Pystytkö hyppäämään polvi-istunnasta jaloillesi kyykkyyn!
JOS PÄÄSET hyppäämään polvi-istunnasta jaloillesi kyykkyyn, biologinen ikäsi on alle 30. Näin väitetään somessa kiertävässä treenihaasteessa.
mulle on tosi vaikea vaikka oon alle 30 :(( ihan hirveetä
Kommentit (30)
Helposti pystyn. Ikää tänä vuonna 50.
Kokeilin uudestaan ja onnistuikin ihan hyvin!!
Jos menen polvilleen niin vihloo polvesta. Siinä sitten vielä hyppimään.
Montako yhden jalan punnerrusta pystytte tekemään syväkyykystä
Vierailija kirjoitti:
Helpoooo
Vierailija kirjoitti:
Parempi testi
Menen testaamaan, jos rikon itseni niin tulen vaatimaan korvausta, ap. N59
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt treenata ..toistaiseksi pitää ottaa tukea että saa yhdellä haulla toimimaan kun vedetään ihannsyvältä
En tiedä mutta nuorempana pääsin lattialta selällä maaten seisomaan käyttämättä käsiä mitenkään apuna. Ei siis hypäten joka on se seuraava vaikeusaste vielä tuosta.
Kuinka polvilla istutaan? Jonkun polvilla istumista?
En viitti edes yrittää. Ei kannata näihin vaarallisiin ja riskialttiisiin some haasteisiin lähteä. Toihan on vaarallinen liike.
Kyllä en pysty vaikka olen 26-vuotias ja liikun päivittäin 0,5-1h. Kovin moni toimistotyötä tekevä tuskin oikeasti pystyy kun aika menee koneella istuessa.
Vierailija kirjoitti:
yhden jalan punnerrusta? Siis tarkoitatko pistoolikyykkyjä?
En, eikä oo fyysisestä kunnosta kyse. Teen työtä, jossa kävelen paljon ja menen kyykkyyn ja nousen ylös. Mulla on yliliikkuvat nivelet eikä nilkat yksinkertaisesti tottele. En sano sitä, etteikö voisi olla enemmän lihasta ja paremmassa kunnossa, mutta en tod. ole mikään sohvapottu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka polvilla istutaan? Jonkun polvilla istumista?
Katso kuva.
Pääsy riippuu jalkojen asennosta.
Mitä leveemmällä jalat, sitä helpompi
Olen 65-vuotias, kaksi kertaa onnistui. Ehkä olisi mennyt kolmaskin, mutta en uskaltanut. Vähän ilkeältä vihlaisi polvista, mutta onneksi tuosta ei sen enempää seurannut, mutta enpä uskaltaisi yrittää uudelleen. Olen aika pieni, joten siksi kai onnistuin (150cm ja 43 kg).
12 kertaa peräkkäin