Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää, jos oma tytär sanoisi haluavansa rikkaan miehen

Vierailija
29.07.2025 |

Siinä tulisi mietittyä mennyttä kasvatusta kerta jos toinenkin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys. Haluatko tasokkaan ja helpon elämän, vai vaikean ja kurjan?

Herranjestas, tottakai kannattaa ottaa rikas puoliso jos se on mahdollista. Ei se tarkoita ettei voisi itsekin menestyä omalla alallaan.

Parisuhteissa isoimpia riidan aiheita on raha. Ja on todella tylsää jos joutuu kitkuttamaan pienillä tuloilla. 

Olen onnellinen että valitsin suht vakavaraisen miehen (ei rikas kuitenkaan) lasteni isäksi. Sain olla kotona lasten kanssa pitkään ja pystyimme joustamaan taloudellisesti muutenkin. Sittemmin erosimme, mutta hän on kuitenkin taloudellisesti lasten turvana.

Nyt deittailen taas 40 vuotiaana, ja haluan miehen jolla menee hyvin. Itse olen pitänyt taloudestani huolta ja toivon samaa mieheltä.

Luonne on tärkein mutta köyhyys tuo niin paljon lisärasitetta kaikkeen, että sitä en voi seurustelukumppanilta hyväksyä.

Miten sä ne lapset teit? 

Vierailija
42/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no jonkunhan pitää se rikas mieskin ottaa. Jos on vara valita niin otatko ap itse sen köyhän jos molemmat siis se rikas ja köyhä on komeita, fiksuja ja mukavia luonteeltaan? 

Yleensä rikas on automaattisesti "fiksu" ja "mukava" ihan jo siksi, että on rikas. Komeuttakin saa rahalla, jos sitä vielä rikkauden, "fiksuuden" ja "mukavuuden" lisäksi kokee tarvitsevansa.

Miten komeutta saa mielestäsi rahalla? 😂😂😂😂😂

1. Hyvä fyysinen kunto ja terveys

Personal trainerit, kuntosalit, ravitsemusneuvojat: Raha voi auttaa saamaan asiantuntevaa apua parempaan kuntoon pääsemiseksi.

Laadukkaampi ruoka ja ravinto: Terveellinen ruokavalio maksaa usein enemmän, mutta näkyy kehonkoostumuksessa, ihossa ja energiassa.

2. Vaatteet ja tyyli

Hyvin istuvat, laadukkaat vaatteet: Kalliimmat vaatteet ovat usein paremmin leikattuja ja kestävämpiä.

Parturit, stylistit, ihonhoitotuotteet: Rahalla voi ostaa palveluita ja tuotteita, jotka auttavat viimeistelemään ulkonäköä.

3. Ihonhoito ja kauneudenhoito

Kosmetologit, ihotautilääkärit: Iho vaikuttaa valtavasti yleisilmeeseen, ja sen kuntoon voi investoida.

Hampaiden hoito: Valkaisu, oikominen ja hoito ovat kalliita, mutta vaikuttavat hymyyn ja kasvojen vetovoimaan.

4. Plastiikkakirurgia ja esteettiset toimenpiteet

Täyteaineet, leikkaukset, hiustensiirrot: Rahalla voi tehdä pysyvämpiä muutoksia ulkonäköön, halusi sitten luonnollisia tai dramaattisia tuloksia.

5. Yleinen olemus ja itsevarmuus

Raha voi lisätä itsevarmuutta, joka tekee monista ihmisistä "komeampia" muiden silmissä ei ulkonäön vaan olemuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas, tottakai kannattaa ottaa rikas puoliso jos se on mahdollista. Ei se tarkoita ettei voisi itsekin menestyä omalla alallaan.

Parisuhteissa isoimpia riidan aiheita on raha. Ja on todella tylsää jos joutuu kitkuttamaan pienillä tuloilla. 

Olen onnellinen että valitsin suht vakavaraisen miehen (ei rikas kuitenkaan) lasteni isäksi. Sain olla kotona lasten kanssa pitkään ja pystyimme joustamaan taloudellisesti muutenkin. Sittemmin erosimme, mutta hän on kuitenkin taloudellisesti lasten turvana.

Nyt deittailen taas 40 vuotiaana, ja haluan miehen jolla menee hyvin. Itse olen pitänyt taloudestani huolta ja toivon samaa mieheltä.

Luonne on tärkein mutta köyhyys tuo niin paljon lisärasitetta kaikkeen, että sitä en voi seurustelukumppanilta hyväksyä.

Oletko itse veronmaksaja (veroprosentti vähintään 44) vai veronkuluttaja (veroprosentti alle 44)? Entä lapsesi?

Vierailija
44/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Rikas mies saa ostettua nuoren naisen poljettavaksi. Naisen voi aina ostaa, ja keski-iässä on tilastoissa eropiikki.

Vierailija
45/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa menestystä mitataan rikkaudella.

Tyttäresi ei halua looseria vaan menestyvän miehen 

Vierailija
46/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no jonkunhan pitää se rikas mieskin ottaa. Jos on vara valita niin otatko ap itse sen köyhän jos molemmat siis se rikas ja köyhä on komeita, fiksuja ja mukavia luonteeltaan? 

Noinko sinä valitset? Ap

Vierailija
47/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessani minulla oli huonosti koulussa menestyvä kaveri, jonka äiti oli sanonut hänelle, että etsi sitten rikas mies. Olimme molemmat tyrmistyneitä, koska raha ei todellakaan ole rakkauden ensi kriteeri. Sitäpaitsi jos rikastuminen on elämän suurimpia kriteerejä, olisi äiti voinut kannustaa lastansa menestymään itse eikä siipeilemään. 

Tämä.

Vierailija
48/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu...

Haluaisitko selittää tuota jotenkin? Ap

Vierailija
49/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä järkyttää kun sitähän ihan kaikki naiset haluavat?

Vierailija
50/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori on pahasti metsässä, mutta niin on ollut myös moni meidän ikäluokassamme. Ap

Vierailija
51/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tyttärelle pitääkin olla köyhä huumenarkki. Mielellään vielä jotain sukupuoli- tai seksuaalivähemmistöä.

Vierailija
52/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu...

Ei saanut äitinsäkään sitä rikasta miestä.

Vierailija
53/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä rikas on automaattisesti "fiksu" ja "mukava" ihan jo siksi, että on rikas. Komeuttakin saa rahalla, jos sitä vielä rikkauden, "fiksuuden" ja "mukavuuden" lisäksi kokee tarvitsevansa.

Miten komeutta saa mielestäsi rahalla? 😂😂😂😂😂

1. Hyvä fyysinen kunto ja terveys

Personal trainerit, kuntosalit, ravitsemusneuvojat: Raha voi auttaa saamaan asiantuntevaa apua parempaan kuntoon pääsemiseksi.

Laadukkaampi ruoka ja ravinto: Terveellinen ruokavalio maksaa usei

Ei ei ei. Ap

Vierailija
54/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu...

Oliko itse? Vaiko tyhmä perusmuija, jolla ei ole osaamista josta maksettaisiin?

Vierailija
55/55 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu...

Miten joku voi olla noin pihalla... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan