Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sipulisilli miedoin silli tarjota lapselle maistettavaksi ekaa kertaa?
Kommentit (4)
Riippuu vähän lapsesta, että mistä muuten pitää.
Jos lapsi tykkää ketsupista ja tomaateista muutenkin, niin tomaattisilli oikein hyvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos lapsi tykkää tomaatista niin tomaattisilli voisi olla hyvä. Se on raikas ja mielestäni neutraaleimman makuinen silli.
Ja kannattaa ostaa merkkituote, esim. Ahti tai Abba, ainakin alkuun. Ne ovat paremman makuisia. Kun vähitellen tottuu sillin makuun, voi ostella välillä niitä halvempiakin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kiitos asiallisista vastauksista ja hyvää päivän jatkoa teille! t.ap
Alue: Aihe vapaa
Eikö joku rapumarinoitu ennemmin