Kerro sukujuhlissa saamasi ärsyttävä kommentti!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että nykyaikana vielä Suomessa on niin paljon sivistymättömiä moukka. Aina saa hävetä !!!
Suurten ikäpolvien lapset kasvoivat aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinannut tunnistaa sinua, miten sinusta on noin iso tullut?
Minulle sanoi miehen sukulainen että oletpas sinä pulskistunut. Vastasin sille että hyvä kun huomasit ,ja sanon että mentävä vessaan. Sinne jäi seisomaan. Tapahtuneesta 3 vuotta että ei nähty kun kierrän paikat missä hän on.
Taisi olla arka paikka sinulle? Mistä hänen olisi pitänyt arvata, että sinulle on arka paikka ylipainosi, jos näette harvoin?
Kaltaisillesi pitäisi juhlissa tokaista, että oletpa sinä tyhmä. Se on kohdallasi aivan yhtä selvästi nähtävissä kuin ylipaino toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinannut tunnistaa sinua, miten sinusta on noin iso tullut?
Minulle sanoi miehen sukulainen että oletpas sinä pulskistunut. Vastasin sille että hyvä kun huomasit ,ja sanon että mentävä vessaan. Sinne jäi seisomaan. Tapahtuneesta 3 vuotta että ei nähty kun kierrän paikat missä hän on.
Taisi olla arka paikka sinulle? Mistä hänen olisi pitänyt arvata, että sinulle on arka paikka ylipainosi, jos näette harvoin?
Eiköhän pointti selvinnyt sinullekin.
Poikani, jo yli parikymppinen, oli käynyt leikkauttamassa hiukset ennen juhlia. Mamma hänet nähtyään sanoi että "olet ihan homon näköinen"... Kohta mamma taas ihmettele miksi xxxxx ei käy hänen luonaan kylässä. Lisättäköön että on seurustellut tyttöystävänsä kanssa jo useamman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Poikani, jo yli parikymppinen, oli käynyt leikkauttamassa hiukset ennen juhlia. Mamma hänet nähtyään sanoi että "olet ihan homon näköinen"... Kohta mamma taas ihmettele miksi xxxxx ei käy hänen luonaan kylässä. Lisättäköön että on seurustellut tyttöystävänsä kanssa jo useamman vuoden.
Mikä hemmetin mamma?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä pitkä! Tämä joka jumalan kerta, vaikka olen ollut 173cm 13-vuotiaasta alkaen.
On vissiin persjalkaista sukua, naiset 150 ja miehet 160, sitten 170 cm onkin jo pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin mamma?
Meillä tätä isoäitiä kutsutaan mammaksi, on itse näin halunnut. Toinen isoäiti on mummi.
Mummo tuli kaikkien kuullen kauhistelemaan että ei ennen vanhaan raskausaikana noin ihonmyötäisiin vaatteisiin pukeuduttu. Ja minulla ei ollut mikään tiukka mekko vaan ihan normaalin mallinen, josta kuitenkin raskausvatsa näkyi. Olisko pitänyt pressu kieroa ympärille??
Vierailija kirjoitti:
Et tuonut taaskaan naista mukaan,oletko homo?
Vetäisin turpaan tuollaisesta kommentista, ja sen jälkeen panisin urpoa perseeseen, ja hänen vaimoaan muuten vain. Olisi suvulle puheenaihetta seuraaviksi kymmeniksi vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että nykyaikana vielä Suomessa on niin paljon sivistymättömiä moukka. Aina saa hävetä !!!
Tämänhän näkee täälläkin palsta hyvin räikeästi. Ikävä kyllä.
Tämä. Mulle tuli kerran teininä yksi täti-ihminen selittämään että hänen nuoruudessa sanottiin että jos tytöllä on punainen tukka niin siitä tulee "tietynlainen". (Olen siis luomupunapää ja inhoan sitä yli kaiken). Ja eukko siis tuli kertomaan sen ihan noin vaan, ei liittynyt mihinkään aiempaan keskusteluun. En kyllä pysty tajuamaan, miksi ihmeessä.
Menin kyllä ihan sanattomaksi. Jälkeenpäin on harmittanut, etten saanut kysyttyä, mitä hän tarkoitti siltä tietynkaisella. Olis ollut tavallaan hauska panna vanha siveyden sipuli sanomaan ääneen se kauhea sana...
Koska tämä sanottiin noin kymmenen vuotiaasta tyttärestäni, otin sen vähän itseeni: "Onpas x lihonut!" Ei todellakaan ollut mikään lihava lapsi, vaikka olikin saanut lihaa luidensa ympärille. Moni entinen rimppakinttu vähän pyöristyy ennen kasvupyrähdystä. Nyt on taas hoikka teini, kun sai viimeiset senttinsä kasvettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tuonut taaskaan naista mukaan,oletko homo?
Vetäisin turpaan tuollaisesta kommentista, ja sen jälkeen panisin urpoa perseeseen, ja hänen vaimoaan muuten vain. Olisi suvulle puheenaihetta seuraaviksi kymmeniksi vuosiksi.
Eittämättä olisi. Harmi vain että saisit saman tuomion kuin ihmisiin katoamisesta.
Ei mulle jää sellaiset mieleen. Voi olla, että joskus on joku jotain ärsyttävää sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään teistä ei siis osannut sanoa mitään takaisin?
Niin, on kai aika tyypillistä jäädä sanattomaksi yllättävässä tilanteessa.
Toisaalta, joskus on myös viisautta olla hiljaa, eikä alentua törkyturvan tasolle.
Olen laiha mutta 188 pitkä. Sanoivat että olet niin laiha että Prisman ovisensori ei noteeraa sinua että pääsisit kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään teistä ei siis osannut sanoa mitään takaisin?
Niin, on kai aika tyypillistä jäädä sanattomaksi yllättävässä tilanteessa.
Toisaalta, joskus on myös viisautta olla hiljaa, eikä alentua törkyturvan tasolle.
Totta. Olis nautinnollista antaa samalla mitalla takaisin, mutta ainakin itselleni käy usein niin että ajan kirjaimellisesti ihmetellä olenko tosiaan kuullut oikein, kun jutut menee liian sakeiksi.
T. Se tietynlaiseksi (?) kasvanut punapää
Sukujuhlat ovat ihan liian usein tuollaista nokittelua. Aikuiset aukovat päätään aivan kuin olisivat ensimmäistä kertaa puhumassa toiselle ihmiselle.
On se hyvä että suvussa on edes yksi maitolehmä!
Imetin sukujuhlissa sivuhuoneessa vastasyntynyttä vauvaani. Kommentoijan omalta tyttäreltä ei ollut imetys onnistunut, joten tämä saattoi olla jopa kohteliaisuus minulle.
Seinäjoki, tuo sivistyksen kehto.