Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sukujuhlissa saamasi ärsyttävä kommentti!

Vierailija
28.07.2025 |

Mitä vastasit?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tuo on?" T. Tätini

Vierailija
22/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meinannut tunnistaa sinua, miten sinusta on noin iso tullut?

Tuohan on ihan hyvä kommentti ja osoittaa, että kommentin antanut henkilö oli läheinen ja pystyi puhumaan sinulle suoraan ja rehellisesti. Usein ihmiset vain valehtee. Rehellisyys kunniaan.

Ei ole hyvä kommentti, koska sivistynyt ihminen ei kommentoi toisen ulkonäköä vaan hän osaa pitää tyhmät mielipiteensä omanaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä pitkä! Tämä joka jumalan kerta, vaikka olen ollut 173cm 13-vuotiaasta alkaen. 

Vierailija
24/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on ollut armollinen, mutta kumppanin suvun juhlista jäi huono mieli kengistä. Oli mekko ja lenkkarit, tapaturman takia. Näitä arvosteltiin selän takana ja mulkoiltiin. Kukaan ei vaivautunut kysymään, miksi sulla on nuo mekon kanssa. Kaikki vaan mulkoili.

Vierailija
25/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanoi miehen sukulainen että oletpas sinä pulskistunut. Vastasin sille että hyvä kun huomasit ,ja sanon että mentävä vessaan. Sinne jäi seisomaan. Tapahtuneesta 3 vuotta että ei nähty kun kierrän paikat missä hän on. 

Jaahas, Kirsti-täti ollut selvästikin asialla.

Vierailija
26/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä pitkä! Tämä joka jumalan kerta, vaikka olen ollut 173cm 13-vuotiaasta alkaen. 

Ai niin, ja olen 60v.

Vierailija
27/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä edes ole kovin pitkä (oletan, että olet nainen).

Vierailija
28/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin, sä olet se *isäni nimi*n adoptiotyttö."

Vaikka tietävät varsin hyvin, että isäni on minulle ihan vaan isä, ei mikään adoptioisä ja samoin tietävät olosuhteet adoption taustalla. Ihmettelen, miksi joidenkin ihmisten on niin pakko korostaa sitä adoptiota.

Yleensä vastaan näille, että olen ihan vaan tytär. Siitä huolimatta jotkut edelleen jatkaa jankkaamista adoptiosta.

Sukulaisia harmittaa, kun suvussa kulkenutta perintöä menee jollekin suvun mielestä täysin ulkopuoliselle. 

Onkohan suvulla tapana tehdä dna-testit jokaiselle sukuun syntyvälle lapselle? Jos vaikka on käytetty luovutettuja sukusoluja.

Vierailija
29/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanoi miehen sukulainen että oletpas sinä pulskistunut. Vastasin sille että hyvä kun huomasit ,ja sanon että mentävä vessaan. Sinne jäi seisomaan. Tapahtuneesta 3 vuotta että ei nähty kun kierrän paikat missä hän on. 

Taisi olla arka paikka sinulle? Mistä hänen olisi pitänyt arvata, että sinulle on arka paikka ylipainosi, jos näette harvoin?

Tottakai itseäni harmittaa kun tullu ylipainoa.  Vain moukka tavatessaan ensimmäiseksi siitä mainitsee tai ylipäätään ollenkaan.  No moukkien kanssa ei ole pakko olla. 

Vierailija
30/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen nainen. Ja kuten tuossa aiemmin jo lisäsinkin, jo 60v ja aina vaan jaksaa sukulaisia ällistyttää tämä pituus.

Vierailija
31/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla arka paikka sinulle? Mistä hänen olisi pitänyt arvata, että sinulle on arka paikka ylipainosi, jos näette harvoin?

Tottakai itseäni harmittaa kun tullu ylipainoa.  Vain moukka tavatessaan ensimmäiseksi siitä mainitsee tai ylipäätään ollenkaan.  No moukkien kanssa ei ole pakko olla. 

Moukalle itselleen on usein oma tyhmyys arka paikka, siksi he usein piikittelevät toisia.

Olen joskus ajatellut kuiskata tämmöisen moukan korvaan, että miltä tuntuu olla keskivertoa tyhmempi? Tai "myötätuntoisesti" että miltä tuntuu olla kaikkien mielestä vähän tyhmeliini.

Vierailija
32/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen nainen. Ja kuten tuossa aiemmin jo lisäsinkin, jo 60v ja aina vaan jaksaa sukulaisia ällistyttää tämä pituus.

Minkä pituinen miehesi on?

Vierailija
33/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tuonut taaskaan naista mukaan,oletko homo?

No oletko?

Vierailija
34/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muuten jotenkin erityisen lyhyt suku? Olen 175 cm eikä ole ikinä sanottu pituudesta mitään. 

Vierailija
35/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ookko raskaana, kun oot noin paksu?"

Minulla oli tuolloin kilpirauhasen vajaatoiminta eikä lääkitystä ollut vielä ehditty aloittaa ja  olikin tosi voimakas pöhötys päällä.

Silti ihan uskomattoman tökerö kommentti. Kyseessä oli vielä äitini uusi puoliso, joka kyllä tiesi, että olin vieläpä sinkku.

Vierailija
36/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen miehesi on?

190cm. Hänen sukulaisensa ovat pitkiä, anopin siskotkin(lähes 90-vuotiaat) yhtä pitkiä kuin minä. Eikä oma sukunikaan mitenkään erikoisen lyhyttä ole, sekä isän että äidin ukit olivat lähes kaksimetrisiä. Siksikin jaksaa ihmetyttää tämä päivittely.

Vierailija
37/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan lapsemme ristiäisissä: "Kyllä lapselle pitää sitten hankkia sisarus leikkikaveriksi!!!!". Juu ei, "Pirkko-Liisa", ei hankittu lisää lapsia. Varsinkaan sinun näkemyksesi takia. 🤣

Vierailija
38/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi että nykyaikana vielä Suomessa on niin paljon sivistymättömiä moukka.  Aina saa hävetä !!!

Vierailija
39/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että nykyaikana vielä Suomessa on niin paljon sivistymättömiä moukka.  Aina saa hävetä !!!

Tämänhän näkee täälläkin palsta hyvin räikeästi. Ikävä kyllä.

Vierailija
40/85 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa häissä: ja sitten yhdeksän kuukauden päästä ristiäiset! Lapsi tuli vasta seitsemän vuoden kuluttua puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen. Ristiäisiä ei pidetty.