Tällä palstalla ei menestyjiä näy
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Olen menestyjä. Sain kasvatettua lapseni kunnon kansalaisiksi, jotka pärjäävät hyvin elämässään. Tein myös kymmeniä vuosia työtä, josta kertyi hyvä eläke. Parisuhdekin on vielä voimissaan 39 vuoden jälkeen. Olen siis edes jollain mittarilla menestyjä vaikka et tätä tarkoittanutkaan.
Taidat olla jo aika vanha? Menestyksen ainoa mittari on raha
Vierailija kirjoitti:
Millä sinä menestystä mittaat?
Rahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menestyjä. Sain kasvatettua lapseni kunnon kansalaisiksi, jotka pärjäävät hyvin elämässään. Tein myös kymmeniä vuosia työtä, josta kertyi hyvä eläke. Parisuhdekin on vielä voimissaan 39 vuoden jälkeen. Olen siis edes jollain mittarilla menestyjä vaikka et tätä tarkoittanutkaan.
Olenhan minä jo 67-vuotias. Raha ei tietenkään aina tuo onnea, mutta kyllähän se helpottaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä jo 67-vuotias. Raha ei tietenkään aina tuo onnea, mutta kyllähän se helpottaa elämää.
Kuka onnesta on puhunutkaan vaan menestymisestä
Onhan täällä kartanon rouvat ja DI:t
Menestyä voi monella tasolla:
Joku menestyy bisneksessä.
Joku luo uraa.
Joku on pidetty työkaveri
Jollakin on laaja ystäväpiiri
Jollakin on hyvät perhesuhteet
Jollakin on hyvä tukiverkosto
Joku pärjää omilla tuloillaan
Jollakin on varaa tehdä mitä huvittaa
Joku tarttuu unelmiin ja työskentelee niitä saavuttaakseen
Joku on hyvä lähimmäinen ja auttaa heikompiaan
Joku toipuu elämänkolhuista ja löytää aina asioita joita tavoitella ja mikä on nyt hyvin
Joku pysyy terveenä
Joku on tasapainossa itsensä kanssa ja huokuu hyvää oloa
Menestyjä on ihminen joka osaa pitää asioistaan huolta ja ei kadehdi muita. Hän ymmärtää, että kaikilla on omat vaikeitensa. Hän tekee töitä saavuttaakseen unelmansa. Hän osaa asettaa realistiset tavoitteet. Hän arvostaa itseään ja muita. Itsetunto on kohdillaan. Hänellä on hyvät elämänarvot. Hän arvostaa omaa elämäänsä ja kotiaan oli koti missä hyvänsä.
Menestyjä pyrkii rehellisin keinoin elämässä eteenpäin. Jos hän on kateellinen toiselle jostakin, Hän asettaa itselleen tavoitteita saavuttaakseen saman. Hän kehittää itseään päästäkseen tavoitteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olethan sinä, ap, täällä!
Minä olen koulupudokas peräkammarissa.
Täällähän kaikki tienaa 10ke/kk ja osakesalkuista tulee osinkoja samanmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Menestyjä on ihminen joka osaa pitää asioistaan huolta ja ei kadehdi muita. Hän ymmärtää, että kaikilla on omat vaikeitensa. Hän tekee töitä saavuttaakseen unelmansa. Hän osaa asettaa realistiset tavoitteet. Hän arvostaa itseään ja muita. Itsetunto on kohdillaan. Hänellä on hyvät elämänarvot. Hän arvostaa omaa elämäänsä ja kotiaan oli koti missä hyvänsä.
Osui ja upposi. Nykyisin olen tk eläkeellä. Sopivasti sain hommattua kaikki tarvittavan ennen kun työkunto petti. Nyt vaan "nautin" työn hedelmistä. Vaivat rajoittaa tekemistä, mutta ei nauttimista muusta vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne jollain tapaa korreloi.
Menestykseekkäästi tänäkin aamuna suoritin autofellaation.
No, tottahan tuo tavallaan. En tosiaankaan ole NÄHNYT ketään tällä palstalla, mutta lukenut olen "näkymättömien" kirjoituksia. Jokaisella kyllä löytyy jokin menestystarina, myös minulla. Omaan menestykseen olen äärimmäisen tyytyväinen, varsinkin kun se mahdollisti aikaisen eläkkeelle jäämisen. Töitä sen eteen piti toki tehdä ja rutkasti, mutta tavoitteeni saavutin ja "palkaksi" siitä sain varman ja riittävän toimeentulon eläkepäiville, oikeestaan tosi hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyjä on ihminen joka osaa pitää asioistaan huolta ja ei kadehdi muita. Hän ymmärtää, että kaikilla on omat vaikeitensa. Hän tekee töitä
Osui ja upposi. Nykyisin olen tk eläkeellä. Sopivasti sain hommattua kaikki tarvittavan ennen kun työkunto petti. Nyt vaan "nautin" työn hedelmistä. Vaivat rajoittaa tekemistä, mutta ei nauttimista muusta vapaudesta.
Kyllä olet menestyjä. Olet saavuttanut elämässä tavoittelemiasi asioita. Työkyvyn pettämiselle ei mitään voi. Arki ja elämä on kuitenkin helpompaa, kun on ehtinyt saavuttaa taloudellista resurssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menestys ei ole mitattavissa rahalla. Rikkaus mitataan rahalla, mutta menestys omassa elämässä on tilanne, jolloin rahalla piut paut. Pienetkin onnistumiset ja ihmisen onnellisuus on paljon tärkeämpää kuin raha. Vain ääliö luulee rahan tuovan onnen ja menestyksen. Vaikka oisit miljardööri ei se raha onnea tuo, ennemminkin siipiveikkoja ja selkään puukottajia takanapäin, mutta jaksaavat kyllä kasvotusten lässyttää jotta rahahanat ei sulkeudu.