Nainen! Kuinka usein vakiintuneessa parisuhteessa oleva miehesi haluaa seksiä?
Sinulla on varmaan näppituntuma, mikä määrä pitäisi hänet tyytyväisenä. Vakiintuneella parisuhteella tarkoitan tässä yli 3 vuotta kestänyttä yhdessäelämistä (samassa kodissa).
Kommentit (10)
Onpas iso haitari samassa vastauksessa tuo 2-5 kertaa/viikko. Kaksihan tulee jo vklopusta mutta viiteen kertaan pitää jo priorisoida ajankäyttöä.
Kyllä se joka päivä jossain muodossa haluaa, useimmiten haluaa nuolla tai sormettaa mua. Toki sitten on ihan yhdyntääkin mut ei niin usein. Ja otan suihin melkein joka päivä, yritän ehtiä olemaan aloitteellinen ennen häntä. Mut hänelle se mun tyydyttäminen on kuitenkin vielä tärkeämpää kuin se, että otan häneltä suihin.
N44
Mieheni haluaisi kerran viikossa.
Minä 3, mutta sitähän tässä ei kysytty
Kykenee kerran kuussa, sen vastasin. Ehkä haluaisi useamminkin, mene ja tiedä. Vaikeaa on.
En tiedä. Joskus oltiin joka viikko. Nuorena kai joka toinen päivä. Nykyään ei ole ollut seksiä kuin pari kertaa vuodessa. En tiedä runkkaako tai käykö vieraissa. Saattaa haluta useinkin, vaikka ei minua haluakaan.
Minua se haluaa pari-kolme kertaa kuukaudessa. Naapurin Sonjaa ilmeisesti lähes päivittäin. Mutta ei se mitään, onpahan iloisella tuulella ja tekee kotityöt.
Varmaankin joka päivä tai ainakin lähes joka päivä. Itselleni riittää kerran tai kaksi viikossa.
-N45
Kuinka usein haluan: päivittäin. Kuinka usein haluan vaimoa: muutaman kerran vuodessa kiksautan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein haluan: päivittäin. Kuinka usein haluan vaimoa: muutaman kerran vuodessa kiksautan.
Sika!
Määrän mikä pitää tyytyväisenä ja kuinka usein haluaisi välillä voi olla hyvinkin suuri ero.
Ehkä sinun pitäisi hieman tarkentaa kumpaan asiaan haluat vastauksen.
T:Mies