Mies sai tytön itkemään hokemalla koko ajan BACK TO SCHOOL
Kommentit (22)
Täytyykin muistuttaa meidän teineille asiasta. Jos vaikka eivät muista.
eivät nuoret halua kouluun siellä ovat taas samat kiusaajat kiusaamassa ja samat häiriköt tunneilla tuhoamassa kaikkien mahdollisuuden opiskella
Suomen koulujärjestelmä on täysin tuhottu 2020-luvulla (ja aiemminkin) ja mitään ei tehdä
tämä on suurin ongelma Suomessa mutta se ei kiinnosta vaan tärkeämpää on mm. että kaikki suomalaisten rahat viedään ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Paha juttu, mutta näitä sattuu. Mies halii lapsen huomenna.
Tuskin se siihen enää saa tilaisuutta. Lasten itkettäminen on k-päistä ja teinit on pitkävihaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan telkkarin täysille kun Cittarin Takaisin kouluun -räppi tulee 😆👍
Repesin tälle!!😂🤣😂🤣😅🤩
Vierailija kirjoitti:
Tarttuva kipale! Mul on sterkoissa kunnon basarit, niil saa teinille kunnon raivarit! 😆
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rasittavalta mieheltä, kiusaajalta.
Varmaankin teini itkee onnesta kun pääsee takas kouluun katsomasta sitä m u l k k u a.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ilkkuu vielä päälle, kun lapselta menee ihan syystäkin hermo. Minulla oli tuollainen äiti, jälki on kammottavaa.
Aikuisten tehtävä on tuottaa lapsille pettymyksiä. Huomenna herätys klo 07:00 hakaten kauhaa kattilaan "ENÄÄ reilu viikko ja koulutie kutsuu!!!"
Idiootti isäksi. Kysypä miksi piti jankuttaa noin? Kiva varmaan, jos oman loman lopulla huudellaan hänelle itselleen "takas sorvin ääreen".
Vierailija kirjoitti:
Saanen huomauttaa, että täällä taitaa jatkuvasti olla ketjuja, jotka on keksimällä keksitty, että typerä kanalauma pääsee mielipuuhaansa, eli mollaamaan miehiä täysin keksityillä jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin teini itkee onnesta kun pääsee takas kouluun katsomasta sitä m u l k k u a.
Jep jep
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanen huomauttaa, että täällä taitaa jatkuvasti olla ketjuja, jotka on keksimällä keksitty, että typerä kanalauma pääsee mielipuuhaansa, eli mollaamaan miehiä täysin keksityillä jutuilla.
Miksi kummassa otatte sen henkilökohtaisena mollaamisena, että joku mies jossain käyttäytyy huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummassa otatte sen henkilökohtaisena mollaamisena, että joku mies jossain käyttäytyy huonosti?
Miksi ihmeessä keksitte näitä juttuja? Mitä saat siitä?