Sydämen muljahtelu, epätasainen lyönti ja pistos- mistä johtuu?
Tässä kolmen päivänä aikana on tullut pistoksia sydämeen. Eilen nukkuessa sydän löi epätasaisesti ja muljahteli, tuntui et olis ollut lisältöntejä.Sit tulee pistos, joka kestää muutaman sekunnin.
Mistä tää johtuu?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänkohtaus se vain varoittelee etukäteen.
Meinaatko oikeasti?
Ap
ap hyvä,älä välitä höperöiden pelotteluista.
Kaikki jotka otitte Cocid-19-rokotteita, hoitakaa itsenne kuntoon.
Teidän kannattaa tehdä NAC-hoito itsellenne.
Facebookissa on ryhmä Suomen rokoteuhrit/vammautuneet
Kysykää sieltä neuvot.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka otitte Cocid-19-rokotteita, hoitakaa itsenne kuntoon.
Teidän kannattaa tehdä NAC-hoito itsellenne.
Facebookissa on ryhmä Suomen rokoteuhrit/vammautuneet
Kysykää sieltä n
---
Kirj.virhe.
Covid-19-rokotteita.
-sama
Sulla onkin. Ole asiallinen. Moinen tyhmyytesi vielä kostautuu. Häivy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänkohtaus se vain varoittelee etukäteen.
Meinaatko oikeasti?
Ap
Kyllä, mene oikeasti lääkäriin. Voi olla jokin tukos. Ensiapuna pureskele ja laita kielen alle 1/2 asperiinia parin tunnin välein. Ja sitten 1/4 tablettia 3 tunnin välein tai jos vihloo
Muut kuin asperiini ei auta.
Sulla voi olla sepelvaltimo tukoksia tai muita sydän vaivoja ja sydäri voi tulla
Vierailija kirjoitti:
Stressi, sydänhermot. Ala ottamaan asperiinia päivittäin, niin ehkä ehkäisee veritulpan.
Älä syö lihaa.
Ajattelet, että verenohennus on hyväksi, ilman lääkäriä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös taipumus rytmihäiriöihin. Joillakin se on, sama äidilläni ja siskollani. Olen käynyt monet kerrat sydänfilmissä, aina ollut Ok. Sain myös lääkkeeksi beetasalpaajaa, Propralia. Mielenrauhan kannalta hyvä käydä ekg:ssa. Stressi ja huoli vain lisää niitä muljahduksia.
Myös kuumuus ja nestevajaus. Itse juon elektrolyyttijuomaa ja pyrin syömään edes kaksi kertaa päivän aikana, jotta säästyis keho oireilta. En vähättele apn tuntemuksia, lääkäriin! Ja hyvä, että sinulla Propral!
Mulla johtui tietystä kahvimerkistä, kun vaihdoin merkkiä loppui oireet.
Nestehukka. Hae urheilujuomaa tai nesteytysporetabletteja (on ihan kaupoissa, Lidlissä ja joku Coopin versio oli ainakin)
Juot 1,5l juomaa.
Kotona voit tehdä myös "ripulijuomaa"
Ripulijuoman ohje
1 litra tuoremehua, mielellään appelsiinimehua
1 litra vettä
1 teelusikallinen suolaa
Tai: https://yle.fi/a/20-10003325 ohjeen mukaan
Kannattaa käydä ottamassa EKG vaikka päivystyksessä kun on rytmihäiriöitä päällä niin saavat tallennettua ja näkevät onko vaarattomia vai pitääkö selvitellä.
Nuo vaarattomatkin voivat siis tuntua tosi voimakkaasti. Mutta kun saat tiedon, että on ihan ok kaikki ja lähes kaikilla hoitaa muljuja on, niin se helpottaa ja muljahduksetkin rauhoittuu kun huoli poistuu.
Ja siis mulla on ollut erilaisia betasalpaajia. Emconcor( tms en muista nimeä tarkasti) , hypoloc jonkin aikaa säännöllisesti kun verenpaineen oli myös koholla.
En itse alkaisi omin päin millään tavalla lääkitsemään sydänterveyttä. Asperiinit yms lääkärin määräyksestä.
Naisten yleisin kuolinsyy on sepelvaltimosairaus.
Lähetteen saa kuviin helposti.
1 litra tuoremehua, mielellään appelsiinimehua
1 litra vettä
1 teelusikallinen suolaa
HUOM! lisää 2tl suolaa! Tämä on muuten aika laimea. Tai tee 1/2l vettä ja 1/2l mehua ja silloin 1tl suolaa.
-----
Yleisohje on 1 litra vettä 10 teelusikallista sokeria ja 1 teelusikallinen suolaa.
Sokerittomilla mehulla voi maustaa tai vähentää sokerin määrää jos lisää vaikka tuoremehua.
Jos haluat elää jätät pois kaiken kofeiinin. Kahvit ja muun. Hyi kuolet jos et lopeta karkit pois kahvit lakritsaa.
Vierailija kirjoitti:
Eteisvärinä. Tai vaihdevuodet. Ja muljahtelusta johtuen muutaman sekunnin pistoksia.
Sydänlihastulehdus oireili minulla noin.
Rommi helpottaa nopeasti . Rommi pelastaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvälaatuisia lisälyöntejä. Muljahtelulta tuntuu, erityisesti kun menee makaamaan ja yrittää rauhoittua. Mulla otettu EKG muutaman kerran. Kerran lyöntejä oli niin paljon, että hoitaja selvästi säikähti ja lähti juoksujalkaa näyttään paperiliuskaa lääkärille.
Nekin oli samoja, niitä vain oli unettomuudesta ja stressistä johtuen melkein joka toinen lyönti. Ja kun mä tunnen ne, oli olo kauhea. Osa ei edes tunne tai huomaa niitä.
Sain betasalpaajia ja oli kyllä hullua kun ottamisen jälkeen rytmi normalisoitui tosi nopeasti. Nyt mulla on betasalpaajia kotona.
Minkä nimisiä betasalpaajat on ? Otan valeriaanakapseleita. Ne ainakin joskus auttavat. Usein ihan herää sydämen takomiseen. Kauhea tunne. Pahempaa kuin painajaisista herääminen. Pari tuntia menee toipumiseen. Joskus kestää useita vuorokausia.
Propral.
Älä ajattele pahaa muista . Sydämestä tulee suun kautta ulos pahoja ajatuksia. Kuolet pahuuteen kun myrkyttää toisia . On sekin totuus että kun kiroaa muita kiroaa itsensä. Muistuu mieleen yx mies joka oli ilkeä ja huusi muille raivoa ja haukkui muita . No sehän sai monta sydän kohtausta .
LOPETA ALOITTAJA.
AHDISTAT MINUA.
MODE OLE YSTÄVÄLLINEN JA POISTA TÄMÄ ALOITUS.
mahdollinen nestehukka, sulojen puute. mutta monille on tullut pitkäaisista ravintolisistä moisia oireita. kapselit kuten möllerit ja e-vitamiinit ja vihreä teekin.
myös muut vitamiinilisät. niitäkin käytetään väärin,sekaisin ja kahvin kera. kaikkea vaan varuiksi ja paljon ja kaffeet päälle. myös luontaistuotteet voivat aiheuttaa syöpiä ,haima,maksa.
entäs unenpuute-nyt etenkin kun helle. stressitasot-onko sulla huolia....paljonko kahvia jne..
mutta myös sairaudet pitäisi poissulkea jos jatkuu. hyvää kesää sinulle.