Selvitys: keski-ikäiset miehetbostavat eniten Temusta
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, onko noin? Inä olen keski-ikäinen nainen, ja olen myös ostanut kaikenlaista temusta. Nyt on tarve uudelle lompakolle. Kävin kaupassa katsomassa. Hinta 50€ ihan perus lompakosta. 50€!!! Juu ei. tilaus lähti temuun. Helposti löytyi vastaavan näköinen lompakko hintaan 6€. Eipä ollut tällä(kään) kertaa vaikea valinta.
Eikö nolota myöntää olevansa yhtä tyhmä kuin miehet?
Mä ainakin bostaan joka paikassa, koko ajan 😘
Vierailija kirjoitti:
Päättyykö muka keski-ikä jo 50-vuotiaana?
Silloin se vasta alkaa ja loppuu 69-vuoden iässä, josta alkaa vaari/mummoikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-55v on mun mielestä keski-ikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-55v on mun mielestä keski-ikä
Virallinen määritelmä on 35-65.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on persoja krääsälle.
No kyllä !
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, onko noin? Inä olen keski-ikäinen nainen, ja olen myös ostanut kaikenlaista temusta. Nyt on tarve uudelle lompakolle. Kävin kaupassa katsomassa. Hinta 50€ ihan perus lompakosta. 50€!!! Juu ei. tilaus lähti temuun. Helposti löytyi vastaavan näköinen lompakko hintaan 6€. Eipä ollut tällä(kään) kertaa vaikea valinta.
Sama täällä ei ikinä ostaisi suomesta 50 €:n maksavaa lompakkoa. Olen jo monet kerrat tilannut Temusta ja aina tuotteet ovat olleet hyvät ja elektroniikka on toiminut. Temu on nykyisin se ensimmäinen paikka josta etsin tuotteita. Ja toistaiseksi tämä on toiminut hyvin. Joululahjatkin tulevat Temusta
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/d92d54e8-e984-452f-9be2-ebb3fe73…
" Asunnossa syttyi tulipalo ensimmäisen latauksen aikana, kun Temusta tilattu akkukäyttöinen pölynimuri oli latauksessa. Palo syttyi asukkaan poissa ollessa. Pahimmat vauriot kohdistuivat irtaimistoon, joka tuhoutui kokonaisuudessaan, Määttänen sanoo ja lisää, ettei asukkaalla ollut kotivakuutusta."
Keskimääräisen temu-tilaajan järki kuvailtuna tässä.
En ole edes tehnyt tiliä Temuun, koska tuotteet vaikuttavat todella laaduttomilta. Vaikuttaa siltä, että sinne kokoonnutaan myymään vanhentuneita jämäeriä. Muilta kauppa-alustoilta olen kyllä tilannut paljon tavaraa Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Elektroniikkaa, ja voitte arvata ovatko paloturvallisia laitteita
Paloturvallisuus on käyttäjästä kiinni.
Latausjohtoja, muistikortteja, puhelinteline autoon, bluetooth-aux -sovitin, leluautoja jne. Kaikki paljon paljon halvemmalla kuin paikalliselta romukauppiaalta ja ihan samaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, esim sillä tavalla, että käyttäjän kognitio on tarpeeksi hyvällä tasolla, mikä estää käyttäjää tilaamasta vaarallisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, esim sillä tavalla, että käyttäjän kognitio on tarpeeksi hyvällä tasolla, mikä estää käyttäjää tilaamasta vaarallisia tuotteita.
Kuten vaikkapa Airamin tuotteita lähi-Prismasta, aivan!
Vierailija kirjoitti:
Vahvistimen, moottoripyörään kännykkätelineen, fillariin vaihdekahvat, jarru ja vaihdevaijerit, skootteriin kaasuttimen, käynnsityssolenoidin, agregaattiin sähköosat, kännykän suojuksia, led-lamppuja, automatiikalla ja ilman, airfryeriin suojpapereita, Usbi johtoja, korvanappikuulokkeita, mp3 soittimen ym. ym. ym. :-)
Ja kaikki pitänyt ostaa jo kolmeen kertaan uudelleen ku menivät ekassa käytössä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistimen, moottoripyörään kännykkätelineen, fillariin vaihdekahvat, jarru ja vaihdevaijerit, skootteriin kaasuttimen, käynnsityssolenoidin, agregaattiin sähköosat, kännykän suojuksia, led-lamppuja, automatiikalla ja ilman, airfryeriin suojpapereita, Usbi johtoja, korvanappikuulokkeita, mp3 soittimen ym. ym. ym. :-)
Ja kaikki pitänyt ostaa jo kolmeen kertaan uudelleen ku menivät ekassa käytössä rikki.
Joo, kyllä rahaa säästyy kun sitä syydetään satasia temuun joka kuukausi!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun muistutitte pitää huomenna taas tehdä TEMU-tilaus kun saan sieltä paremmin vastinetta rahoilleni
Muista että vakuutusyhtiö ei korvaa kiinasta suoraan tilatusta roinasta aiheutuvia vahinkoja.
Jep. Kotivakuutus ei todellakaan korvaa jos käy ilmi että on tilattu EU:n ulkopuolelta jotain sähkölaitteita.
Miksi teidän pitää täyttää sisäistä tyhjyyttänne ostamalla koko ajan? Esim. lompakon saa Uffista tai kierrätyskeskuksesta halvemmalla ja paremmalla laadulla kuin Temusta.
Että mielummin puuhaillaan niiden temutavaroiden kanssa kuin naisen kanssa?