Ongelma parisuhteessa. Vaimo o gold digger
Olen tehnyt 26v hyviä hommia, ollut toimiston esimiehenä. Aina kuitenkin samalla haaveillut veturinkuljettajan ammatista. Nyt koin kun lapset muuttivat pois kotoa että olisi saumaa vaihtaa alaa., en juurikaan pidä entisestä työstäni.
Olen edellisen työn ansiosta turvannut tulevaisuutemme, on lainat maksettu ja rahaa tilillä..
Nyt vaimo on kuitenkin alkanut ulisemaan hirveästi kun otin lopputilin ja kouluttauduin veturin kuljettajaksi. Tienaan tästäkin työstä yli mediaanin.
Minua loukkaa että taisin olla lopulta vaan raha pussi vaimolle. Eikä onnellisuuteeni merkitse mitään.
Kommentit (39)
Keskustele vakavasti vaimosi kanssa. Kerro, että olet nyt onnellisempi.
Ei veturinkuljettajakouluun oteta pappoja. Heikko provosoi.
Käske sen kouluttautua itsekin joksikin. Vai eikö kotitöiden jakaminen kiinnosta?
Oliko vaimosi kotirouva 20 vuotta? Nyt kun lapsenne ovat aikuisia, voit erota.
Sinä olet työtön incel, joka ei ole koskaan maksanut edes omaa elämistään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vaimosi kotirouva 20 vuotta? Nyt kun lapsenne ovat aikuisia, voit erota.
Ei hän on tehnyt matala palkka hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45.
Ja olet ollut toimiston esimiehenä 19-vuotiaasta asti? Sori, ei me olla noin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45.
Aikamoista henkistä laiskuutta tehdä sellainen provo, jota ei ole edes miettinyt loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45.
Ja olet ollut toimiston esimiehenä 19-vuotiaasta asti? Sori, ei me olla noin tyhmiä.
Niin. No olen kouluttautunut työn ohella. Aloitin tuossa firmassa 18v heti kun pääsin intistä. Mainittakoon nyt vielä että firman johdossa on samaa sukua olevia ihmisiä.
Mulla vaimo on provider. Elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45.
Niin. No olen kouluttautunut työn ohella. Aloitin tuossa firmassa 18v heti kun pääsin intistä. Mainittakoon nyt vielä että firman johdossa on samaa sukua olevia ihmisiä.
Sinähän se gold digger olet tuossa tapauksessa. Sukulaisten ansiosta ja siivellä räpistellyt.
Tiedätkös mikä aviomiehen rooli on?
Husbandry tarkoittaa kotieläinten pitämistä. Vaimosi on kotieläimesi. Totta kai hän nurisee, jos hänen olonsa huonontuvat sinun olojesi parantamiseksi. Lisäksi sinun tulisi huomioida hänen mielipiteensä kaikessa, joten ei ihme että nurisee, varsinkin jos olet sooloillut tuon päätöksesi. Olet tehnyt jo kaksi aviorikosta.
Jättäisin ton naisen. Sä olet perheen eteen tehnyt tarpeeksi ja jos tämä ei riitä naiselle niin vaihtoon. Veturinkuljettajakin taitaa tienata aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45.
Toisaalta tekstistä näkee ettei AP ole koulujakaan käynyt.
Jospa rouvaa hävettää tavalinen ammattisi.