Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL

Vierailija
28.07.2025 |

Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (331)

Vierailija
241/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksivät, että meressä on laitetu lapsi alulle. Eivät voineet kertoa muuta, koska aina on joku tai kemera vieressä. Tuota siittämistä en usko saarella tapahtuneen. 

Vierailija
242/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa näköjään ollut viisi päivää sitten ketju, jossa oli mainittu 3. jakson uusi heimojako jäsenineen, kaksintaistelun tulos ja tippuja. Kävin katsomassa ja kaikki oli oikein. Mistä tämä vuoto on peräisin? Toivottavasti tämä sisäpiirin(?) vuotaja ei nyt spoilaa jokaisen jakson putoajaa ennakkoon. Maksan Ruutu Plussasta juuri siksi, ettei spoilerit pilaisi katselukokemusta ja jännitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa heimossa Eve puhuu Aleksista ja Linneasta valheita selän takana. Naureskelee ja syyttää Aleksia "uhriutumista", väittää Aleksin ja Linnean touhun olleen vanhassa leirissä "kuin suoraan saippuaoopperasta". Oli kuulemma ihan syynsä sille, miksi kaikki halusivat juuri tämän "draamakaksikon" ulos. On sillä Evellä otsaa. Oikein pahaa teki katsella ja kuunnella tuota sulavaa palturin puhumista, joita muut kirkkain silmin kuunteli.

Vierailija
244/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Tokassa jaksossa Saana kertoi kuulleensa, että Joni oli se, joka oli heittänyt Vivin nimen Aleksille ja Linnealle ja siksi Saana menetti Vivin. Luulin, että Saana olisi tästä syystä vaihtanut puolta ja äänestänyt Jonia kostoksi. Yllätyin siksi vähän, kun kaikki olivatkin jälleen mukana Even ja Jonin liitossa äänestämässä Linneaa ja Aleksia. En ymmärrä miksi, sillä Eve ja Jonihan kieroilee paljon enemmän, eikö nuo muut näe tätä? Aleksi-parka uskoi taas sokeasti muita ja kaikki (pl.siskonsa) pettivät...🥺

Ai miksikö? ihan samasta syystä kuin jengi suosii kiusaajaa ja jättää kiusatun yksin. Ettei olisi itse seuraava kohde.

Niin, lasten ja teinien keskuudessa. Mutta kyllä aikuisilla yleensä on enemmän rohkeutta ja kehittyneempi moraalikompassi. Eli on halua ja  uskallusta puol

Niinkö? No miksi täällä nyt niin kovin liputetaan Linneaa? Lyhyt on ihmisen muisti. Kun muistellaan Linneaa farmissa oli kyllä kovin kiusaaja ja AINA Wallun kanssa juonimassa. Se on karma jonka Linnea kokee nyt kun useat haluaa hänestä eroon.

Vierailija
245/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa heimossa Eve puhuu Aleksista ja Linneasta valheita selän takana. Naureskelee ja syyttää Aleksia "uhriutumista", väittää Aleksin ja Linnean touhun olleen vanhassa leirissä "kuin suoraan saippuaoopperasta". Oli kuulemma ihan syynsä sille, miksi kaikki halusivat juuri tämän "draamakaksikon" ulos. On sillä Evellä otsaa. Oikein pahaa teki katsella ja kuunnella tuota sulavaa palturin puhumista, joita muut kirkkain silmin kuunteli.

Tää oli kyllä melko härski veto, kiinostais tietää että onko tällä mitään pohjaa ja onko jotai mitä me ei saada nähdä. Mun mielestä sekä Linnea että erityisesti Aleksi on kyllä vaikuttaneet ihan perus ystävällistä ja mukavilta kaikille 

Vierailija
246/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä vois tän paremmin käsikirjoittaa!

Aika katkera ihminen paljastui Jonistakin häviön myötä, Even kaksinaamaisuus ja valehtelutaidot oli jo kaikilla tiedossa.

No ei kyllä ollut yhtään katkera häviön jälkeen. Katoin myös pudonneen tilityksen. Onneksi kuitenkin Linnea voitti. 

Vierailija
247/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jännittävä loppu ja hyvä, kun Linnea voitti. Minä luulin, että Eve ja Joni ovat naipotelleet siellä sen kuukauden, mutta tulipa nopeasti lähtö Jonille. 

Vierailija
248/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Tokassa jaksossa Saana kertoi kuulleensa, että Joni oli se, joka oli heittänyt Vivin nimen Aleksille ja Linnealle ja siksi Saana menetti Vivin. Luulin, että Saana olisi tästä syystä vaihtanut puolta ja äänestänyt Jonia kostoksi. Yllätyin siksi vähän, kun kaikki olivatkin jälleen mukana Even ja Jonin liitossa äänestämässä Linneaa ja Aleksia. En ymmärrä miksi, sillä Eve ja Jonihan kieroilee paljon enemmän, eikö nuo muut näe tätä? Aleksi-parka uskoi taas sokeasti muita ja kaikki (pl.siskonsa) pettivät...🥺

Ai miksikö? ihan samasta syystä kuin jengi suosii kiusaajaa ja jättää kiusatun yksin. Ettei olisi itse seuraava kohde.

Niin, lasten ja teinien keskuudessa. Mutta kyllä aikuisilla yleensä on enemmän rohkeutta ja kehittyneempi moraalikompassi. Eli on halua ja  uskallusta puol

ai sun mielestä Saana Boelius on rohkea ja kehittynyt aikuinen. Selvä sitten

Vierailija
249/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika katkera ihminen paljastui Jonistakin häviön myötä, Even kaksinaamaisuus ja valehtelutaidot oli jo kaikilla tiedossa.

Jep! Kaikkihan näkee jälkeenpäin nuo Even kieroilut ja valheet, ei vissiin häntä haittaa millaisen kuvan antaa. 

Hyvä häviäjä olis vaan sanonut vaikka et parempi voitti ja onnea hänelle eikä alkanut selittämään ylimielisenä kuinka on lohduttavvaa kuulla et hänet valittiin pudottamaan Linnea pois eikä tippumaan itse. Mut kiva et lohduttaa.

Vierailija
250/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää, mikä oli tämä "syy", miksi Linneaa ja Aleksia haluttiin heti ulos. Kun Eve sitä tässä uusimmassa jaksossa niin muille hehkutti, että sille oli syynsä, miksi näitä äänestetään.

Mutta eihän sille muuta syytä ole kuin se, että Eve syytti Linneaa ekan pelin häviöstä ja aloitti heti muille mustamaalaamisen sanomalla, että Linnea pelasi Farmissa. Ihan kuin ei itse nyt pelaisi..

Onneksi Linnea voitti kaksintaistelun, miltähän mahtaa Even naama näyttää, kun tajuaa, kuka tippui. Jos osaa itse yhtään ajatella, niin ihan omalla juonitellullaan pudotutti oman puolisonsa.

Vierailija
251/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi tietää, mikä oli tämä "syy", miksi Linneaa ja Aleksia haluttiin heti ulos. Kun Eve sitä tässä uusimmassa jaksossa niin muille hehkutti, että sille oli syynsä, miksi näitä äänestetään.

Mutta eihän sille muuta syytä ole kuin se, että Eve syytti Linneaa ekan pelin häviöstä ja aloitti heti muille mustamaalaamisen sanomalla, että Linnea pelasi Farmissa. Ihan kuin ei itse nyt pelaisi..

Onneksi Linnea voitti kaksintaistelun, miltähän mahtaa Even naama näyttää, kun tajuaa, kuka tippui. Jos osaa itse yhtään ajatella, niin ihan omalla juonitellullaan pudotutti oman puolisonsa.

No syy on mahdollisesti kova kilpailija. Bile-Dani iskosti Even päähän Farmin jälkeen, että Linnea on tosi kova kilpailija 

Vierailija
252/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Kaikkihan näkee jälkeenpäin nuo Even kieroilut ja valheet, ei vissiin häntä haittaa millaisen kuvan antaa. 

Hyvä häviäjä olis vaan sanonut vaikka et parempi voitti ja onnea hänelle eikä alkanut selittämään ylimielisenä kuinka on lohduttavvaa kuulla et hänet valittiin pudottamaan Linnea pois eikä tippumaan itse. Mut kiva et lohduttaa.

No noinhan porukat ajattelivat. Joni hoitaa Linnean pois. 

Vierailija
253/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noinhan porukat ajattelivat. Joni hoitaa Linnean pois. 

Joni hävisi kahdelle naiselle. Heh;) 

Vierailija
254/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksivät, että meressä on laitetu lapsi alulle. Eivät voineet kertoa muuta, koska aina on joku tai kemera vieressä. Tuota siittämistä en usko saarella tapahtuneen. 

Uskon että fantasioivat siitä mutta eivät pystyneet kun kamerat oli. Väittävät nyt totena

Vierailija
255/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli jännittävä loppu ja hyvä, kun Linnea voitti. Minä luulin, että Eve ja Joni ovat naipotelleet siellä sen kuukauden, mutta tulipa nopeasti lähtö Jonille. 

Eli,  se on puppua että Eve olisi tullut raskaaksi Jonille saarella ollessaan.

Vierailija
256/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei ainakaan Jonille. Jäihän sinne vielä monia miehiä saarelle toki. 

Vierailija
257/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä. Kyllä se yksikin kerta riittää siittämään. 

Vierailija
258/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä. Kyllä se yksikin kerta riittää siittämään. 

No kyllä saa olla sitten super-siittiö, jos meressä panee. Ei ole luonnollista kosteutta ja siittiöt uivat mereen.

Vierailija
259/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä ärsyttää ( jakso 3) kun Eve julistaa olimme päättäneet laittaa Linnean Pihalle, siis hän ainostaan jahtaa Linneaa. Ei kukaan muu ole yhtä ilkeä ollut Linneaa kohtaan. 

Eve sanoi suoraan jaksossa häntä ärsyttää Linnea. Mithä ?.

Vierailija
260/331 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä ärsyttää ( jakso 3) kun Eve julistaa olimme päättäneet laittaa Linnean Pihalle, siis hän ainostaan jahtaa Linneaa. Ei kukaan muu ole yhtä ilkeä ollut Linneaa kohtaan. 

Eve sanoi suoraan jaksossa häntä ärsyttää Linnea. Mithä ?.

Onkohan Joni ollut kiinnostunut joskus Linneasta? Eli jotain mustasukkaisuusdraamaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän