Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sähköhammasharjojen vaihtopäät ovat niin älyttömän hintaisia?!

Vierailija
28.07.2025 |

Aivan pimeä hinta. Tarjouksessa neljän kappaleen paketti, 23€. Vieressä coop merkkinen 4 kpl paketti 4.20€. 

Otin riskin, sopiiko coop harjat sähköhammasharjaan, ja sopihan ne!

Kuka hölmö ostaa jotain oral b merkkisiä, mansikoita maksavia, vaihtopäitä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä halpiksilla saa ikenet vuotamaan verta alta aikayksikön, ovat surkeita. 

Terveet ikenet ei vuoda verta. Sinulla on tulehdus.

Mulla ei vuoda koskaan sähköhammasharjalla. Nyt olin 3 päivän kesälomareissussa ja mukana uusi tavishammasharja ja heti alkoi vuotamaan. Kummallista. Ihan samat ikenet on lomalla ja kotona. Enkä syönyt edes mitään erikoista.

Vierailija
22/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama partahöylien kanssa, todellinen idiootti käyttää giletteä, Rainbown saa kolmasosa hinnalla ja on ihan yhtä hyvä. Mulle ollut 10v käytössä ja plussana että kestää paljon kauemmin. Wilkinson teki noita ainakin aiemmin Rainbow brändillä ja toimii naisten sheivaukseenikin

Jep, Lidlistä saa myös erittäin hyviä partahöyliä edullisesti.

Sekä rainbown että lidlin täysiä paskoja, repivät ihon rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä se kate tehdään. Itse moottori myydään nollakatteella.

Vierailija
24/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhille kaikki on kallista.

Vierailija
25/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se bisneslogiikka on. Itse harja ei ole kauhean kallis mutta niihin kun ostat niitä vaihtopäitä. Nuo halvat vaihtopäät ei ole mistään kotoisin! Niin kovia, että ikenet vuotaa verta heti.

Vierailija
26/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointistrategia, jonka tiettävästi Gillette keksi. On väline A, joka tarvitsee rajoitetun käyttöiän omaavia tarvikkeita B. Myydään A halvalla, vaikka tappiolla. Sen jälkeen kuluttaja on pakotettu ostamaan tarviketta B samalta valmistajalta, vaikka törkeään ylihintaan, jos aikoo jatkaa A:n käyttöä. Pakko luodaan sillä, että A-B -kytkentä on patentoitu eikä  kukaan muu saa valmistaa B:tä. Gilletten tapauksessa A oli partahöylä ja B sen terät. Strategiaa on sovellettu monenlaisiin tuotteisiin: printterit ja mustekasetit, kahvinkeittimet ja kapselit, sähkötyökalut ja niiden akut... ja tietenkin ne hammasharjat.

Oral B -vaihtopäiden patentti on vanhentunut, siksi niitä saa halpoina piraattiversioina.

Vierailija
27/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa temusta,samalla partahöylät etc

Vierailija
28/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minulla on varaa.

Olet siis tyhmä maksaja.

Miksi ihmeessä? Kirjoitinhan jo, että minulla on varaa.

Vierailija
29/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä halpiksilla saa ikenet vuotamaan verta alta aikayksikön, ovat surkeita. 

Mulla ei vuoda koskaan sähköhammasharjalla. Nyt olin 3 päivän kesälomareissussa ja mukana uusi tavishammasharja ja heti alkoi vuotamaan. Kummallista. Ihan samat ikenet on lomalla ja kotona. Enkä syönyt edes mitään erikoista.

Tavishammasharjan harjaosa on ihan eri kokoinen ja muotoinen ja se ärsyttää enemmän ikeäniä. Jos jatkaisit sillä harjaamista ikenet tottuisi mekaaniseen hankaamiseen ja ne ei enää vuotaisi. 

Vierailija
30/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat ikäänkuin vuokraa laitteesta maksamalla kovan hinnan vaihtopäistä. Sama toistuu mustesuihkutulostimien musteiden hinnan kohdalla.

Käytä hammasharjaa.

Vierailija
31/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hammasharjan päät ovat kuitenkin aika halpoja hammaslääkärissä käynteihin verrattuna. Yhden käynnin hinnalla saa jo elinikäiset harjapäät! Kun siirryin sähköhammasharjan käyttöön tavallisen sijasta, niin plakki hävisi hampaista muutamassa viikossa.

Vierailija
32/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä maksaa. Jos painaa hammasharjaa,harjas kuluu ja ikenet lähtee, jos ei paina niin vaihtoharja kestää ikuisuuden.

Vierailija
33/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autojen varaosat ovat niin kalliita? Koska perustuote täytyy myydä ostajille melko pienellä katteella. Kate hankitaan sitten tarvike- ja varaosamyynnillä sekä huollolla. Sähköhammasharjoissa on ihan sama juttu!

Vierailija
34/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ne kannattaa ostaa aina jostain tarjouksesta, Prismasta et yleensä saa niitä halvalla. Perus Oral-B:hen saa niitä kopioharjojakin vaikka mistä.

Oralin iO vaihtoharjoja etenkin kannattaa katsella tarjoksista, niissä normaalihinnat ovat aivan älyttömiä. 

Vierailija
35/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi aina leffoissa, sarjoissa ym. hinkataan sillä sähköharjalla edestakaisin kuten normi harjalla. Ostin joskus sählöharjan ja siinä kerrottiin, että harjaa jokainen hammas erikseen. Pidin harjaa siis hetken jokaisella hampaalla ja se 2 minuuttia täyttyi. Ei sen enempää.

Vierailija
36/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Otin riskin, sopiiko coop harjat sähköhammasharjaan, ja sopihan ne!"

Olisit voinut lukea paketista. No voi tuurillakin joskus onnistua.

Vierailija
37/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hammasharjan päät ovat kuitenkin aika halpoja hammaslääkärissä käynteihin verrattuna. Yhden käynnin hinnalla saa jo elinikäiset harjapäät! Kun siirryin sähköhammasharjan käyttöön tavallisen sijasta, niin plakki hävisi hampaista muutamassa viikossa.

Täytyisi vielä kyetä osoittamaan tuo kalkyyli, jossa tavallisella harjalla harjatut hampaat tulevat kallimmiksi.

Vierailija
38/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lapsille tarkoitettuja päitä. Ne on pehmeitä 

Vierailija
39/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät kovia harjoja? Harjapaketissa lukee kovuusaste ja hammaslääkäri suosittelee käyttämään pehmeitä harjoja 

Paketissa lukee siis: pehmeä 

Vierailija
40/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtopäät, partaterät, kahvikapselit, se raha otetaan siinä bisneksessä noista. Kahvikapselitkin maksaa 200 EUR/kg. Kahvi maksaa alle 20 kilo..

Kapselikahvi tulee kuitenkin halvemmaksi kuin kahvilakahvi.