Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL
Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.
 Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1020)
Hyvä kun iso A-K tippui. En pitänyt hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en soisi ison Jannen voittavan. Hän on kunnostautunut vain ja ainoastaan juoruilemisessa ja suhmuroinnissa. Itse kisoissa ei niinkään.
Hänessä on vähän "akkamaista" juoruilijaa (anteeksi naiset, en nyt keksinyt parempaa ilmaisua🙈).
Kiitos, ihan oikein analysoit😀. Itse olen miettinyt, että mikä tuossa hepussa ärsyttää, mutta osasit hyvin pukea tuon sanoiksi. Valitettavasti näillä tämmöisillä peesailijoilla, jotka eivät oikein tee mitään, eivätkä erityisemmin pärjää kisoissa, vaan keskittyvät juoruiluun ja juonittelluun ja toiset siivellä pärjäämiseen, pääsevät yllättävän pitkälle kisoissa.
Tällä kaudella on mennyt sievä summa pelkästään jo huiveihin. Jatkuvaa huivi sitä, huivi tätä. Semmoinen seitsemän huivin tanssi se.
Kuka tippuu Annamarin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Saana A. Varma tieto tuotannon jäseneltä.
Vierailija kirjoitti:
Kristallipalloni on juuri huollossa ;)
Annemari sanoi siellä hotellilla, että oli laitettu Saana A:n toivomat ruuat. Jos oli niin, oli tuotanto luulut Saana A:n putoavan.
Tällä kaudella ei ole ollut yhtään kiinnostavaa vain noita sirleymallisia.
Ahaa, no huutakoon sitten mun puolesta :)
Oonko ainut, jonka mielestä Laura saa vähemmän ruutuaikaa kuin muut? Häntä ei juurikaan kuvata tuolla. Hänen kanssaan ei kukaan juoni, eikä hänen mielipiteitään kysytä mihinkään. Kukaan kilpailija ei ole edes maininnut, että häntäkin voisi äänestää. Tyyppi vaan on haamuna tuolla. Välillä olen unohtanut, että hän edes on kisassa mukana. Ja äänestyksissä äänestää kuten se sosiaalisesti lahjakkaampi pikkusisko on päättänyt. Ei kovin kiinnostava pelaaja katsojalle.
Mulla haiskahtaa Laurasta semmonen vapaamatkustaja viba
Kylläpä valitsivat Akiolan siskokset väärään kelkkaan plussajaksossa - nyt olisi pitänyt laittaa JanneL ihan ehdottomasti laulukuoroon!!!
Hyvä twisti Janne L:ltä ja Saana A:lta äänestää ensin kovempi peluri Anna-Kaisa ulos. Ja samaan diiliin Anne-Mari seuraavana.
Vierailija kirjoitti:
Annemari sanoi siellä hotellilla, että oli laitettu Saana A:n toivomat ruuat. Jos oli niin, oli tuotanto luulut Saana A:n putoavan.
Anna-Kaisa sai Saana An lempiruuat. Ei Annemari. Ei tainnut siinä äänestyksessä mitenkään olla Saana A pudotusuhan alla
Laurassa on jotain ärsyttävää. Siilin näköinen pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Kaisa sai Saana An lempiruuat. Ei Annemari. Ei tainnut siinä äänestyksessä mitenkään olla Saana A pudotusuhan alla
En usko tuohon ateria valintaan, jos Saana A tulee resorttiin pudotettuna kilpailijana, hänellä ei taatusti ole siellä roskaruokaa tilattuna!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun iso A-K tippui. En pitänyt hänestä.
En pitänyt minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Laurassa on jotain ärsyttävää. Siilin näköinen pää.
Matkiiko se miehiä ryysyillään ja kuteillaan. Nainen on ja muuksi ei muutu, tai varmaankin tyttö siili. Ärsyttävä.
Täytyy muistaa, että Saana B menetti ihan ensimmäisenä parinsa ja on siis pelannut kauiten "yksin", tosi hienoa selviytymistä häneltä ja myös hyvää pelistrategiaa siinäkin mielessä, että haistoi hyvin sen miten pikku-Janne huijasi lähtevänsä liittoon kolmikon plus Juhon kanssa kun kuitenkin koko ajan petasi itselleen paikkaa AKn kautta mimmiliittoon. Että Saana B hyvinkin ansaitsisi pelillään voiton koko kisasta, jos finaaliin pääsee.