Järkyttävää, jos oma tytär sanoisi haluavansa rikkaan miehen
Siinä tulisi mietittyä mennyttä kasvatusta kerta jos toinenkin.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule auta paraskaan kasvatus kun lapsi on aina yksilö, oma persoonallinen itsensä. Kannattaa kehittää sitä älyllistä elämää ettet pahemmin nolaa vielä itseäsi jokin päivä. Kiitos kuitenkin tästäkin ulostulostasi.
Osoitit ainakin viehättävyytesi. No, kukin tyylillään. Ap
Raha ei ole tavoittelemisen arvoinen tässä asiassa.
Rikas mies = kouluttautunut tai ahkeralla yritystoiminnallaan menestynyt?
Mitä vikaa? Kannattaa toki vinkata tytölle et omaa rahaa pitää olla aina varmuuden vuoksi.
Niin, parempi haluta se just ja just peruskoulun käynyt työtön juoppo. Sitä voi sitten elättää ja yrittää parantaa.
Men always disappoint. So why not get disappointed by a rich man?
Onhan sitä kaikenlaisia toivelistoja jotka lentävät romukoppaan sitten kun rakastuu. Outoa olisi jos joku sanoisi haluavansa persaukisen kumppanin.
"Haluan köyhän, työttömän miehen" on kyllä huolestuttavinta mitä tyttäresi voisi sanoa. Silloin haluaa itsekin olla hunningolla.
Vierailija kirjoitti:
"Haluan köyhän, työttömän miehen" on kyllä huolestuttavinta mitä tyttäresi voisi sanoa. Silloin haluaa itsekin olla hunningolla.
Jos hänelle tulisi ainoana mittarina mieleen raha, tulisi ollakin huolissaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, parempi haluta se just ja just peruskoulun käynyt työtön juoppo. Sitä voi sitten elättää ja yrittää parantaa.
Outo valinta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset on saman arvoisia, hahhah.
Eläminen ei ole ilmaista ja liian moni aiemmista sukupolvista on ottanut jonkinlaisen riippakiven taakakseen. Toki "rikas" on ehkä liioittelua, jos sillä tarkoitetaan oikeasti rikkaita (joita esim. Suomessa on vain muutamia kymmeniä) mutta nuoret ehkä näkevät asian enemmän niin, että rikas on kun toiveiden mukaiseen elämiseen riittää raha ja jää ylikin. Ensimmäisenä tai ainoana "kriteerinä" hyvä taloustilanne on toki typerä mutta on myös typerää olla välittämättä siitä lainkaan. Tietenkin parasta on itse olla vastaavassa taloudellisessa tilanteessa.
Niin no jonkunhan pitää se rikas mieskin ottaa. Jos on vara valita niin otatko ap itse sen köyhän jos molemmat siis se rikas ja köyhä on komeita, fiksuja ja mukavia luonteeltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule auta paraskaan kasvatus kun lapsi on aina yksilö, oma persoonallinen itsensä. Kannattaa kehittää sitä älyllistä elämää ettet pahemmin nolaa vielä itseäsi jokin päivä. Kiitos kuitenkin tästäkin ulostulostasi.
Osoitit ainakin viehättävyytesi. No, kukin tyylillään. Ap
Toiset tykkäävät rehellisyydestä. Ei minua kiinnosta sinun mielipiteesi. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no jonkunhan pitää se rikas mieskin ottaa. Jos on vara valita niin otatko ap itse sen köyhän jos molemmat siis se rikas ja köyhä on komeita, fiksuja ja mukavia luonteeltaan?
Yleensä rikas on automaattisesti "fiksu" ja "mukava" ihan jo siksi, että on rikas. Komeuttakin saa rahalla, jos sitä vielä rikkauden, "fiksuuden" ja "mukavuuden" lisäksi kokee tarvitsevansa.
Nuoruudessani minulla oli huonosti koulussa menestyvä kaveri, jonka äiti oli sanonut hänelle, että etsi sitten rikas mies. Olimme molemmat tyrmistyneitä, koska raha ei todellakaan ole rakkauden ensi kriteeri. Sitäpaitsi jos rikastuminen on elämän suurimpia kriteerejä, olisi äiti voinut kannustaa lastansa menestymään itse eikä siipeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessani minulla oli huonosti koulussa menestyvä kaveri, jonka äiti oli sanonut hänelle, että etsi sitten rikas mies. Olimme molemmat tyrmistyneitä, koska raha ei todellakaan ole rakkauden ensi kriteeri. Sitäpaitsi jos rikastuminen on elämän suurimpia kriteerejä, olisi äiti voinut kannustaa lastansa menestymään itse eikä siipeilemään.
Äiti tiesi elämän realititeetit. Rakkaus kuolee helposti jos rahasta on aina puute.
Ilmeisesti sinulla on tulevaisuudessa vara avittaa tyttöäsi ....Hölmöläinen.
Älä huoli. Hänen kohtalonsa tulee olemaan kelan tuilla elävä ahmed.
Puhutaanko nyt rikkaasta miehestä vai provider-miehestä? Kai se on enempi hyvä asia, jos mies on rikas mutta jos se tarkoittaa provider-suhdetta niin mitä mies haluaa vastineeksi? Mitä provider Ari IL:n jutussa halusi vaimoltaan kun ei halunnut, että tyttäret etsivät rikkaan miehen?