Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin virhe ajokokeessa? Turvavyö

Vierailija
28.07.2025 |

Oli inssi tänään ja hylätty tuli, kun en laittanut turvavyötä! Lähtiessä toki laitoin, mutta kun oltiin ajettu jo yli puolen välin ja ajettiin kaupan pihaan parkkiin, niin nousin katsoo et onko auto hyvin (miksi edes nousin??) ja jatkettiin sit siitä matkaa niin jäi turvavyö laittamatta. Ehdin peruuttaa parkista ja ajaa parkkialueella vähän matkaa kun auto varoitti ja pysähdys, turvavyö kiinni ja matka jatkui. Tiesin jo siinä et tais hylky tulla ja tulihan se. Muuten olis menny läpi vaikka kuulema alinopeutta ajelin motarilla ja liittymissä  ja kaistanvaihdoissa motarilla vauhti hidastui liikaa. Eli petrattavaa on, mut tuo turvavyö. Mietinkin ennen inssiä, et johonkin se kosahtaa, jos ei mihinkään muuhun niin just tommoseen niin tyhmään virheeseen. 

Onkohan ainut jolla tällainen syy hylkyyn..jotenki niin nolo. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo ainoa jolle on käynyt näin! Tosin mulla ajokokeen valvoja käski mennä ulos katsomaan miten auto on ruudussa. Musta se oli typerä ansa mulle. Ei turvavyön laitto liity ajotaitoihin ja jännittäessä voi unohtua vaikka kerran jo muisti sen. Ja olin jo yli 30v, en mikään teini. 

Mäkin oon jo 40v perheen äiti 🙈 ja aina tarkka turvavöistä. Jännätilanteissa näinkin voi näköjään käydä. Mua ei siis käsketty ulos kun jostain sain päähän et kun on inssi ja kaikki niin tarkkaa niin otetaan varman päälle ja käydäänpä kattoo et on varmasti ruudussa ja tarpeeksi suorassa. Ja sit jäi vyö laittamatta.. 🙄 liian hätänen kai olin sit siinä. Onhan se vähän noloa lapsillekin sanoa ettei muistanut turvavyötä...😬

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän