Lue keskustelun säännöt.
Mikä oli lapsesi työnimi?
01.04.2007 |
Jota siis käytitte raskausaikana? Miten nimi keksittiin?
Mulla ei vielä oo lapsia, joten en voi vastata :/ Mutta jospa " lapselliset" vastaisivat :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keskimmäinen oli Neiti. Toivottiin ja tiedettiin tytöksi hyvin aikaisin. Nuorin oli Jokuvaan.
Ei sitä mitenkään keksitty, aloinpahan vaan alusta asti puhumaan siitä toukkana. Kasteessa sai sitten kunnon nimen.