Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet odota ja yritä sitä kaunista naista

Vierailija
28.07.2025 |

Miksi pitää mennä yhteen naisen kanssa joka ei ole tarpeeksi kaunis ja sitten kostaa se naiselle ja haukkua

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauniskaan kelpaisi, kun ongelma on miehen itsetunnossa ja asenteessa. Samat haukkumiset saisi hetken päästä se kauniimpikin.

Ajattele, jos kaunis nainen alkaisikin jutella palstaulisijan kanssa, osoittaisi kiinnostusta eikä vaatisi kahvin maksamista. Ei kestäisi kauankaan, kun naiselta alettaisiin tentata montako miestä hänellä on aiemmin ollut ja ovatko he olleet laatikkoleukalentäjiä. Ulisijan kanssa pitäisi koko ajan vakuutella, että hän kelpaa ja on hyvä ihminen. Jatkuvaa toisen pönkittämistä kun samalla tämä narisisi naisten itsekkyydestä. On ihan selvä, ettei asenne muuttuisi missään vaiheessa. 

Vierailija
42/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauniskaan kelpaisi, kun ongelma on miehen itsetunnossa ja asenteessa. Samat haukkumiset saisi hetken päästä se kauniimpikin.

Ajattele, jos kaunis nainen alkaisikin jutella palstaulisijan kanssa, osoittaisi kiinnostusta eikä vaatisi kahvin maksamista. Ei kestäisi kauankaan, kun naiselta alettaisiin tentata montako miestä hänellä on aiemmin ollut ja ovatko he olleet laatikkoleukalentäjiä. Ulisijan kanssa pitäisi koko ajan vakuutella, että hän kelpaa ja on hyvä ihminen. Jatkuvaa toisen pönkittämistä kun samalla tämä narisisi naisten itsekkyydestä. On ihan selvä, ettei asenne muuttuisi missään vaiheessa. 

Varmaan suurennuslasilla etsisi naisesta vikoja ja lopulta suuttuisi ainakin siitä, että nainen vie liikaa aikaa netissä roikkumiselta ja hänelle pitää antaa, eikä saakaan pelkästään vetää hanskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauneus pelasta jos luonne on paska.

Kyllä se siinä mielessä pelastaa, että kaunis ja seksipommikropan omaava nainen on kusipäänäkin kiihottava sängyssä.

Kuulostaa ra*skaukselta, jos haluat seksiä vain ulkonäön takia etkä välitä, tykkääkö nainen olla sinun kanssasi. 

Vierailija
44/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoon suhteeseen ajautuneena voin kertoa omat syyni.

Keskustelun taso on täällä kyllä uskomattoma huono, kun ajatuksella kirjoitetut vastaukset omista tuntemuksista (kuten tämä edellinen) hukkuvat huuteluun ja trollaukseen (kuten tämä seuraava).

Vierailija kirjoitti:

Varmaan suurennuslasilla etsisi naisesta vikoja ja lopulta suuttuisi ainakin siitä, että nainen vie liikaa aikaa netissä roikkumiselta ja hänelle pitää antaa, eikä saakaan pel

Onko olemassa enää mitään suomalaisia keskustelupalstoja, joissa on tasokasta keskustelua ja jotka eivät vaadi älypuhelinsovellusta toimiakseen?

Vierailija
45/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauneus pelasta jos luonne on paska.

Kyllä se siinä mielessä pelastaa, että kaunis ja seksipommikropan omaava nainen on kusipäänäkin kiihottava sängyssä.

Kuulostaa ra*skaukselta, jos haluat seksiä vain ulkonäön takia etkä välitä, tykkääkö nainen olla sinun kanssasi. 

Varmaan se jollain vajaalla femakkologiikalla voi kuulostaa rais*kaukselta.

Suomessakin on varmasti lukuisia (satoja? tuhansia?) pareja, jotka eivät enää erityisemmin pidä toistensa luonteista (voiva jopa välillä inhota toisiaan), mutta silti heillä homma toimii sängyssä, koska ovat fyysisesti viehättäviä ja toisiinsa sillä tasolla edelleen kiintyneitä. Ei kyse ole ihannetilanteesta, mutta ei mistään pakostakaan.

Vierailija
46/52 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä halusin nuorena suojella itseäni pojilta ja miehiltä, joita kiinnosti etupäässä vain ulkonäköni. Kukapa niistä miehistä olisi enää jaksanut rakastaa minua kun vähitellen menetin melkein kaiken kauneuteni, terveyteni, nuoruuteni ja notkeuteni? Onneksi löysin ihmisen, joka rakasti minun sisintäni, minua itseäni. 

Vierailija
47/52 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuvittelet, että ihmiset keskustelevat netissä samalla tavalla kuin kasvotusten. Voin paljastaa, että tämä ei ole totta.

Vierailija
48/52 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse keskitasoa oleva mies ja tiedän etten kelpaa kauniille naiselle koska kauniit naiset etsii niitä lentäjälääkärimiesmalleja. Tavalliset miehet joutuu tyytymään niihin keskinkertaisiin naisiin tai jopa rumiin naisiin. 

Vierailija
49/52 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ne kauniit naiset ei kelpuuta tavallista rekkapenaa tai raksapenaa tavallisella ulkonäöllä. Ne kauniit naiset haluaa että mies on vähintään 190cm, komea, raamikas, vähintään amk tason koulutus ja miehellä tulee olla hyvät tulot. 

Vierailija
50/52 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi tasonsa. 

Vierailija
51/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä halusin nuorena suojella itseäni pojilta ja miehiltä, joita kiinnosti etupäässä vain ulkonäköni. Kukapa niistä miehistä olisi enää jaksanut rakastaa minua kun vähitellen menetin melkein kaiken kauneuteni, terveyteni, nuoruuteni ja notkeuteni? Onneksi löysin ihmisen, joka rakasti minun sisintäni, minua itseäni. 

Kuulostaisi todella oudolta, jos vastavuoroisesti sanoisin, että halusin nuorena suojella itseäni tytöiltä ja naisilta. Ikään kuin ne olisivat jotenkin pahoja tai vaarallisia.

Vierailija
52/52 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoon suhteeseen ajautuneena voin kertoa omat syyni.

Keskustelun taso on täällä kyllä uskomattoma huono, kun ajatuksella kirjoitetut vastaukset omista tuntemuksista (kuten tämä edellinen) hukkuvat huuteluun ja trollaukseen (kuten tämä seuraava).

Vierailija kirjoitti:

Varmaan suurennuslasilla etsisi naisesta vikoja ja lopulta suuttuisi ainakin siitä, että nainen vie liikaa aikaa netissä roikkumiselta ja hänelle pitää antaa, eikä saakaan pel

Onko olemassa enää mitään suomalaisia keskustelupalstoja, joissa on tasokasta keskustelua ja jotka eivät vaadi älypuhelinsovellusta toimiakseen?

Dead internet theory pähkinänkuoressa