Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan vietät kuntosalilla per kerta?

Vierailija
30.07.2025 |

Siis lämmittely, treeni ja venyttely yhteenlaskettuna?

Paljon vaikuttanee se, käykö salilla ruuhka-aikaan vai tyhjään aikaan. Odottelu verottaa minuutteja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt noin 45 minuuttia per kerta ellen tee crosstrainerissa vielä 30min treeniä loppuun. Jatkossa, kun tarkoitus tehdä koko kroppa kerran viikossa yhdellä käynnillä, niin olen arvioinut minulla menevän vajaa kaksi tuntia. Vähän riippuu teenkö lihasryhmien osin lomittain esim. penkki+ylätalja putkeen. Tämä vähentäisi taukojen määrää-

Vierailija
2/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee sellaiset 1t  - 1t 15 min. Parinkymmenen minuutin lämmittelyt, 5 - 10 min jäähdyttelyt ja salitreeni taukoineen. En käy ruuhkaisimpaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla 2 kertaa viikossa ja kävelen mennen tullen n. kolme varttia enkä lämmittele siellä kuin korkeintaan 5 min. ja teen kokovartalotreenin molemmilla käyntikerroilla, osa liikkeistä laitteilla, mutta pääpaino nykyään vapaissa painoissa. Välipäivinä kävelylenkkien lisäksi lankutan ja kyykkään kotona sekä pyöritän painollista hulavannetta, yhtenä päivän viikossa pidä kokonaan vapaasta liikunnallisista harrasteista. Olen jo eläkeikäinen joten minulla on nyt aikaa päivittäisellekin kuntoilulle.

Vierailija
4/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä siellä ollenkaan aikaa, mutta treenaan aika tehokkaasti sellaisen tunnin tai vähän reilun.

Vierailija
5/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 tuntia vähintään. Eka poljen kuntopyörää 20 minuuttia. Sitten kävelen juoksumattoa 20 minuuttia. Sitten nostan puntteja ja sen jälkeen taas juoksumatolla tai kuntopyörällä poljen.

Vierailija
6/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 min. 20 min koko kroppa maksimipainoilla, noin 8-15 toistoa. 10 min soutu-, juoksu tai muulla laitteella. 

Kävelen salille, se on lämmittely ja venyttelyt kotona, jos venyttelen.  

Vierailija
7/7 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kuntosalilla 2 kertaa viikossa ja kävelen mennen tullen n. kolme varttia enkä lämmittele siellä kuin korkeintaan 5 min. ja teen kokovartalotreenin molemmilla käyntikerroilla, osa liikkeistä laitteilla, mutta pääpaino nykyään vapaissa painoissa. Välipäivinä kävelylenkkien lisäksi lankutan ja kyykkään kotona sekä pyöritän painollista hulavannetta, yhtenä päivän viikossa pidä kokonaan vapaasta liikunnallisista harrasteista. Olen jo eläkeikäinen joten minulla on nyt aikaa päivittäisellekin kuntoilulle.

Hyvä sinä! Terveyden priorisointi on just kivaa. Mäkin pyrin tuohon.