Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä palstalla ei menestyjiä näy

Vierailija
28.07.2025 |

He ovat tekijöitä toisin kun palstan valittajat

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestyjä. Sain kasvatettua lapseni kunnon kansalaisiksi, jotka pärjäävät hyvin elämässään. Tein myös kymmeniä vuosia työtä, josta kertyi hyvä eläke. Parisuhdekin on vielä voimissaan 39 vuoden jälkeen. Olen siis edes jollain mittarilla menestyjä vaikka et tätä tarkoittanutkaan.

Vierailija
2/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olethan sinä, ap, täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sinä menestystä mittaat?

Vierailija
4/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menestyjä. Sain kasvatettua lapseni kunnon kansalaisiksi, jotka pärjäävät hyvin elämässään. Tein myös kymmeniä vuosia työtä, josta kertyi hyvä eläke. Parisuhdekin on vielä voimissaan 39 vuoden jälkeen. Olen siis edes jollain mittarilla menestyjä vaikka et tätä tarkoittanutkaan.

Taidat olla jo aika vanha? Menestyksen ainoa mittari on raha

Vierailija
5/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sinä menestystä mittaat?

Rahalla

Vierailija
6/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä jo 67-vuotias. Raha ei tietenkään aina tuo onnea, mutta kyllähän se helpottaa elämää.

Vierailija
7/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä jo 67-vuotias. Raha ei tietenkään aina tuo onnea, mutta kyllähän se helpottaa elämää.

Kuka onnesta on puhunutkaan vaan menestymisestä

Vierailija
8/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä kartanon rouvat ja DI:t

Vierailija
9/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyä voi monella tasolla:

Joku menestyy bisneksessä.

Joku luo uraa.

Joku on pidetty työkaveri 

Jollakin on laaja ystäväpiiri

Jollakin on hyvät perhesuhteet

Jollakin on hyvä tukiverkosto

Joku pärjää omilla tuloillaan

Jollakin on varaa tehdä mitä huvittaa

Joku tarttuu unelmiin ja työskentelee niitä saavuttaakseen

Joku on hyvä lähimmäinen ja auttaa heikompiaan

Joku toipuu elämänkolhuista ja löytää aina asioita joita tavoitella ja mikä on nyt hyvin

Joku pysyy terveenä

Joku on tasapainossa itsensä kanssa ja huokuu hyvää oloa

Vierailija
10/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjä on ihminen joka osaa pitää asioistaan huolta ja ei kadehdi muita. Hän ymmärtää, että kaikilla on omat vaikeitensa. Hän tekee töitä saavuttaakseen unelmansa. Hän osaa asettaa realistiset tavoitteet. Hän arvostaa  itseään ja muita. Itsetunto on kohdillaan. Hänellä on hyvät elämänarvot. Hän arvostaa omaa elämäänsä ja kotiaan oli koti missä hyvänsä.  

Vierailija
11/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjä pyrkii rehellisin keinoin elämässä eteenpäin. Jos hän on kateellinen toiselle jostakin, Hän asettaa itselleen tavoitteita saavuttaakseen saman. Hän kehittää itseään päästäkseen tavoitteeseensa. 

Vierailija
12/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olethan sinä, ap, täällä!

Minä olen koulupudokas peräkammarissa. 

Vierailija
13/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kaikki tienaa 10ke/kk ja osakesalkuista tulee osinkoja samanmoinen.

Vierailija
14/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyjä on ihminen joka osaa pitää asioistaan huolta ja ei kadehdi muita. Hän ymmärtää, että kaikilla on omat vaikeitensa. Hän tekee töitä saavuttaakseen unelmansa. Hän osaa asettaa realistiset tavoitteet. Hän arvostaa  itseään ja muita. Itsetunto on kohdillaan. Hänellä on hyvät elämänarvot. Hän arvostaa omaa elämäänsä ja kotiaan oli koti missä hyvänsä.  

Osui ja upposi.  Nykyisin olen tk eläkeellä.  Sopivasti sain hommattua kaikki tarvittavan ennen kun työkunto petti.  Nyt vaan "nautin" työn hedelmistä.  Vaivat rajoittaa tekemistä, mutta ei nauttimista muusta vapaudesta.

Vierailija
15/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne jollain tapaa korreloi.

Vierailija
16/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestykseekkäästi tänäkin aamuna suoritin autofellaation.

Vierailija
17/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tottahan tuo tavallaan. En tosiaankaan ole NÄHNYT ketään tällä palstalla, mutta lukenut olen "näkymättömien" kirjoituksia. Jokaisella kyllä löytyy jokin menestystarina, myös minulla. Omaan menestykseen olen äärimmäisen tyytyväinen, varsinkin kun se mahdollisti aikaisen eläkkeelle jäämisen. Töitä sen eteen piti toki tehdä ja rutkasti, mutta tavoitteeni saavutin ja "palkaksi" siitä sain varman ja riittävän toimeentulon eläkepäiville, oikeestaan tosi hyvän.

Vierailija
18/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestyjä on ihminen joka osaa pitää asioistaan huolta ja ei kadehdi muita. Hän ymmärtää, että kaikilla on omat vaikeitensa. Hän tekee töitä 

Osui ja upposi.  Nykyisin olen tk eläkeellä.  Sopivasti sain hommattua kaikki tarvittavan ennen kun työkunto petti.  Nyt vaan "nautin" työn hedelmistä.  Vaivat rajoittaa tekemistä, mutta ei nauttimista muusta vapaudesta.

Kyllä olet menestyjä. Olet saavuttanut elämässä tavoittelemiasi asioita. Työkyvyn pettämiselle ei mitään voi. Arki ja elämä on kuitenkin helpompaa, kun on ehtinyt saavuttaa taloudellista resurssia.

Vierailija
19/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menestys ei ole mitattavissa rahalla. Rikkaus mitataan rahalla, mutta menestys omassa elämässä on tilanne, jolloin rahalla piut paut. Pienetkin onnistumiset ja ihmisen onnellisuus on paljon tärkeämpää kuin raha. Vain ääliö luulee rahan tuovan onnen ja menestyksen. Vaikka oisit miljardööri ei se raha onnea tuo, ennemminkin siipiveikkoja ja selkään puukottajia takanapäin, mutta jaksaavat kyllä kasvotusten lässyttää jotta rahahanat ei sulkeudu.