Äkkikuolema! Onko joku läheisenne kuollut nopeasti esim onnettomuudessa?
Kommentit (59)
Isä kuoli sydänkohtaukseen 49 vuotiaana. Vasta kuoleman jälkeen selvisi että sairasti sepelvaltimotautia.
Mikä on äkkikuolema? Tapaturmaisesti? Tai miten kuollaan hitaasti? Kitumalla sairaalassa?
On, äkilliseen sairauskohtaukseen alle 40-vuotiaana.
Olin 7v kun vanhempani menehtyivät. Ihmettelin miksi viikonlopun Linnanmäki reissu peruttiin ja mummi sanoi että vie minut myöhemmin sinne. Asiasta kun minulle kerrottiin niin en ymmärtänyt sitä ja odotin vanhempien hakevan minut joku päivä kotiin. Muistan käyneeni jossain terapiassa?
On. Muun muassa itsareita, hukkuminen ja äkillinen sairaskohtaus. Niin alaikäisiä kuin vanhempia.
Mun mummin isä kuoli Helsingissä 3:n ratikkaan matkalla Rautatieasemalle, muistaakseni kesällä 1945.
Hänen oli tarkoitus mennä vastaan tytärtään eli mummiani ja tyttärentytärtään eli äitiäni, jotka tulivat junalla kaukaa Pohjois-Karjalasta.
Siriina kirjoitti:
On. Miksi kysyt?
Sillo kysytään jos ei tiijjä.
Yksi entinen opiskelukaveri ampui itsensä.
Varmasti hyvin monelle on käynyt näin.
Minkä takia kysyt tällaista?
Mitä ihmettä haet tällä kysymyksellä?
Onnettomuudessa voi kuolla äkillisesti. Myös sairauskohtaukseen voi kuolla äkillisesti.
Varmasti näillä kuolleilla on ollut myös läheisiä.
Tunsin ainakin 15 ihmistä jotka kuollut noin vaan. On ollut onnettomuuksia ja muuten vaan sydänkohtauksia ja itsareita.
Kaveriltani repesi aortta hoitamattoman uniapnean takia. Se oli lähtö kertalaakista.
Kyllä. 40-80-vuotiaita sydäriin, tapaturmaan ja itsem.
Hyvin harvoin olen päässyt ketään hyvästelemään.
Eräs kolmikymppinen kuoli todella traagisen ja turhan kuoleman. Kyseinen tapaus oli uutisissakin. Kuolemantapa oli tavallaan vähän huvittavakin, sellainen josta väännetään ajattelemattomia vitsejä joten en lukenut nettikeskusteluja.
Sitä uutiset eivät kertoneet että kyseessä oli henkilö, joka oli poikkeuksellisen älykäs ja valjastanut älynsä erääseen terveysprojektiin joka toteutuessaan olisia auttanut lukemattomia ihmisiä. En tiedä löydettiinkö projektiin ketään hänen tilalleen.
Parhaat meistä kuolevat ensin.
Eli olet yli 60-vuotias ja pelkäät äkkikuolemaa?
Ei tuollaiset asiat sillä ratkea, että kyselee typeriä keskustelupalstalla.
Olen ja olin itse vielä todistamassa. Mitä ap hakee tällä kysymysellä.
On joku mennyt, mutta melkein 70-vuotiaana aivoverenvuotoon tai tukokseen. Muuten en tiedä oikein ketään läheisempää, edes vanhaa luokkatoveria joka olisi vielä kuollut, muutama opettaja on mennyt aika nuorenakin itsemurhaan tai keuhkosyöpään.