Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Suomalaisten omintakeinen geeniperimä sai uuden selityksen, esivanhempia eli Siperian perukoilla

Vierailija
28.07.2025 |

Heh, kuten olen aina sanonut, olemme hyvin itäisiä kaikessa. Nyt sille tuli vahvistus. Ei ihme että Suomea ei oikein voi verrata muihin Pohjoismaihin. Ne geenit, ne geenit. Selittää aika paljon.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011379905.html

Kommentit (429)

Vierailija
421/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvut Ruotsista ja Hansa kaupungista joten ei tuota ongelmaa.

Puhdasrotuisen valkoisenmiehen ei tarvitse pelätä geeniaineksen sekoittuessa yhteisissä lapsissa tulevan esiin itäistä vinosilmäistä ja tummaihoista perimää. Kuten kävi valkoiselle parille etelä afrikassa kun lapsessa pomppasivat esiin ne,,rirodun geenejä. Muistona yhden iso idän lisääntymisestä paikallisen n,,kerirodun naisen kanssa. Aikans kun siellä oli puute valkoisistanaisista.

Vierailija
422/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vain 10% kantaa tuota perimää. Itselläni ei ole yhtä ainutta jakutialaista geeniä. Ei pitäisi tuossakaan yleistää.

Suomalaisilla ei ole mitään yhteistä geeniperimää, vaan jolaisella omansa. Mulla esim on täysin läntiset geenit sekä isä- että äitilinjassa.

Parasta mahdollista perimäainesta lapsille.

Mulla on 60% skandinaavia ja 40% suomalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvut Ruotsista ja Hansa kaupungista joten ei tuota ongelmaa.

Mitä ongelmaa ei olisi? 

Vierailija
424/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos meitä on niin paljon ettei tuota geeniperimää ja kulttuuria tarvitse ainakaan pyrkiä millään tavoin säilyttämään

Vierailija
425/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten joillein on tärkeää nuo keeniperät ja peräkeenit.   Vähänkö hölmöä. 

Eihän niillä olekaan värilliselle väliä. Mutta minä olenkin valkoihoinen ja ylpeä rodustani.

Hyvä niin. Mutta idässä on ollut korkeakulttuuria, joten mikä ihme siinä olisi jotenkin hävettävää joka pitää visusti kieltää?  Ei ole ihan häntäpäässä nytkään. 

Vierailija
426/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos meitä on niin paljon ettei tuota geeniperimää ja kulttuuria tarvitse ainakaan pyrkiä millään tavoin säilyttämään

Jokaisen valkoisennaisen kuuluu lisääntyä valkoisenmiehen kanssa rodun tulevaisuuden turvaamiseksi. Mieluiten yli 5 lasta naista kohti joka lisää valkoisenrodun väkilukua.

Vierailija
427/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turaaneita ollaan kaikki. Ug ug. 

Vierailija
428/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli virolaiset on rodullisesti puhtaampia eurooppalaisia kuin me? Olemme enemmän venäläisiä kuin he. Venäjäähän tuo on tuo Jakutia ollut ikiajat.

Voiko oikeasti kukaan olla noin tollo? Jakutialaiset ja indoeurooppalaiset (joita venäläisetkin ovat) ovat täysin eri asia, vaikka ne asuisivat kuinka samassa valtiossa. 

Venäläisten lähimpiä verisukulaisia ovat valkovenäläiset ja ukrainalaiset tietenkin. Sitten ruotsalaiset ja muut skandit. Ja itse asiassa myös suomalaiset ovat melko läheistä sukua venäläisten kanssa, sillä suomalaisten valtaosa geeneistä on samaa indoeurooppalaista pskaa kuin mitä on venäläisten ja skandinaavien geeneissä. 

Olen aina sanonut, että suomalaiset ovat sellainen kiva sekoitus itäistä aasialaista ja indoeurooppalaista. Se aasialaisuus on pientä, mutta kuitenkin. Aasialaiset geenit tuo älykkyyttä. 

Monelle tuo 'itäisyys' tuntuu olevan kovin punainen vaate, koska tietämättömyyttään mieltävät sen itäisen tässä yhteydessä pelkästään venäläiseksi. Korostan edelleen, että täällä näköjään monen niiiiin ihailemat ruotsalaiset ovat enemmän sukua venäläisille kuin suomalaiset. Ovathan heidän kielensäkin sukukieliä.

Vierailija
429/429 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vain 10% kantaa tuota perimää. Itselläni ei ole yhtä ainutta jakutialaista geeniä. Ei pitäisi tuossakaan yleistää.

Suomalaisilla ei ole mitään yhteistä geeniperimää, vaan jolaisella omansa. Mulla esim on täysin läntiset geenit sekä isä- että äitilinjassa.

Parasta mahdollista perimäainesta lapsille.

Mulla on 60% skandinaavia ja 40% suomalaista.

Jos olisi rikas kuten Elon Musk aloittaisin bonus ohjelman kaltaisesi geeniperimän omaaville parhaassa hedelmällisessä iässä oleville naisille. Maksaisin miljoonan pari shoppailurahaa ja kaikki naisen ynnä lasten elinkustannukset. Ehtona olisi naisen suostuminen joko minun tai jonkun toisen puhdasverisen valkoisen miehen hedelmöitettäväksi. Sopimukseen kuuluisi vähintään viiden ja mieluiten useamankin lapsen synnyttäminen. Suomessa olisi myös tärkeää käyttää rahaa valkoisentodun parhaan osan maksimaaliseen lisääntymiseen.