1300e kännykkään on ok mutta 1500e ILP on liikaa?
Välillä naurattaa ihmisten asioiden tärkeysjärjestykset.
Kommentit (38)
Ostaisin ilpin jos tähän vuokra-asuntoon sen saisi asennuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1280e saa viilentävän pumpun asennettuna. 1500e pumpulla jo lämmittääkin.
mistä? onko laatumerkki vai joku kiinapaska?
No tuolla hinnalla niitä kunnollisia saa kun kunnollinen Maksaa jo pelkästään yli 2000 ilman asennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ilmalämpöpumppu ei ole valmistettu kiinassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt kenellekin on tärkeää. Kännykkää käytetään ympäri vuoden, ilp:ä korkeintaan muutaman viikon. Entä tuon hintainen ulkomaanmatka? Tai vaikka joku keräilyesine?
Kännykässä maksetaan merkistä. 1300e iphonen valmistamiseen kuluu alle 10€. 300-400e kännykällä teet saman minkä 1300e kännykällä ja toimii ihan yhtä jouhevasti.
Ilpillä voi lämmittää talon kolmasosalla siitä sähkönkulutuksesta mitä sähköpattereilla kuluisi. Sen viikon lomamatkan jälkeen kotona on silti kuuma/kylmä.
Mulla on työpuhelimena yli tonnin iPhone ja siviilissä satasen OnePlus.
Käytän halpista paljon mielummin.
Mikä lämpötila asunnossa on kun tarvitaan kesällä ILPpiä? minulla ei ole tarvetta nyt on OKT maksimissaan 24 astetta. Ilman mitän kännyköitä , hiii, koneellinen ilmastointi toimii.
Meillä on kännykkä ja se kai maksoi 90 euroa ja siitä näkee navigoinnin ja dieselin hinnan ja uutiset. Se riittää. Sillä voi myös soittaa puheluita.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä kestää 1-4v. Pumppu 10-20v
Minulla on 6 vuotta vanha kännykkä, joka maksoi uutena 139 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme vertailu tämä on?
Moneen paikkaan ei saa asentaa ilmalämpöpumppua. Kännykkää puolestaan saa käyttää lähes kaikkialla :D
Harvassa lopulta ne asunnot, joihin ei saa lämpöpumppua asentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla hinnoilla asennettuna ei kyllä kunnon pumppuja saa.
Saa helposti. Ei toki mitsubishiä mutta kiinassa se mitsukin on tehty.
Käsittääkseni Mitsubishi on japanilainen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt kenellekin on tärkeää. Kännykkää käytetään ympäri vuoden, ilp:ä korkeintaan muutaman viikon. Entä tuon hintainen ulkomaanmatka? Tai vaikka joku keräilyesine?
Kännykässä maksetaan merkistä. 1300e iphonen valmistamiseen kuluu alle 10€. 300-400e kännykällä teet saman minkä 1300e kännykällä ja toimii ihan yhtä jouhevasti.
Ilpillä voi lämmittää talon kolmasosalla siitä sähkönkulutuksesta mitä sähköpattereilla kuluisi. Sen viikon lomamatkan jälkeen kotona on silti kuuma/kylmä.
Mulla on työpuhelimena yli tonnin iPhone ja siviilissä satasen OnePlus.
Käytän halpista paljon mielummin.
Mitä niillä ihmeellisillä toiminnoille oikein tekee? Ei meidän tarvitse saunaa laittaa matkalta üäälle, eikä sälekaihtimia laskea sellaisen laitteen kautta. Kauppaankin mennää ihan tavallisesti ja maksan rahalla.
ILP ei ole edes tarpeellinen , sellaisia hurinoita naapureilta, ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lämpötila asunnossa on kun tarvitaan kesällä ILPpiä? minulla ei ole tarvetta nyt on OKT maksimissaan 24 astetta. Ilman mitän kännyköitä , hiii, koneellinen ilmastointi toimii.
Vai oikein koneellinen ilmastointi sulla, harvemmin se käsikäyttöinenkään on. Olen kuullut koneellisesta ilmanvaihdosta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki, että mikä merkki ja missäpäin Suomea? Meillä maksoi Mitsunishi Electric HR35 (wifi) aaennettuna maatelineen kanssa 1800 €. 08-alue.
Vierailija kirjoitti:
Painovoimainen ilmanvaihto, okt aurinkoisella paikalla (ei siis yhtään puuta varjostamassa), kaikki sälekaihtinet kiinni ja silti +29. Olen ollut viikon ulkomailla ja lämpötilatieto on eiliseltä etänä luettavalta sisälämpötilamittarilta. Viime vuonna helteet alkoivat toukokuussa ja sitä kesti elokuulle. En yksinkertaisesti jaksaisi ilman ilpiä.
Mitä se ap:n persettä kutittaa miten muut käyttää rahansa?
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on kuuma viikon tai pari. Kännykkää tarvitaan joka päivä.
Juu, valitsisin samoin ja ei kelpaa kuin I phone minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännyn saa osamaksulla
Saa pumpunkin...
No eikä saa kuluton ja koroton. Puhelimen saat.
Suomessa on pari hellepäivää vuodessa jolloin tarvitsee ilmastointia, puhelinta käytän 10-16 tuntia päivässä.