Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet odota ja yritä sitä kaunista naista

Vierailija
28.07.2025 |

Miksi pitää mennä yhteen naisen kanssa joka ei ole tarpeeksi kaunis ja sitten kostaa se naiselle ja haukkua

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti kaunis nainen tietää itsekin olevansa kaunis niin ei ole koskaan hankkinut mitään elämiseen tarvittavia taitoja kun on vain panostanut ulkonäköön ja vaatii kaikilta muilta asioiden tekemistä. Jos on ruma ulkonäkö on kaunis sisältö mutta jos on kaunis ulkonäkö niin on ruma sisältö

Vierailija
22/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matematiikkaa naiset

Mathematic

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä aina ollut ihan silmäänimiellyttäviä naisystäviä. Jonkun kerran on ollut suorastaan kaunis, niin kuin tuo nykyinen vaimo. Tosin miehinen itseluottamukseni ei kaiketi ole ollut kummoinen, koska olen itse aikoinaan ollut aloitteellinen paljon vaatimattoman näköisille naisille. Nuo kaikista kauniimmat ovat sitten itse lähestyneet minua.

Vierailija
24/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olis pitänyt odottaa. Onneksi on nyt sellainen. Hävettää miten rumia naisia tuli pantua.

Pilasit itsesi ja nyt et enää kelpaa kenellekään.

Vierailija
25/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun oli kaunis ja hoikka ja olin juuri alkanut tajuta sen, huomasin kuinka pojat alkoivat lähestyä minua. Olin maailman ujoin ihminen enkä halunnut, että minun kanssa ollaan vain ulkonäön takia. Löysin lopulta etsimäni. Kaikki ulkoinen rapistuu, mutta rakkaus jää.

Vierailija
26/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaunis nainen muka haluaisi kaltaiseni ruman miehen? Ihan hölmö ajatus APlta.

Vierailija
27/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti kaunis nainen tietää itsekin olevansa kaunis niin ei ole koskaan hankkinut mitään elämiseen tarvittavia taitoja kun on vain panostanut ulkonäköön ja vaatii kaikilta muilta asioiden tekemistä. Jos on ruma ulkonäkö on kaunis sisältö mutta jos on kaunis ulkonäkö niin on ruma sisältö

Keskimäärin kauniilla naisilla on norminäköistä naista korkeampi koulutus ja parempi palkka, joten katkeraa ulimiehen höpinää taas.

Vierailija
28/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kaunis nainen muka haluaisi kaltaiseni ruman miehen? Ihan hölmö ajatus APlta.

No eihän se rumakaan nainen rumaa miestä rahtoisi, jos voisi valita. Miehet voisivat alkaa menemään useammin kasvoleikkauksiin?

Vierailija
29/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain kauniiden naisten kanssa. Kerran olen antanut pakit tavikselle nuorempana, Nainen oli silmälasipäinen tavis tyttö ja annoin pakit koska olin kiinnostunut yhdesta kauniista tytöstä jonka sain sänkyyn myöhemmin.

Vierailija
30/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauneus pelasta jos luonne on paska.

Eikä se kauniin naisen pil lu tunnu yhtään paremmalta kuin rumankaan. kokeiltu on molempia.

Vierailija
31/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olis pitänyt odottaa. Onneksi on nyt sellainen. Hävettää miten rumia naisia tuli pantua.

Nyt minulla siis on kaunis nainen. Olisin jättänyt ne rumat panematta, jos olisin tiennyt saavani nykyisen kumppanini.

Vierailija
32/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen ihmetellyt, että miten moni nainen kelpuuttaa pulskan ja juntin miehen jolla kasvaa harva parta leuassa.

Vierailija
33/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin pojalle että aina pitää tavoitella sitä kauneinta ja muutenkin mukavinta tyttöä.

Vierailija
34/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt minulla siis on kaunis nainen. Olisin jättänyt ne rumat panematta, jos olisin tiennyt saavani nykyisen kumppanini.

Kerro naisellesi totuus itsestäsi ja olet taas yksin. Tai ehkä joku muu hänelle pian kertookin, miesh*ora,

Vierailija
35/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoon suhteeseen ajautuneena voin kertoa omat syyni.

Aloin etsimään puolisoa täytettyäni 20 vuotta. Haaveilin perheestä ja loppuelämän kumppanuudesta. Käytin suuren osan vapaa-ajastani itseni kehittämiseksi parhaaksi mahdolliseksi puolisoksi. Treenasin ja kouluttauduin ja hankin oman kodin. En harrastanut irtosuhteita. Halusin säästää ensimmäisen kertani tulevalle puolisolleni.

Noin 28 vuoden iässä aloin toimimaan aktiivisemmin. Kirjoitin seuranhakuilmoituksia ja lähestyin toisinaan tuntemattomia ihmisiä arkisissa tilanteissa kuten harrastuksissa ja lenkkipolulla. Täytettyäni 30 vuotta tilanne alkoi turhauttamaan minua pahasti. En ollut vieläkään päässyt edes treffeille. Laskin vaatimuksiani ja pian sen jälkeen tapahtui jotain mitä ei ollut tapahtunut koskaan aikaisemmin. Joku kiinnostui minusta.

Tämä joku oli kaunis ja hauskaa seuraa. Viihdyimme hyvin yhdessä. Tiesin kuitenkin alusta asti suhteen hänen kanssaan olevan tuhoontuomittu. Hän oli paljon vanhempi ja hänellä oli monenlaisia elämänhallintaongelmia. Diagnoosien puolesta esille tulivat ainakin ADHD, OCD, BPD, PMDD ja pystyin aistimaan myös jonkinlaista vainoharhaisuuttaja sekä autismikirjon piirteitä. Päätin kuitenkin yrittää parhaani. Halusin niin kovasti kumppanin ja seksiä. Jos vaikka olisin ollut väärässä suhteen mahdottomuudesta.

En yksinkertaisesti jaksanut enää olla yksin ja elää ilman kosketusta. Harkitsin alusta asti eroamista, mutta sitten olisin ollut taas yksin ja ilman kosketusta. Suhdetta edeltänyt vuosikymmen meni sillä tavalla, joten en halunnut palata siihen mahdollisesti toiseksikin vuosikymmeneksi. Lopulta minut palautettiin siihen ja siinä olen yhä jumissa.

Vierailija
36/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauneus pelasta jos luonne on paska.

Kyllä se siinä mielessä pelastaa, että kaunis ja seksipommikropan omaava nainen on kusipäänäkin kiihottava sängyssä.

Vähän kuten se sanonta, että raha ei tee onnelliseksi, mutta mieluummin sitä on allapäin Ferrarin kuin jonkun Dacian penkillä.

Vierailija
37/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaminen ei auta mitään. Jos kumppani on mieleinen, niin sen kanssa kannattaa sitoutua. Kauniiseen tottuu ja kauneus on myös makuasia. Aika voi ajaa pariskunnat erilleen, vaikka olisi kuinka täydellinen pari. Ei kannata vaatia mitään täydellisyyttä. Kuninkaallisetkin eroaa. Sitä ei voi ennakoida.

Vierailija
38/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen minäkin ihmetellyt. Toki on näitä että nainen on ollut hyvinkin kaunis, hoikka ja huoliteltu suhteen alussa mutta sitten luovuttanut itsensä suhteen ja näyttää turvonneelta petolinnun peeltä. 

Vierailija
39/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa, että mies on hänen kanssaan vain ulkonäön takia?

Nuorena oli hämmentävä tilanne kun samaan kaveriporukkaan kuuluvan pojan komea ja urheilullinen kaveri oli kuulemma kiinnostunut minusta ulkonäköni perusteella. Kun sitten yhteisten kavereidemme myötävaikutuksella ja läsnäollessa tapasimme, kumpikin mykistyi aivan hiljaiseksi. Ei siitä tullut mitään, mutta olihan se tavallaan kaunis ja viaton kokemus. Molemmat varmaan ajattelivat, että miten noin hyvännäköinen tyyppi voi olla minusta kiinnostunut, siis oikeasti minusta. Oli hämmentävää tulla nähdyksi vain ulkonäkönsä kautta kun olin silloin sisäisesti ja ulkoisesti eri paria. Tosi epävarma ja kiinnostunut henkisistä asioista, mutta ulkoisesti vasta kukkaan puhjennut. 

Vierailija
40/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vain kauniiden naisten kanssa. Kerran olen antanut pakit tavikselle nuorempana, Nainen oli silmälasipäinen tavis tyttö ja annoin pakit koska olin kiinnostunut yhdesta kauniista tytöstä jonka sain sänkyyn myöhemmin.

Ja sen pituinen se. Nyt hampipesulle ja nukkumaan.