Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ROHKEIDEN heinäkuisten HUHTIKUU

01.04.2007 |

Heippa kaikille!

Kamalassa touhotuksessa avaan meille uuden kuun ja toivotan oikein hyvää palmusunnuntaita!

Ette kyllä ikinä arvaa, mitä Norjan gyneni perjantaina mittasi ja sanoi. Ei se minun kohdunkaulani ole hänen mukaansa yhtään pienentynyt, kuulemma ennemminkin kasvanut - jos sellainen on edes mahdollista. Kun normaalilla synnyttäneellä naisella kohdunkaula on kuulemma kolme senttiä ja synnyttämättömällä viisi senttiä, niin minulla on KUUDEN sentin kohdunkaula. Eli onhan se saattanut seitsemästä lyhentyä kuuteen, mutta ei olekaan siis mitään huolta, ellei sitten luottogyneni mittaile omiaan. Ei nämä tyypit tule ennen kuin ne keisarinleikkauksella otetaan!

Kaikki siis hyvin meikeläisellä Norjan päässä. Ihana kevät täälläkin!

kunpavauva, Unelma ja Lempi

rv 25

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vappua kaikille!

Tarulle sen verran, että tulehan kertomaan kuulumiset jos et joutunut osastolle. Raskausmyrkytys on kuitenkin sellainen ettei sen kanssa ole kauheesti leikkimistä. Nyt kun sullakin jo alkaa kolmosella viikot niin aika herkästi varmaan saa sektion jos näyttää että vauvalla alkaa oleen tukalaa.Toivottavasti paineet ja proteiinit on kurissa!

Mulla on nyt niin kiree päivä ollut kun kaksoset heräs puol6 7 tunnin unien jälkeen, ovat olleet hieman rasittavia kun ovat väsyksissä. Meinasin heti syöksyä suklaan kimppuun aamusta kun niin otti päähän. Vielä en kuitenkaan ole avannut levyä, jos vielä jaksais sinnitellä ettei tuo paino nousis niin kauheesti...Mutta pakko mun on kohta suklaat syödä kun jos vanhat merkit paikkansa pitää en voi imetysaikana sitä syödä kun vauva saa mahanpuruja. Eli kaapit tyhjäksi vaan =)

Nauttikaahan vapusta, huomenna on jo toukokuu ja sitten kohta kesäkuu.. eiköhän tässä pian aleta jo poksahdella =)

T:Ipsku ja ipanat kohta 2v11kk ja Sisu 31+3

Vierailija
42/43 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koirasi takia. Lohtuhali! Asia tuli yllättäen ajankohtaiseksi itsellenikin, kun sain exältäni tänään viestin, että yhdessä hankkimamme koira jouduttiin tänään lopettamaan :( Surettaa, vaikka en hauvaa ole muutamaan vuoteen nähnytkään (se jäi siis exälle erossa, emmekä ole olleet kovin paljoa tekemisissä sen jälkeen).

Toivottavasti lapsesi toipuvat pian surustaan.

Kaikesta huolimatta iloista vappua kaikille, nähdään toukokuun pinossa!

BB76, 26+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeinen viesti huhtikuun pinoon...

Valkuaista ei löytynyt virtsasta, joten pääsin jälleen raskausmyrkytyksen suhteen pälkähästä. Ja verenpaineetkaan eivät ollen nousseet. Jes!

Veren sokeriarvot olivat koholla, joten nyt vapun jälkeen alkaa tiukka dieetti. Parin viikon päästä selviää, että joudunko tarkempaan sokeritarkkailuun. Tätä pystyy hoitamaan ruokavalion muutoksella, joten vaikka se minun itsekurillani vaikeaa onkin, niin enköhän pysty siihen, kun kerran voin itse vaikuttaa johonkin jotenkin.

Eli nyt vain toukokuuta viettämään levollisin mielin ja lisää raskausviikkoja keräämään. :)

Taru rv 30+4