Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajatellaan, että Suomi olisi jotenkin poikkeuksellisen tasa-arvoinen maa verrattuna muihin?

Vierailija
27.07.2025 |

Monessa muussa maassa naisen asema pajon parempi kuin täällä. 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvalinnoineen voi pilata oman tasa-arvonsa , mutta muuten voi tehdä samoja asioita kuin miehetkin.

Eihän tuo ole tasa-arvoa. Että SAA käyttäytyä KUIN MIEHET. Tasa-arvoa on, että naiset ja naiselliset asiat ja arvot ovat ihan yhtä arvokkaita ja tärkeitä yhteiskunnassa. Että äitejä arvostetaan eikä vain hyvä jätkä -veloja jne. 

Kunnioitus ansaitaan. Eikä sitä ansaita vaatimalla erityisetuja ja soveltamalla tasa- arvoa kun se sopii omiin narsistisiin tarpeisiin.  

Vierailija
22/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Osut oikeaan. Pitäisi olla tietynlainen nainen että kelpaa joku ja näytellä myös jotain rooleja.

Menehän insseli siitä inisemästä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varmaan nauretaan nyt, mutta eilen kun olin kävelyllä, niin mua harmitti kun kaikki suojaisat ja nätit penkit rannalla oli miesten valtaamia. Oli juoppoja, ulkomaalaisia, vanhoja.. Olisin halunnut istua jossain hetken, mutta en minä naisena halua tai edes uskalla mennä jos koko alue on täynnä vaan miehiä. Kyllä pitäisi olla naisellakin mahdollisuus rauhassa istua.

Vierailija
24/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvalinnoineen voi pilata oman tasa-arvonsa , mutta muuten voi tehdä samoja asioita kuin miehetkin.

Eihän tuo ole tasa-arvoa. Että SAA käyttäytyä KUIN MIEHET. Tasa-arvoa on, että naiset ja naiselliset asiat ja arvot ovat ihan yhtä arvokkaita ja tärkeitä yhteiskunnassa. Että äitejä arvostetaan eikä vain hyvä jätkä -veloja jne. 

Kunnioitus ansaitaan. Eikä sitä ansaita vaatimalla erityisetuja ja soveltamalla tasa- arvoa kun se sopii omiin narsistisiin tarpeisiin.  

Kyllä se on ihan kulttuurista kiinni, jos naiselliset asiat ovat halveksittuja. Silloin ei kyllä pitäisi aukoa pätkääkään päätään, että olisi tasa-arvoinen yhteiskunta, 

Vierailija
25/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja minun viiteryhmäni on se tärkein. Suomalaisilla on noussut se itsenäisyys päähän ja heistä on tullut itsekkäitä. 

Tulevaisuuden historiantutkimuksessa länsimainen tasa-arvo 2000-luvulla tulee näyttämään erikoiselta, naiset uhriutuvat keskenään kaiken hyvinvoinnin ympäröiminä.

Vierailija
26/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos se niin että euroopan vaarallisin maa naiselle heti Tanskan jälkeen? Eli se siitä länsimaisesta tasa-arvosta.

Tämä selitetty monta kertaa jo miksi ei pidä paikkaansa. Yritäpä nyt. 

Vierailija
27/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle varmaan nauretaan nyt, mutta eilen kun olin kävelyllä, niin mua harmitti kun kaikki suojaisat ja nätit penkit rannalla oli miesten valtaamia. Oli juoppoja, ulkomaalaisia, vanhoja.. Olisin halunnut istua jossain hetken, mutta en minä naisena halua tai edes uskalla mennä jos koko alue on täynnä vaan miehiä. Kyllä pitäisi olla naisellakin mahdollisuus rauhassa istua.

Eli naisille omat puistot ja miesten pitää tämä jotenkin mahdollistaa, eikä suinkaan nainen itse voi ostaa maata ja perustaa sinne puistoa? 

Vierailija
28/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO annapa esimerkiksi vaikka 10 maata, joissa naisten asema on parempi kuin Suomessa, ja jokaisesta miten se on parempi. 

Vierailija
29/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin meillä on nykyisenkaltainen asevelvollisuussysteemi ja puolet kansaa vapaamatkustajina, ap:n ja muiden kaltaistensa esittämät vikinät ovat pelkkää kärpäsensurinaa, josta ei tarvitse piitata.

Vierailija
30/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota viikko niin on vapaita penkkejä. Tänäänkin olisit voinut pyytää tilaa istua miesten viereen ja olisit voinut istua. Ei me miehet vihata naisia ja annetaan usein istua vaikka menetettäisiin paikkamme.

Vierailija
31/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei Suomessa tarvitse asua kadulla tai siltojen alla.

Vierailija
32/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota viikko niin on vapaita penkkejä. Tänäänkin olisit voinut pyytää tilaa istua miesten viereen ja olisit voinut istua. Ei me miehet vihata naisia ja annetaan usein istua vaikka menetettäisiin paikkamme.

Monessa sivistysmaassa raskaana olevalle tai vanhemmalle naiselle tarjotaan penkkejä vähän turhankin innokkaasti. Täällä ei kyllä. Ei edes bussissa. 

Vierailija
33/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa jos asuntosi on liian pitkään asumattoman oloinen, sen saa vallata.

Vierailija
34/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin meillä on nykyisenkaltainen asevelvollisuussysteemi ja puolet kansaa vapaamatkustajina, ap:n ja muiden kaltaistensa esittämät vikinät ovat pelkkää kärpäsensurinaa, josta ei tarvitse piitata.

Että naisten tulee taistella hyökkääviä miehiä vastaan. Ei tänne tatjaana-armeija ole tulossa. Naisten pitää kaiken muun työn ja velvoitteen lisäksi vielä alkaa suomalaisen miehen suojelijaksi.

Ja sit vingutaan että suomalainen nainen ei ole naisellinen. 

Vierailija
35/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa sivistysmaassa raskaana olevalle tai vanhemmalle naiselle tarjotaan penkkejä vähän turhankin innokkaasti. Täällä ei kyllä. Ei edes bussissa. 

Se taas ei ole tasa-arvoa vaan etuoikeusien suomista toisille. 

Vierailija
36/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisille omat puistot ja miesten pitää tämä jotenkin mahdollistaa, eikä suinkaan nainen itse voi ostaa maata ja perustaa sinne puistoa? 

En minä sitä tarkoita vaan sitä, että täällä hiljaisesti hyväksytään juopottelu tai vanhojen ukkojen huutelu nuorille tytöille. Minä en ole nuori, mutta jos menen puhumaan jollekin miehelle, niin se tulkitaan väärin. Tuossa penkkijutussa erityisesti ärsyttää se kun yhdellä on yksi penkki ja toisella toinen. Sieltä huutelevat toisilleen. Mene siihen sitten istumaan. Mutta joo, mun ongelma.

Vierailija
37/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naisten tulee taistella hyökkääviä miehiä vastaan. Ei tänne tatjaana-armeija ole tulossa. Naisten pitää kaiken muun työn ja velvoitteen lisäksi vielä alkaa suomalaisen miehen suojelijaksi.

Ja sit vingutaan että suomalainen nainen ei ole naisellinen. 

Venäjän armeija on kuuluisa siitä, että kaikki vastaantulevat naiset ja myös tyttölapset r a i s k a taan. Sinne lähettäisi Suomen mies siskojaan ja tyttäriään. 

Ei onneksi suomalainen mies. Eiköhän tääkin oo joku rysytrolli joka yrittää iskeä kiilaa, Pietarissa alkanu iltavuoro. En mä suostu uskomaan että suomalaiset miehet olisivat noin vellihousuja. 

Vierailija
38/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä viikon päästä tapahtuu? Onko nämä toimettomat ulkkarit ja kotimaiset juopot muka jossain muualla?

Vierailija
39/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa jos asuntosi on liian pitkään asumattoman oloinen, sen saa vallata.

Totta, mutta sen kyllä saa takaisin.

Vierailija
40/66 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä aika epätasa-arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan