Archie Cruz on yksi viimeisiä aitoja rockstaroja eli starboja
Vanhan liiton rokkikukko joka rockaa ja rollaa ja antee heittereiden heitata.
Gimmat haluu olla ton kaa, kundit haluu olla toi.
Hell yeah!
Taidanpa lähteä tästä itsekin nahkatakkiostoksille Artsin innoittamana.
Keep on rocking, Archie, you dirty bastard!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on?
Suomen taitavin rokkikitaristi.
En ole kuullut yhtåän kappaletta saati että tietäisin yhtään edes nimeltä. Tuskin olen ainoita.
Tosiasiassa artsissa olisi saattanut olla ainestakin, mutta taisi sotkea asiansa rokkitähteilemällä ennen kuin oli rokkitähti. Ihmeen kauan on kuitenkin jaksanut ihmisiä kiinnostaa näiden kahden elämä siihen nähden kun kumpainenkin meriitit on oikeasti aika vaatimattomat.
Iidan kannattais kyllä miettiä, että haluaako tuommoista elämää. Mies viestittelee ties kenen kanssa ja jos riitaa tulee, niin ajattelee olevansa oikeutettu pettämään
https://www.seiska.fi/kotimaa/uutta-tietoa-archie-cruzin-ja-iida-vainio…
Se ei ole rokkitähteä nähnytkään.
stara ja starba tarkoittaa äijää. Ulvon naurusta, kun juontajat kutsuvat esim. Paula Koivuniemeä staraksi🤣
No, minä kyllä tykkään Archiesta, sanotte te mitä hyvänsä. Ihan olen normaali nelikymppinen nainen. Tykkään myös Iidasta, ja toivon heidän suhteeseen paljon rakkautta ja onnea.
Onko se Artsi ite vaiko Iida joka teki aloituksen 😅😅🤣
Rikkaan perheen lapsi josta ei tullut aikuista.
Oli nuorena ihan ok, nyt jo vanha elähtänyt keski-ikäinen kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan perheen lapsi josta ei tullut aikuista.
Isukki elättää vieläkin aikamiestä...
Artulla on Savonlinnan torilla keikka. Siellä vähän rämpyttää kitaraa ja jokunen kesäturisti katsoo. Seiskaan juttu.
Kyllä on rokkielämä isollaan! Komeeta!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Iidan kannattais kyllä miettiä, että haluaako tuommoista elämää. Mies viestittelee ties kenen kanssa ja jos riitaa tulee, niin ajattelee olevansa oikeutettu pettämään
https://www.seiska.fi/kotimaa/uutta-tietoa-archie-cruzin-ja-iida-vainio…
Pitäisi olla aivot, että voisi miettiä.
🇺🇦🇮🇱
Se on sen Aatsi TsukuCrutsan nimipäivät orkesterin johtaja ja roudari ja laulaja ja...
Se on ihan eri asia näin 40-50 vuotta myöhemmin vähän niinkuin retromeiningillä kukkoilla kuin silloin aikoinaan kun rock oli vielä se juttu.