että voi kun joku mua vielä rakastaisi. Pitäisi lähellä ja pitäisi hyvänä.
Yksinäistä on enkä viitsi purkaa tätä asiaa ystävälleni jolla masennusta ja vieläkin yksinäisempää. Asumme yli 200km:n päässä toisistamme joten nähdään harvoin.
Huoh tätä oloa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nyt Pattayalla nauttimassa olosta.
Silloin kun tuli avioero otin lomaa töistä ja lähdin seuraavana päivänä Phukettiin, ei paljon avioero painanut lohdutin itseni kuntoon nuorten thaityttöjen kanssa.
Hassuinta on että tapasin tässä pari iltaa sitten täällä Pattayalla suomalaisen tyypin joka oli ekaa kertaa Thaimaassa, oli päättänyt lähteä käymään täällä kun oli tullut avioero.
Tämä on todellakin miehelle paras paikka erosta toipumiseen.
Ei miehelle vaan luuserille. Säälittävää käyttää hyväkseen köyhiä naisia.
Luulin, että Ap oli mies, mutta nainen se kaatokännejä kokeilee. Ei niistä ole apua. Mikä oli avioeron syy? Vieraissa vai molemmat pettivät? Se on anteeksiantamatonta.
Jos taas asiat eivät konkreettisella tavalla sujuneet, niin on aloitettava topakasti uudestaan ja koottava itsensä.
Miehille avioero on raskasta kun eivät osaa käsitellä tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
No anna mennä. Itse vedän kalsarit vähintään kerran viikkoon ihan vaan yleisvitutukseen.
Sama täällä, kerran viikkoon, koska kuuluu saunomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Ap oli mies, mutta nainen se kaatokännejä kokeilee. Ei niistä ole apua. Mikä oli avioeron syy? Vieraissa vai molemmat pettivät? Se on anteeksiantamatonta.
Jos taas asiat eivät konkreettisella tavalla sujuneet, niin on aloitettava topakasti uudestaan ja koottava itsensä.
Miehille avioero on raskasta kun eivät osaa käsitellä tunteitaan.
Ei pyhä yksikertaisuus. Mikä mun aloituksessa muka saa kuvittelemaan, että olen mies? Onko sulle todellakin jotakin uutta, että myös naiset voi vetää kännit? Missä todellisuudessa sä oikein elät?
Avioeron syyt ei kuulu sulle. Sen verran sanon, että pettämistä ei ollut. Mies vain hoiti eron todella paskasti. Enempää sun ei tarvitse tietää. Ja miksi helvetissä ero ei voisi olla naisille raskasta????? Mä olen nainen ja ero veti mut täysin pohjamutiin!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa lemmikki. Tuttava erosi ja hommas koiran.
Voi hohhoijaa. Mulla on kissa. Ei lemmikki poista sitä kaipuuta mitä on toista ihmistä kohtaan.
Ap
No enpäs tiennyt sitä et elämässäsi oli vain puoliso ja yksi ystävä kaukana. Nyt on vain se yksi ystävä. Ystävä kun kuolee,ei ole ketään?
Missä mä väitin, että ei ole ketään muita????
Ap
Ymmärsin kun haluat juoda kun ei ole ketään,paitsi se ystävä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hohhoijaa. Mulla on kissa. Ei lemmikki poista sitä kaipuuta mitä on toista ihmistä kohtaan.
Ap
No enpäs tiennyt sitä et elämässäsi oli vain puoliso ja yksi ystävä kaukana. Nyt on vain se yksi ystävä. Ystävä kun kuolee,ei ole ketään?
Ap
Älä ymmärtele kaikenlaista ja tee oletuksia. Mä en halua tällä ololla vaivata ketään.
Ap
Oot sä vehdannu sen saman kanssa siis sen sun eron jälkeen seksisuhteessa? Eihän sun eron käsittely ala kuin vasta sitten kun et tapaa enää ollenkaan missään intiimissä kanssakäymisessä. Eli olet pitkittänyt eroprosessia..
Vierailija kirjoitti:
Oot sä vehdannu sen saman kanssa siis sen sun eron jälkeen seksisuhteessa? Eihän sun eron käsittely ala kuin vasta sitten kun et tapaa enää ollenkaan missään intiimissä kanssakäymisessä. Eli olet pitkittänyt eroprosessia..
Tuo seksisuhde alkoi kolmen kuukauden päästä erosta. On jo päättynyt tuo suhde ja tätä miestä kaipaan. Tiedän, aloitin liian nopeasti tuon seksisuhteen, mutta kaipasin seksiä ja miehen kosketusta.
Ap
Ja siis seksisuhdemies on eri kuin se josta tuli avioero. Entistä aviomiestäni en kaipaa, mutta se miten mies hoiti eron jätti ikuiset traumat ja luottamus miehiin meni.
Ap
Omassa seurassa eläminen on ihan parasta.
Älä vedä. Huomenna sitten hellepäivänä kova krapula, se vasta vittumaista onkin.
mä vedän pikkukalsarit ja kuuntelen tänään haudattavaa suurta muusikkoa....
Vedä kalsarikännit ja heruta itkut. Se tekee hyvää. Pikku hiljaa pjaska jää taakse. Nätti keli ryypätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Älä ymmärtele kaikenlaista ja tee oletuksia. Mä en halua tällä ololla vaivata ketään.
Ap
Ihan tuosta tekstistä saa selvää sen ettei ketään muuta ole, kun se yksi ystävä kaukana jota nyt kuiten et halua vaivata. Olenko ainut joka lukee sen tuosta aloituksesta? Ja siksi olet yksinäinen,ei ole ketään muuta jolle pahaa oloa kertoisi ja haluat ryypätä vaikkei se auta. Haluaisit siis puhua jollekkin kuiten,mieleesi tulee se ystävä,mutta hänelläkin vaikeaa ettet viitsi ottaa yhteyttä.
Lisäksi kyllä ottaa päähän tämä oma aikaansaamattomuus. Kesälomalla piti tehdä vaikka mitä kuten käydä kaappeja läpi ja myydä tai heittää pois ylimääräisiä. Arvatkaa olenko yhtäkään kaappia käynyt läpi?! Mikään ei huvita. Olen ollut melkein koko loman ajan vain kotona ja sisällä. Käsitöitä olen sentään viitsinyt tehdä talven myyjäisiä varten, mutta muuten tuntuu etten ole tehnyt yhtään mitään. Ihan hukkaan heitetty loma.
Kuntosalille olisi kortti, mutta en ole käynyt sielläkään moneen kuukauteen. En vain itsestäni irti, että lähtisin sinne. En ole käynyt pyörälenkeillä ja mä sentään tykkään pyöräilystä. Toki helteellä ei jaksa astmaatikkona pyöräillä.
Mä vain venyn ja olen. Mitään en saa aikaiseksi enää.
Ap
Ihan tuosta tekstistä saa selvää sen ettei ketään muuta ole, kun se yksi ystävä kaukana jota nyt kuiten et halua vaivata. Olenko ainut joka lukee sen tuosta aloituksesta? Ja siksi olet yksinäinen,ei ole ketään muuta jolle pahaa oloa kertoisi ja haluat ryypätä vaikkei se auta. Haluaisit siis puhua jollekkin kuiten,mieleesi tulee se ystävä,mutta hänelläkin vaikeaa ettet viitsi ottaa yhteyttä.
Mene nyt jo muualle siitä. Missä kirjoitin, että ei ole muita?!?!!?!!?!? En saatana yhtään missään. Ihan sun omia päätelmiä ja mene muualle siitä märisemästä. Missään en myöskään kirjoittanut, että en pidä yhteyttä ystävääni. Kyllä pidän yhteyttä, mutta en vain kerro hänelle tästä mun olosta. Olet yksi saatanan pätijäbesserwisser jonka tarkoitus on vain vittuilla ihmiselle jolla on paha olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt jo muualle siitä. Missä kirjoitin, että ei ole muita?!?!!?!!?!? En saatana yhtään missään. Ihan sun omia päätelmiä ja mene muualle siitä märisemästä. Missään en myöskään kirjoittanut, että en pidä yhteyttä ystävääni. Kyllä pidän yhteyttä, mutta en vain kerro hänelle tästä mun olosta. Olet yksi saatanan pätijäbesserwisser jonka tarkoitus on vain vittuilla ihmiselle jolla on paha olla.
Ap
Mene sitten äitilles tai jollekkin vaikka kahville ettei yksinäisyys vaivaa ja tarvii juoda päätä täyteen kotona,kun taisit mainita ettei se edes hyödyttäs mitään. Soita jollekkin lähtisikö leffaan vaikka.
Lähde käymään lähipubissa, voit saada seuraa muista yksinäisistä. Piristää mieltä.
Kyllähän ystävälle voi kertoa kuka tietää tilanteesi <3
Ei hyvää päivää. Niin, että terasille itkemään pahaa oloaan? Etkö osannut lukea mun aloitusta?
Ap