Poikaystävä valehteli opiskeluistaan ja ammatistaan. Miksi?
Tapasimme juhannuksena ja hän kertoi olevansa bussikuski ja suorittaneensa bussiin vaadittavan ajokortin intissä. Sanoi, että on käynyt lukion ja siitä suoraan inttiin, jossa valikoitui bussikuskiksi. Ja intin jälkeen hän sanoi ajaneensa 7 vuoden ajan bussia. Ihana, hauska ja fiksu tyyppi, joten fine by me. Nyt viime viikolla selvisi, ettei tämä pidä ollenkaan paikkansa. Hän kertoi, että oikeasti käynyt yliopiston ja toimii juristina isänsä lakifirmassa, jossa myös hänen siskonsa on töissä. Kun kysyin, miksi hän ei heti kertonut tästä, niin hän ei oikein osannut sanoa mitään syytä. Minulle tuli sellainen olo, että hän ikään kuin testasi minua, että kelpaako minulle joku ns perustyötä tekevät ihminen. En antanut tällaiseen mitään syytä, että olisin jonkun rahojen perässä, tms.
Olen hämmentynyt. Miksi hän valehteli opiskeluistaan ja työstään? Pidin hänestä joka tapauksessa, vaikka olisi ollut se bussikuski. Mutta nyt tuli vedätetty olo ja väkisin mietin, että mikä nyt sitten on totta ja mikä ei. Tai siis totta on hänen työnsä lakifirmassa, mutta muut asiat, mitä hän on kertonut. Hän vakuutti, että on muuten puhunut 100% totta, mutta mistä voin enää olla varma.
n25
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti satusetä.
Totta, seuraavaksi paljastuukin että on elämäntapatyötön naisten rahoilla elävä pummi.
Ap sä oot rasittava patologinen valehtelija.
Kaikki nauraa sulle.
Kuka kehtaa myöntää olevansa jutisti
Ja sinä et erota lukion käynyttä bussikuskia ja yliopiston käynyttä juristia toisistaan? Mistä te puhutte? Oletteko edes tavanneet?
Tutustuitteko siis juhannuksena kunnolla, vai oliko kohtaamisen takoitus vain yksi satunnainen tapaaminen?
En minä ainakaan satunnaiselle tuttavuudelle kerro työstäni ja opinnoistani mitään. Olen saanut raskaasti katua, jos olen paljastanut vaikka kampaajalle tai hierojalle työni. Ei koskaan enää.
Muistan että vanhalla työkaverilta oli vaimo Marokosta..
En tiedä miten tapasivat mutta tiuhaan kävivät anoppilassa ja ajoivat aina omalla autolla Suomesta Marokkoon
Vierailija kirjoitti:
Tutustuitteko siis juhannuksena kunnolla, vai oliko kohtaamisen takoitus vain yksi satunnainen tapaaminen?
En minä ainakaan satunnaiselle tuttavuudelle kerro työstäni ja opinnoistani mitään. Olen saanut raskaasti katua, jos olen paljastanut vaikka kampaajalle tai hierojalle työni. Ei koskaan enää.
Sä oot siis verotarkastaja. On ihan eri asia olla kertomatta heti kaikkia yksityiskohtia ja valehdella olevansa jotain ihan muuta kuin mitä on.
Eihän juhannuksesta nyt ole kuin kuukausi, joten aika varhaisessa vaiheessa tuo on paljastunut. Mutta jos olisin aapeen tilanteessa, olisi kyllä vaikea enää kerätä luottamusta tätä ihmistä kohtaan. En usko, että itse jatkaisin suhdetta. Tämän ihmisen mielestä on selvästi ok valehdella. Sitten ei enää voikaan olla varma, milloin hän valehtelee vai valehteleeko aina.
Mielummin bussikuski kuin ahne juristi.
Jos tää ei ole provo, niin mulla oli 20~23veenä tälläinen kaveriporukassa pyörivä satusetä joka keksi milloin mitäkin juttuja... puhui siis pelkkää paskaa kokoajan. Joten ehkä kannattaa juosta.
Kaikenlaiset testaajat kannattaa jättää suosiolla muille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti satusetä.
Niin on. Nimittäin AP.
Sano sille, että unohdit kertoa, että sulla on neljä lasta ja mies, joka kuuluu liivijengiin.
En tiedä, onko aloitus totta. Mutta näitä kaikenmaailman testaajia ilmeisesti on ihan tosielämässä. Yleensä kyllä kai naisia, mutta varmaan miehiäkin löytyy. Jos ap:n tarina totta, niin sanoisin, että lähde menemään. Tuskin mies näitä testaamisia jättää, kun kerran sille linjalle lähtenyt.
Sitten heräsit unestasi ja tajusit katsoneesi miehen puolikkaita, joissa on vähän sama juoni.
Miksi miksi miksi? Miksi kyselet meiltä?!?!
Ihan oikeasti satusetä.