Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies innostua liikaa sadomasokismista?

Vierailija
28.07.2025 |

Minulla on uusi miesystävä ja olen ohimennen sanonut että oon hieman kiinnostunut bdsm -leikeistä. Olen sanonut että siinä lähinnä mentaalipuoli kiinnostaa ja ei rajut jutut lainkaan.

Viime viikonloppuna olimme juhlimassa ja hän yllätti minut totaalisesti kun menimme hänen luokseen. Hän laittoi minut kiinni erittäin ammattitaitoisiin ja rajun näköisiin kahleisiin, sitoi ja nöyryytti minua. Olin hieman humalassa ja tuo yllätti minut niin että menin ihan "tiloihin" enkö edes tajunnut onko tapahtumat totta vai ei.

Aamulla puhuttiin siitä ja vaikka olin aika järkyttynyt, sanoin kuitenkin että se oli jännää ja tavallaan tykkäsin.

Nyt mies kertoo että fantasioi asiasta jatkuvasti ja suunnittelee jo seuraavia sessioita. Olen epävarma, meneekö tämä liian pitkälle?

Mies oli todella vakuuttava ja kuin eri ihminen siinä tilanteessa. Hän on sanonut että tekee juttuja lähinnä mun takia.. onko tosissaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hassulta kuin asia kuullostaakin peretymättömän korvaan, niin valtaosa ainakin miespuolisista mastereista piiskaa ja tekee juttuja juurikin sub naisen nautintoa miettien. Tietysti myös itse kiihoittuu onnistumisesta ja määräys vallasta. 

Niin kauan kuin sinä nautit on kaikki. Ja tietysti turvasana ym jutut on hyvä keskustella, ettei tule väärinymmärryksiä.  

Vierailija
2/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin jatkatte syvemmälle bdsm maailman kokemuksiin, on syytä käydä läpi rajasi, eli mitä saa tehdä ja mitä ei. Lisäksi on syytä sopia turvasana ja -ele, jolla ihan mikä vaan leikki loppuu Heti. Ja se pystyykö toinen lopettamaan heti, kannattaa myös testata joskus. Kannattaa sopia myös jokin rajan läheisyyttä indikoiva sana, joka tarkoittaa "olen lähellä rajaa mutta haluan että jatkat tällä tasolla tai vähän miedompana". Värit voisi olla aika helppo kuin liikennevaloissa, vihreä olisi "kaasua lisää" tai "jatka vain", keltainen varottaisi "ollaan rajoilla, himmaa vähän tai kohta menee yli" ja punainen olisi jo turvasana, jolla mikä vain pysähtyy ja on syytä palautella sinua ennen kuin koet että leikkejä on turvallista jatkaa jollakin miedommilla leikeillä. Kannattaa muistaa, että luottamus on se minkä varassa sub uskaltaa antautua toisen käsiin ja siksi bdsm on hyvinkin suoraa kommunikaatiota vaativa laji. Omien rajojesi lisäksi on hyvä käydä myös dominoivan osapuolen rajat läpi, koska ei niitäkään ole järkevää ylitellä noin vain. Sitomisiin aina myös mahdolliset hätätilanteet huomioon, mitä jos sinulle tulee paniikkikohtaus ja on pakko päästä heti irti, entä jos sitoja menee toimintakyvyttömäksi, miten pian saat itsesi vapautettua jne. Ehkä näillä voisitte päästä alkua pidemmälle ilman, että saatte kummallekaan isompia traumoja aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti hyvistä neuvoista! Yllätyin miten rajusti hän aloitti homman, joka itsekään en ole juuri harrastanut.

Tuli mieleen, kuinka yleisiä nämä mieltymykset ovat miehellä ja voiko niistä yllättäen innostua tai syttyä kovasti? Koska siltä vaikuttaa hänen kohdallaan.

Ja vaikea uskoa että tekisi juttua vaan "minun takia" kun selvästi jo suunnittelee seuraavaa kertaa. Jo paljon pikemmin kuin itse ajattelin.

Vierailija
4/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo ei nyt ole mennyt ihan oikein, kun olet tuolla tavalla yllättynyt session rajuudesta. Esim tuollainen sitominen pitäisi varmasti etenkin alussa sopia yhdessä etukäteen. Oletko varma että sinulle ei jäänyt pienintäkään ikävää epäilystä tai jopa pelkoa siitä, mitä mies seuraavaksi keksii? Jos mies painostaa seuraavan kerran suhteen, hänellä ei ole dominoimisesta sitä vertaa kokemusta että ymmärtäisi ettei painostaminen kuulu asiaan yhtään millään tasolla. Ja hänen kannattaisi perehtyä aiheeseen syvemmin ennen seuraavaa kertaa. Varmaan sinunkin. 

Kuulostaa sellaiselta itsekkäältä dominoinnilta, joka ei ole oikealla pohjalla. 

Vierailija
5/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo ei nyt ole mennyt ihan oikein, kun olet tuolla tavalla yllättynyt session rajuudesta. Esim tuollainen sitominen pitäisi varmasti etenkin alussa sopia yhdessä etukäteen. Oletko varma että sinulle ei jäänyt pienintäkään ikävää epäilystä tai jopa pelkoa siitä, mitä mies seuraavaksi keksii? Jos mies painostaa seuraavan kerran suhteen, hänellä ei ole dominoimisesta sitä vertaa kokemusta että ymmärtäisi ettei painostaminen kuulu asiaan yhtään millään tasolla. Ja hänen kannattaisi perehtyä aiheeseen syvemmin ennen seuraavaa kertaa. Varmaan sinunkin. 

Ja pakko lisätä, että itselläni olisi varmaan mennyt ihan fiilis koko miehestä tuollaisen toiminnan takia. Rajujakin juttuja harrastaneena sanoisin, että tuo vaikuttaa olevan kyllä tosi huono alku, jos aamulla olet ensisijaisesti järkyttynyt. Tsemppiä sulle, ja toivottavasti uskallat kuunnella omaa tunnetta, että miten haluat jatkossa edettävän. Tuossa nimittäin aika helposti rikkoo itsensä henkisesti. Tiedän senkin kiksin, kun ekaa kertaa pääsee kunnolla alistetuksi, siinä saattaa kokematon helposti ylittää omat rajat niin että paukkuu, kun se tunne vaan on niin huumaava. Silti, vain ja ainoastaan yhdessä sovitut asiat ja rajat vie toivottuun lopputulokseen pidemmällä tähtäimellä.

Vierailija
6/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mielessä , että äijä voi olla kaheli.

Oletteko kuinka kauan tapailleet?

Vierailija
7/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette olleet sopineet etukäteen turvasanasta, rajoista, ettekä session ajankohdasta. Miehellä ei ollut siihen eikä tekoihinsa suostumustasi vaan päinvastoin, hän teki ne kun olit humalassa eli vielä normaaliakin avuttomampi. 

Erittäin pahat merkit ja todella ei-ei, itse pitäisin tuota r4iskauksena ja lähtisin Menemään hyvin äkkiä taakse katsomatta . Oikea, kunnioittava ja turvallinen Dom sopii nämä AINA etukäteen. AINA! 

Vierailija
8/24 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokeneet nyt jeesustelevat yllätetyn noviisin sanoista "yllättävän raju".

Ehkä joo, ehkä ei.

Yllättävä, mutta ei liiallinen, eka kerta yhdessä ei ole vielä syy huudella "juokse ja lujaa", "ei ikinä enää" jne. Vähemmän draamaa, niin saatatte saada kokeneeseen porukkaanne uusia harrastajia.

Ohje keskusteluun näytti selkeästi menneen perille aapeelle, joten jospa te kokeneet otatte nyt vain vähän iisiä.

Vierailija
9/24 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää terapiaan. Tuo ei kuulosta yhtään terveeltä. Olen itseni rikkonut noissa leikeissä ja haluan varoitella seurausten olevan tosi vakavia ja pahoja. Yli viisi vuotta elämästäni on ollut pelkkää traumojen kanssa selviämistä, eli ei kunnollista elämää ollenkaan. Ei olisi ikinä kannattanut ryhtyä tuollaiseen.

Vierailija
10/24 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pohtia pointteja mitä sanoitte ja jutella miehen kanssa.

Se, että sessio tapahtui aivan yllättäen oli ehkä isoin shokki, mutta en tunne genreä niin hyvin että tietäisin "kuuluuko" se tehdä niin vai ei. Ainakin tuntui todella realistiselta siinä tilanteessa ja en käsittänyt mistä on kysymys.

En toisaalta haluaisi heti tyrmätä miehen innostusta kun selvästi tästä nauttii. Silti kieltämättä jännittää ja vähän huolestuttaa mitä olisi tulossa jatkossa...

-ap

Vierailija
11/24 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sessio tapahtui aivan yllättäen oli ehkä isoin shokki, mutta en tunne genreä niin hyvin että tietäisin "kuuluuko" se tehdä niin vai ei. Ainakin tuntui todella realistiselta siinä tilanteessa ja en käsittänyt mistä on kysymys.

En toisaalta haluaisi heti tyrmätä miehen innostusta kun selvästi tästä nauttii. Silti kieltämättä jännittää ja vähän huolestuttaa mitä olisi tulossa jatkossa...

-ap

No kysypä eniten itseltäsi hiljaisuudessa, että mitä haluat jatkossa tapahtuvaksi. Mitä enemmän, mitä vähemmän... ja sessarit aina sovitusti, ellette nimenomaan toisin sovi. Siis alkamaan, kuinka kulkee, se on oma keskustelunsa.

Lyhyesti: tulossa on sitä mitä sallit tulevaksi.

Toissijaista on se, että mies nauttii siitä. Se on tarpeellinen elementti, mutta ei todellakaan määräävä. Tän kun olet sisäistänyt, olette voiton puolella.

Vierailija
12/24 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää terapiaan. Tuo ei kuulosta yhtään terveeltä. Olen itseni rikkonut noissa leikeissä ja haluan varoitella seurausten olevan tosi vakavia ja pahoja. Yli viisi vuotta elämästäni on ollut pelkkää traumojen kanssa selviämistä, eli ei kunnollista elämää ollenkaan. Ei olisi ikinä kannattanut ryhtyä tuollaiseen.

Miten tuo pääsi tapahtumaan ja miksi et huomannut ajoissa että homma ei sovi sun päänupille? Kerro tarkemmin, koska en ole vastaavia kokemuksia kuullut?

Vierailija
13/24 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo pääsi tapahtumaan ja miksi et huomannut ajoissa että homma ei sovi sun päänupille? Kerro tarkemmin, koska en ole vastaavia kokemuksia kuullut?

Veemäinen kirjoitustyylisi paljastaa ettet kykene ymmärtämään, miksi siis kertoisin?

Vierailija
14/24 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se "wannabe-domille" ihan hurjaa löytää nainen, joka haaveilee kinkyilystä ja päästä toteuttamaan ehkä jopa molempien haaveita. Alistumishaluinen nainen kun on keino päästä toteuttamaan lopulta kaikki pervoimmatkin kinkyytensä, kunhan malttaa olla alkuun tunnustelevampi koska lopulta suhteen toimiessa sub nimenomaan oppii haluamaan antaa ihan kaiken mitä toinen vain keksii haluta. Ei ole ihmekään jos mies on innostunut tuollaisista haaveista kuullessaan, samalla vaikuttaa olevan domin taipaleensa alkuvaiheissa, kun ei aloittanut tässäkin yllä mainituilla keskusteluilla vaan pyrki yllättämään aloittelevan mahdollisen subinsa. En paremmin osaa neuvoa kuin käymään tässä yllä olevia aiheita miehen kanssa läpi ja jatkamaan vasta jos näiden keskusteluiden jälkeenkin tunnet voivasi luottaa mieheen ja kykyynsä hillitä itseään tarvittaessa. Sessioinnissa viimeinen sana pitää olla aina alistuvalla osapuolella ja samalla siis lopullinen ehdoton valtakin turvasanan muodossa. Kaikki muu vapausasteet on just sellaisia kuin olette Etukäteen sopineet, jotta ei pääse sen enempää fyysistä kuin henkistäkään vahinkoa tulemaan. Yllättäen alkavat sessiotkin on ok, mikäli olette niin nimenomaisesti sopineet, mutta ei ikinä muuten.

Vierailija
15/24 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta että joku alkaa ilman ennakkovaroitusta tai kunnollista sopimusta laittamaan kahleisiin. Hui..

Vierailija
16/24 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katohan tarkasti mihin lähdet mukaan. Ehdottomasti luottamuksen pitäisi olla kunnossa ja tarpeeksi pitkä historia takana kys miehen kanssa.

Vierailija
17/24 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kaiken seksin pitää olla suostumuksellista. Toisaalta BDSM ja humalatila ovat huono yhdistelmä. Ja BDSM pitää aloittaa rauhallisesti - pitää keskustella siitä, mitä halutaan, mistä tykätään, mitkä ovat rajat, ja joku turvasana olisi hyvä olla. Vastuullinen dominoiva keskittyy aina enemmän siihen, mitä toinen osapuoli haluaa, ja vastuullinen dominoiva haluaa myös olla 100% varma, että kaikki on suostumuksellista.

Vierailija
18/24 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se "wannabe-domille" ihan hurjaa löytää nainen, joka haaveilee kinkyilystä ja päästä toteuttamaan ehkä jopa molempien haaveita. Alistumishaluinen nainen kun on keino päästä toteuttamaan lopulta kaikki pervoimmatkin kinkyytensä, kunhan malttaa olla alkuun tunnustelevampi koska lopulta suhteen toimiessa sub nimenomaan oppii haluamaan antaa ihan kaiken mitä toinen vain keksii haluta.

Riippuu subista. Jokainen sub ei ole niin miellyttämishaluinen, ja esim. itse en tiettyjä rajoja ylitä, ja mielenkiintoni loppuu heti, jos huomaan, että toinen yrittää manipuloida, johdatella, ohjailla kohti rajojeni ylitystä. Tällaista tosin ei ole koskaan tapahtunut. Minä tykkään sellaisesta dominoinnista, joka keskittyy enemmän minun toiveisiini ja minun nautintooni. Tykään siis oikeastaan miellyttämishaluisesta dominoinnista, en halua oikeasti olla kenenkään käyttöesine.

Vierailija
19/24 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kaiken seksin pitää olla suostumuksellista. Toisaalta BDSM ja humalatila ovat huono yhdistelmä. Ja BDSM pitää aloittaa rauhallisesti - pitää keskustella siitä, mitä halutaan, mistä tykätään, mitkä ovat rajat, ja joku turvasana olisi hyvä olla. Vastuullinen dominoiva keskittyy aina enemmän siihen, mitä toinen osapuoli haluaa, ja vastuullinen dominoiva haluaa myös olla 100% varm

Me oltiin aiemmin puhuttu että mulla on kiinnostusta tähän aiheeseen mutta ei että me sitä tehtäisiin. Mies kysyi minulta kyllä sessiossa että muistanko turvasanan, mutta en muistanut että ollaan sitä edes sovittu.

Hän pyysi minua sanomaan uuden turvasanan mutta en pystynyt siinä tilanteessa keksimään tai sanomaan mitään muutakaan järkevää. Olin niin shokissa tilanteesta että en pystynyt sanomaan mitä haluan tai en halua. Hän otti videon sessiosta ja se oli aika rajua katsottavaa. 

Mies kuitenkin lopetti kun sain sanottua että päästä mut pois. Meen mentaalisesti herkästi mukaan asioihin ja siinä hetkessä en pystynyt reagoimaan tai toimimaan. Olin toisaalta tosi peloissani mutta silti olotila jäi kiehtomaan mua.

Mies on huomaavainen ja kyseli mun fiiliksiä jälkeenpäin. Hän itsekin sanoi että pelkäsi ettei satuta mua liikaa.

Vierailija
20/24 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pakko lisätä, että itselläni olisi varmaan mennyt ihan fiilis koko miehestä tuollaisen toiminnan takia. Rajujakin juttuja harrastaneena sanoisin, että tuo vaikuttaa olevan kyllä tosi huono alku, jos aamulla olet

Karkkikauppasubi ja se Truumassu on pahin mahdollinen yhdistelmä.

Pahin skenaario on että nuo kaksi kohtaavat ja sessio menee täydellisesti pieleen kaikkien rajojen rikottua.

Vaikeahan näitä on pelkän lyhyehkön netti tuttavuuden ja tapaamisen myötä erottaa kun odotusarvo ja halut eivät kohtaa.

Rajuakin käsittelyä antavia ja sitä haluavia toki löytyy,mutta se vaatii syvällistä perehtymistä asiaan eikä ns. bilepiiskaustyypistä kipuorkkuhaluisuutta oman egon pönkittämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan