Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan vieraanvarainen Janne Kataja on itse jos tuntematon seurue tulee kolkuttelemaan hänen ovelleen?

Vierailija
10.04.2023 |

Tarjoaako yöpaikan ja ruoat tuntemattomille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan testannut?

Vierailija
2/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsikirjoitettuhan tuo ohjelma on. Uskooko joku muka oikeasti ohjelman aitouteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskonut, enkä usko Katajan hyväntahtoisuuteen. Ahneuteen uskon

Vierailija
4/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän älytön toi ohjelman idea.

Tultiin tv kameroiden kanssa kysymään että löytyskö tarjottavaa,

ja sit ne jotka laittaa oven kiinni niin niistä kuvista kyllä tunnistaa kenen talo jne.

Itse tällä hetkellä vakavasti sairas niin en edes avais ovea, ja sitten saisi kuvan että olen joku itsekäs töykeä ihminen.

Ei tuo oo enää nykypäivää kun niin paljon rikollisia ja huijareita, niin hyvä vaan jos varsinkin iäkkäämmät ei availis oviaan tuntemattomille.

Vierailija
5/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan haluis sen luo kylään ? Mieluummin syön paketin pesuainetta

Vierailija
6/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vieraanvaraisuus ei tarkoita sitä, että kestitään ja majoitetaan tuntemattomia. Olen vieraanvarainen tutuilleni.

Vierailija
7/11 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, eihän Janne Kataja ole täysin tuntematon. Julkisuudesta tuttu. Kyllä Kataja ottais varmaan julkisuudesta tutun kylään.

Se on eri asia jos olis tavallinen Matti Meikäläinen, oikeasti tuntematon.

Vierailija
8/11 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihminen on vieraanvarainen kun ovelle tulee julkkis tv-kameroiden kanssa. Todellisuudessa ihmiset eivät avaa ovea edes tutuilleen. Typerä ja falski ohjelma, kuten kaikki ääliömäiselle ämpärikansalle suunnnattu media. Eikä muuta mediaa ole.

Vierailija
9/11 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on myöntänyt ohjelmassa väliin häpeävänsä kerjäämistä. Ei taida olla politiikkaan.

Vierailija
10/11 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siitä esim. se juttu aikoinaan, että oli uhkaillut jotain 15-vuotiasta poikaa turpaan vedolla. Taitaa hauskan miehen maine olla vain tv:tä varten luotu imago.

Vierailija
11/11 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää ohjelma on pitkälle käsikirjoitettu, mutta itse otin ohjelman huumorilla, niin jopa tykkäsin ohjelmasta. Janne Kataja monia ärsyttää, mutta minusta hän on hauska höpöttäjä, jolla sana hallussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi