Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies innostua liikaa sadomasokismista?

Vierailija
28.07.2025 |

Minulla on uusi miesystävä ja olen ohimennen sanonut että oon hieman kiinnostunut bdsm -leikeistä. Olen sanonut että siinä lähinnä mentaalipuoli kiinnostaa ja ei rajut jutut lainkaan.

Viime viikonloppuna olimme juhlimassa ja hän yllätti minut totaalisesti kun menimme hänen luokseen. Hän laittoi minut kiinni erittäin ammattitaitoisiin ja rajun näköisiin kahleisiin, sitoi ja nöyryytti minua. Olin hieman humalassa ja tuo yllätti minut niin että menin ihan "tiloihin" enkö edes tajunnut onko tapahtumat totta vai ei.

Aamulla puhuttiin siitä ja vaikka olin aika järkyttynyt, sanoin kuitenkin että se oli jännää ja tavallaan tykkäsin.

Nyt mies kertoo että fantasioi asiasta jatkuvasti ja suunnittelee jo seuraavia sessioita. Olen epävarma, meneekö tämä liian pitkälle?

Mies oli todella vakuuttava ja kuin eri ihminen siinä tilanteessa. Hän on sanonut että tekee juttuja lähinnä mun takia.. onko tosissaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä mielessä , että äijä voi olla kaheli.

Oletteko kuinka kauan tapailleet?

Ollaan tapailtu kohta 6 kk. On hänellä jotkin mielialalääkkeet, mutta eikö aika monella nykyisin ole? Muuten vaikuttaa kyllä tasapainoiselta, vaikkakin on hieman impulsiivinen välillä.

-ap

Vierailija
22/24 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan helvetin sairaita, ei mulla muuta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sessiokuvauksessa oli suurin virhe se, että oltiin alkoholin vaikutuksen alaisena. Nautinto on suurempaa selvin päin. Käytit termiä sadomadokismi, mutta aloittelijoina tässä teillä saattoi laajemminkin kyseessä olla bdsm, ja sieltä D/s. Eli toinen dominoi, toinen alistuu/palvelee. Se kiehtoo useimpia. Sadomasokismi tarkoittaa sitä, että sadisti nauttii kivun tuottamisesta ja masokisti kivun vastaanottamisesta.

Kai sadismi voisi mennä liian pitkälle, mutta terveessä parisuhteessa molemmin puolinen rakkaus pitää asiat kontrollissa.

Tekee juttuja sinun takiasi? Eli palvelee sinua? Jos olet kiinnostunut alistumisesta, niin siihen et tarvitse palvelijaa. Ehkä hän tarkoitti sitä, että haluaa itse kiihottua ja saada omaa nautintoaan tulevista sessioista, mutta että hän haluaa ehdottomasti ottaa myös sinun tarpeesi huomioon. Keskustelkaa asioista.

Saan sadistista nautintoa vaimoni piiskaamisesta, olen sadisti. Mutta nautintoni kaksinkertaistuu, kun tiedän, että hän kiihottuu ottaessaan piiskaa vastaan. Ja oikein kiihottavaa on se, kun aloite piiskaukseen tulee hymyilevältä vaimoltani.

Vierailija
24/24 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät niin ok, mutta sitten oot itsekin aika sekaisin. Eli sovitte yhteen mitä parhaiten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan