Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää, jos oma tytär sanoisi haluavansa rikkaan miehen

Vierailija
29.07.2025 |

Siinä tulisi mietittyä mennyttä kasvatusta kerta jos toinenkin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kunnon vanhemman hartain toive on, että oma tytär ottaa puolisokseen köyhän tai pienituloisen miehen 🙏

Vierailija
22/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä on ollut näitä kotirouvajuttuja viime vuosina/kymmeninä. Jotkut on innostuneet niistä. Niissä uskotellaan mm. että rikkaat miehet etsii tällaisia naisia, jotka ei tee mitään eikä osaa mitään. Riittää kun meikkaat ja juot viinaa. Shoppailet välillä ja otat kuvia ostoksista. Osa uskoo näihin oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haluan köyhän, työttömän miehen" on kyllä huolestuttavinta mitä tyttäresi voisi sanoa. Silloin haluaa itsekin olla hunningolla.

Kaikki ihmiset on saman arvoisia, hahhah.

Joo, sitä voi hokea itellensä sitten itsariyksiössä viimeisiä puurohiutaleita keitellessä.

Vierailija
24/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu...

Vierailija
25/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internetissä on ollut näitä kotirouvajuttuja viime vuosina/kymmeninä. Jotkut on innostuneet niistä. Niissä uskotellaan mm. että rikkaat miehet etsii tällaisia naisia, jotka ei tee mitään eikä osaa mitään. Riittää kun meikkaat ja juot viinaa. Shoppailet välillä ja otat kuvia ostoksista. Osa uskoo näihin oikeasti.

Osa niistä kanavista on niin suosittuja, että todellisuudessa se "kotirouva" tienaa niillä videoilla enemmän kuin miehensä. 

Vierailija
26/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko myös järkyttävää jos oma poika sanoisi haluavansa kauniin naisen? Kuinka pinnallinen hän olisikaan.

Vierailija
27/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessani minulla oli huonosti koulussa menestyvä kaveri, jonka äiti oli sanonut hänelle, että etsi sitten rikas mies. Olimme molemmat tyrmistyneitä, koska raha ei todellakaan ole rakkauden ensi kriteeri. Sitäpaitsi jos rikastuminen on elämän suurimpia kriteerejä, olisi äiti voinut kannustaa lastansa menestymään itse eikä siipeilemään. 

Miksi rikas mies ottaisi just ja just peruskoulun käyneen työtön juopon? Sitä voi sitten elättää ja yrittää parantaa?

Vierailija
28/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet kyllä otetaan jo köyhinä opiskelijoina, ja siitä he sitten valmistuvat ja menevät töihin ja aikanaan vaurastuvatkin.

Valmiiksi rikas mies on yleensä vanhempi ja jo rupsahtamaan päin, lisäksi hän voi olla epämiellyttävä, jos etsii nuorta köyhää tyttöstä eikä ikäistään naista. Joku vika siinä on usein jo siksi, että on sinkku siinä iässä. Hyvä mies löytää ikäisensä puolison nuorena ja pysyy naimisissa.

Vierailija
29/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas mies = kouluttautunut tai ahkeralla yritystoiminnallaan menestynyt? 

Mitä vikaa? Kannattaa toki vinkata tytölle et omaa rahaa pitää olla aina varmuuden vuoksi.

Mille tytölle??

Vierailija
30/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Men always disappoint. So why not get disappointed by a rich man?

Mitennniin miehet aina niin? En ymmärrrä 

Vierailija
31/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet kyllä otetaan jo köyhinä opiskelijoina, ja siitä he sitten valmistuvat ja menevät töihin ja aikanaan vaurastuvatkin.

Valmiiksi rikas mies on yleensä vanhempi ja jo rupsahtamaan päin, lisäksi hän voi olla epämiellyttävä, jos etsii nuorta köyhää tyttöstä eikä ikäistään naista. Joku vika siinä on usein jo siksi, että on sinkku siinä iässä. Hyvä mies löytää ikäisensä puolison nuorena ja pysyy naimisissa.

Näen parisuhteissa vain epähaluttavia miehiä. Parhaat miehet ovat niitä jotka eivät minua halua, eli homoja.

Vierailija
32/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan köyhän, työttömän miehen" on kyllä huolestuttavinta mitä tyttäresi voisi sanoa. Silloin haluaa itsekin olla hunningolla.

Mikä tytär?? Hunningolla?? 

Vierailija
33/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Hänen kohtalonsa tulee olemaan kelan tuilla elävä ahmed.

Suurimmalla todellisuudella ajatellen äidin aivovikaa. 

Vierailija
34/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse toivon, että oma tytär opiskelee ja valitsee uransa paremmin kuin vanhempansa. Itse olen sossupummi mt perheestä ja miehelläkin aika raju tausta. Ollaan siis perus duunareita, kyllä me toimeen tullaan eikä meidän lapsen elämä ole niin köyhää kun meillä vanhemmilla oli, mutta kyllä mä silti toivon, ettei ota mitään työtöntä lusmua. Raha tarjoaa aika paljon mahdollisuuksia elämään. Tottakai toivon, että menee rakkaus edellä, mutta ei siitä rahasta mitään haittaakaan ole.

Vierailija
35/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no jonkunhan pitää se rikas mieskin ottaa. Jos on vara valita niin otatko ap itse sen köyhän jos molemmat siis se rikas ja köyhä on komeita, fiksuja ja mukavia luonteeltaan? 

Yleensä rikas on automaattisesti "fiksu" ja "mukava" ihan jo siksi, että on rikas. Komeuttakin saa rahalla, jos sitä vielä rikkauden, "fiksuuden" ja "mukavuuden" lisäksi kokee tarvitsevansa.

Miten komeutta saa mielestäsi rahalla? 😂😂😂😂😂

Vierailija
36/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Haluatko tasokkaan ja helpon elämän, vai vaikean ja kurjan?

Herranjestas, tottakai kannattaa ottaa rikas puoliso jos se on mahdollista. Ei se tarkoita ettei voisi itsekin menestyä omalla alallaan.

Parisuhteissa isoimpia riidan aiheita on raha. Ja on todella tylsää jos joutuu kitkuttamaan pienillä tuloilla. 

Olen onnellinen että valitsin suht vakavaraisen miehen (ei rikas kuitenkaan) lasteni isäksi. Sain olla kotona lasten kanssa pitkään ja pystyimme joustamaan taloudellisesti muutenkin. Sittemmin erosimme, mutta hän on kuitenkin taloudellisesti lasten turvana.

Nyt deittailen taas 40 vuotiaana, ja haluan miehen jolla menee hyvin. Itse olen pitänyt taloudestani huolta ja toivon samaa mieheltä.

Luonne on tärkein mutta köyhyys tuo niin paljon lisärasitetta kaikkeen, että sitä en voi seurustelukumppanilta hyväksyä.

Vierailija
37/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen kunnon vanhemman hartain toive on, että oma tytär ottaa puolisokseen köyhän tai pienituloisen miehen 🙏

Ei vaan lapsi päättää nämä asiat itse, ei siihen ole vanhemmalla minkään sortin vaikutusvaltaa.

Vierailija
38/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä järkyttävämpää olisi jos sanoisi haluavansa valtavissa veloissa ja ulosotossa olevan miehen.

Vierailija
39/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko myös järkyttävää jos oma poika sanoisi haluavansa kauniin naisen? Kuinka pinnallinen hän olisikaan.

Olisi minusta outoa, jos sanoisi.

Vierailija
40/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin piireissä pöyristytään jo siitä, jos tytär ilmoittaa haluavansa miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi