Millaista miestä nainen alkaa kohdella/kohtelee epäkunnioittavasti?
Epäkunnioittavalla käytöksellä tarkoitan esim. pompottamista, sellaista mikään ei kelpaa asennetta, komentelua, piikittelyä, vähättelyä.
Kommentit (92)
Miestä joka ei kuuntele naista, siis oikeasti kuuntele. Pitää naista itsestäänselvyytenä eikä kanna omaa vastuuta kodin ja lasten hoitamisessa eikä parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen ei halua palvontaa ja pyytää mieheltä asioita? En minäkään jaksaisi sellaista. Kuin lapsen kanssa seurustelisi
Sitten toisalta se sikakaan joka määräilee ja suhtautuu kuin itsestäänselvyyteen ei sekään ole hyvä.
Niin? Totta kai. Miehen tulee olla autonominen ja silloin kun vuorovaikutusta on, miellyttävä. Jos asutaan yhdessä niin on syytä olla yhtä miellyttävä tai miellyttävämpi kuin naisen sisustus ja musiikkimaku. Jos ei onnistu niin sitten on parempi pysyä omassa lätissä haisemassa
Tästä suorastaan huokuu halveksuntasi kaikkia miehiä kohtaan joten toivottavasti pysyt myös miehistä kaukana.
Miehet nyt on lättiporukkaa. Miesten oma sikolätti. Röhröh miehet! Onko heppi tanassa? Tekeekö mieli röhkiä? Röhröh miehet. Ei miehistä ole mihinkään. Kovat on puheet, mitään ei osata. Liataan, sotketaan, sikaillaan, vingutaan, huudetaan.
Röhröh miehet. Sikolätti oottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kilttiä vässykkämiestä josta pitää tällaisilla toimilla kaivaa esiin naisen kaipaamaa miehekkyyttä.
Itse palvoin tapailemaani naista ja olin korviani myöten ihastunut enkä koskaan sanonut pahasti ja nainen alkoi jostain syystä ärsyyntymään eikä suhtautunut samalla tavoin minuun. Sitten alkoi tulemaan tuollaista ikään kuin asiat ei saisi olla liian hyvin ja ilo piti aina jollain pilata.
Tämä. Alkuun se on naisesta ihanaa, mutta sitten alkaa tuo kuvailemasi käytös. Minuakin ovat kohdelleet paremmin sellaiset naiset joihin en ole ollut hullaantunut ja olen siksi huomannut ja ärsyyntynyt heidän vioistaan ja sanonutkin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kilttiä vässykkämiestä josta pitää tällaisilla toimilla kaivaa esiin naisen kaipaamaa miehekkyyttä.
Aivan, naisen kanssa tarvitaan erittäin taidokasta nuorallakävelyn taitoa, koska ei saa olla liian nynny ja myötäilevä muttei toisaalta liian itsekäs paskakaan. Se ei ole helppoa se.
Niin. Työpaikalla siedetään sinne päin käytöstä koska siitä maksetaan reippaasti. Mutta koska mies ei maksa naiselle nykypäivänä senttiäkään niin nainen ei myöskään katso senttiäkään epämiellyttävyyttä
Ajattelet siis parisuhdetta noin kylmän kliinisenä juttuna ja kehtaatte miehiä täällä hukkua.
No sietäisitkö itse haisevaa paskakasaa ovensuussasi? Totta kai vapaaehtoisen ihmissuhteen täytyy tuoda elämään jotain lisäarvoa, ei voi tuottaa naiselle pelkkiä negatiivisia tunteita ja odottaa että tämä itseä rakastaa ja on "lämmin" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, naisen kanssa tarvitaan erittäin taidokasta nuorallakävelyn taitoa, koska ei saa olla liian nynny ja myötäilevä muttei toisaalta liian itsekäs paskakaan. Se ei ole helppoa se.
Niin. Työpaikalla siedetään sinne päin käytöstä koska siitä maksetaan reippaasti. Mutta koska mies ei maksa naiselle nykypäivänä senttiäkään niin nainen ei myöskään katso senttiäkään epämiellyttävyyttä
Ajattelet siis parisuhdetta noin kylmän kliinisenä juttuna ja kehtaatte miehiä täällä hukkua.
No sietäisitkö itse haisevaa paskakasaa ovensuussasi? Totta
Tämä! Kuka sietää haisevaa paskakasaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen ei halua palvontaa ja pyytää mieheltä asioita? En minäkään jaksaisi sellaista. Kuin lapsen kanssa seurustelisi
Sitten toisalta se sikakaan joka määräilee ja suhtautuu kuin itsestäänselvyyteen ei sekään ole hyvä.
Niin? Totta kai. Miehen tulee olla autonominen ja silloin kun vuorovaikutusta on, miellyttävä. Jos asutaan yhdessä niin on syytä olla yhtä miellyttävä tai miellyttävämpi kuin naisen sisustus ja musiikkimaku. Jos ei onnistu niin sitten on parempi pysyä omassa lätissä haisemassa
Tästä suorastaan huokuu halveksuntasi kaikkia miehiä kohtaan joten toivottavasti pysyt myös miehistä kaukana.
Olet ihan oikeassa siinä, että sellaisia miehiä, jotka olisivat naiselle miellyttäviä, on hyvin vähän. Ja useni nämäkin ovat naistiimien stailaamia ja brändäämiä, eivätkä edusta "omaa itseään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse palvoin tapailemaani naista ja olin korviani myöten ihastunut enkä koskaan sanonut pahasti ja nainen alkoi jostain syystä ärsyyntymään eikä suhtautunut samalla tavoin minuun. Sitten alkoi tulemaan tuollaista ikään kuin asiat ei saisi olla liian hyvin ja ilo piti aina jollain pilata.
Tämä. Alkuun se on naisesta ihanaa, mutta sitten alkaa tuo kuvailemasi käytös. Minuakin ovat kohdelleet paremmin sellaiset naiset joihin en ole ollut hullaantunut ja olen siksi huomannut ja ärsyyntynyt heidän vioistaan ja sanonutkin niistä.
Näin se menee. Ärsyynnyit kun nainen oli sinulle kiva. Miksi vingut siis veemäisten naisten perään?
Vierailija kirjoitti:
Aivan millaista tahansa. Se paha olo on sisällä siinä naisessa joka tapauksessa.
Jep tällainen tulos on usein kun vaikeasti masentuneen naisen kanssa ryhtyy yrittämään, ei mitenkään vakaata menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen jota on huijattu. Mies alussa saalistanut ja vetänyt roolia. Paljastunut miesvauvaksi, jota pitäisi sairaanhoitaa, ruokkia, ohjata, neuvoa jne. Samalla kun nainen alkaa inhota hiljalleen "miestä", niin tämä ruikuttaa "anna edes pim**iä jooko?"
Kaikki miehet tekevät tuota. Ja itse asiassa eläimetkin. Urokset yrittävät päästä naaraan suosioon. Normaalia lajityypin käytöstä siis.
Sitten mies ei jaksa saalistaa kun homma on onnistunut. Ja kappas nainen ei ole tyytyväinen. Ja sitten kierros alkaa uudestaan, mies jaksaa taas alkaa saalistaa. Jne.
No, seuraavalla kierroksella se mies ymmärtää itsekin itsereflektoida käytöstään. Ymmärtää että on oltava itse itselleen paras mies ja itsensä vuoksi. Ei niiden naisten.
Silloin voi löytyä jotain kestävämpääkin, mutta se ei ole se elämän
Paitsi että eläimillä naaras tiineytyy ja ajaa koiraan helvettiin välittömästi. Nisäkkäillä siis. Sellainen pikku ero
Lähimmällä sukulaisellamme simpanssilla kylläkin hedelmöittynyt naaras jakaa seksiä mielellään ja auliisti raskauden aikana. Ja laumassa ei ole vain yksi uros joka pääsee parittelemaan. Ketään ei myöskään ajeta laumasta yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Ärsyynnyit kun nainen oli sinulle kiva. Miksi vingut siis veemäisten naisten perään?
Menehän insseli nyt muualle vinkumaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sietäisitkö itse haisevaa paskakasaa ovensuussasi? Totta
Jos sinun miehesi on haisseet paskalta niin ikävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin ajatellen arvelinkin kyseessä olevan jonkinlaisen tuollaisen jutun, eli nainen ei vaan käynyt yhtä kuumana minuun kuin minä häneen ja ilmeisesti vaan jonkun itseensä kohdistuvan kiinnostuksen tuoman hekumahöyryn voimalla jaksoi hetken aikaa feikata kunnes ärsytyskynnykset alkoi ylittymään.
Kiltttiä ja empaattista miestä. Jos mies on sellainen joka kohtelee naista tasa-arvoisesti ja hyvin niin nainen alkaa pompottelemaan ja alistamaan sellaista miestä.
Miehen pitää olla pahis,jännä ja sovinisti niin nainen ei sellaista miestä määrää koska nainen ei uskalla. Jotkut miehet näyttää naisille kaapin paikan myös väkivalloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen jota on huijattu. Mies alussa saalistanut ja vetänyt roolia. Paljastunut miesvauvaksi, jota pitäisi sairaanhoitaa, ruokkia, ohjata, neuvoa jne. Samalla kun nainen alkaa inhota hiljalleen "miestä", niin tämä ruikuttaa "anna edes pim**iä jooko?"
Kaikki miehet tekevät tuota. Ja itse asiassa eläimetkin. Urokset yrittävät päästä naaraan suosioon. Normaalia lajityypin käytöstä siis.
Sitten mies ei jaksa saalistaa kun homma on onnistunut. Ja kappas nainen ei ole tyytyväinen. Ja sitten kierros alkaa uudestaan, mies jaksaa taas alkaa saalistaa. Jne.
No, seuraavalla kierroksella se mies ymmärtää itsekin itsereflektoida käytöstään. Ymmärtää että on oltava itse itselleen paras mies ja itsensä vuoksi. Ei niiden naisten.
Silloin voi löytyä jotain kestävämpääkin, mutta se ei ole se elämän itse tarkoitus.
Miehet ja naiset os
No onneksi kaksi kolmesta pitkästä suhteesta oli sellaisia joissa mies oli kypsä, jonka ei tarvinnut teeskennellä, valehdella tai vetää showta tai roolia. Yksi oli sitten ihan jotain muuta kuin alussa antoi ymmärtää. Kyllä minä silloin toin esiin pettymykseni ja sen että olo on huijattu.
-sivusta
Jos mies pettää tai on muista kiinnostunut eikä mukana täysillä, niin joillakin alkaa tuollainen pompotuskäytös. Tosin sellsisesta touhusta seuraa useimmiten myös eroaminen miehestä.
Toinen syy voi olla, että naisella on huono itsetunto ja hän kokee itsensä uhatuksi tai luulee muiden naisten pystyvän viemään sinut tyyliin kauppareissulla, niin voipi olla, että nainen ei ole itse ihan tasapainoinen, on liikaa pelkotiloja aiemmista suhteista tai vainoharhaisuutta.
Jos naista on satutettu ja vähätelty ja hän pelkää, lähtee tuo käytös ajan myötä luottamuksen vahvistuessa. Vainoharhaisen ja sairaalloisen mustasukkaisen kanssa suhde päättyy melko varmasti eroon, jollei mies todella rakasta ja kestä siitä syystä vuosikausien piinaa tai sitten hän vain jää kärsimään.
Pompotuskäytös voi myös olla kehitysvaiheessa jumittaminen, eli teini-iän lapsellisuus yhä päällä. On ehkä tottunut olemaan ihailtu, huomattu, kehuttu jo ihan pikku lapsesta asti, koko suku ihaillut lettejä ja mekkojaan aina, ja nyt kun et ole samanlainen, vaatii sinua olemaan sellainen. Käyttäytyy ehkä pompottaen myös omia iäkkäitä vanhempiaan kohtaan tai on oppinut manipuloimaan muita toimimaan tahtonsa mukaan, tai muuten.... Tämäkin homma päättyy eroon, koska riitoja on liikaa ja nainen voi olla jopa pelottava. Tai sitten mies suostuu kaikkeen mitä nainen haluaa, oman itsensä kustannuksella.
Jos mikään ei kelpaa naiselle, hän piikittelee ja vähättelee, ei nainen ole ihastunut eikä rakastunut, vaan tosi itsekäs eikä arvosta sitä, millainen oikeasti olet ja mitä hän sinulta saa (paljon tai vähän). Vertailee itseään ehkä kavereihinsa ja mitä heidän miehensä hankkivat heille ym.
Rakastava ja aidosti ihastunut henkilö ei ikinä vähättele tai mollaa toista. Vähättelijälle tuskin kelpaa kukaan ja hän saattaakin saada enemmän nautintoa materiasta, tavaroista ja reissuista, oikeasti rakastavan miehen sijaan.
Jos haluat rakastavan naisen, ota ainoastaan sinua arvostava ja hyvin kohteleva, joka hyväksyy sinut ja sinä hänet, ja jonka kanssa pääset yli kaikista ikävistäkin tilanteista sekä molempien peloista ja epävarmuuksista.
Naiset käyttää kokoajan henkistä väkivaltaa etenkin silloin jos mies on kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinulla on kivaa ei tarkoita sitä, että naisella olisi. Nainen antaa sinulle ilmaisia siitossimulaatioita liukuhihnalta - mitä helvettiä sinä annat naiselle? Pelkkiä terveyshaittoja, mainehaittaa, ja jopa aistillista haittaa
Sinä et tiedä minusta yhtään mitään joten pidähän ne omat negatiiviset mieskokemuksesi itselläsi.
Ala kertoa sitten itsestäsi ja sassiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää kokoajan henkistä väkivaltaa etenkin silloin jos mies on kiltti.
Höpöhöpö! Henkistä väkivaltaa käytetään akkamaisiin pitkätukkamiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi alkaa opettelemaan. Noita taitoja tarvitaan kaikkialla muuallakin elämässä: pitää pystyä elämään omien arvojen mukaisesti ja itselleen rehellisesti, mutta samalla ottaa toiset huomioon. Näin ne aikuiset ihmiset vaan yleensä toimii.
Ei ainakaan minua kovin pitkään, koska aina voi kävellä noin huonosta suhteesta pois sen enempiä selittelemättä.