Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista miestä nainen alkaa kohdella/kohtelee epäkunnioittavasti?

Vierailija
27.07.2025 |

Epäkunnioittavalla käytöksellä tarkoitan esim. pompottamista, sellaista mikään ei kelpaa asennetta, komentelua, piikittelyä, vähättelyä. 

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo luonnehäiriöiset tekee tuota ihan jokaiselle. Tosin jos nainen on menestyneempi/rikkaampi/hänestä hyötyy jotenkin, saattavat olla imeliä ja mielistellä.

Håmåå

Vierailija
22/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka toimii typerästi tärkeissä asioissa, ja vähättelee toisen tuntemuksia ja mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kilttiä vässykkämiestä josta pitää tällaisilla toimilla kaivaa esiin naisen kaipaamaa miehekkyyttä.

Itse palvoin tapailemaani naista ja olin korviani myöten ihastunut enkä koskaan sanonut pahasti ja nainen alkoi jostain syystä ärsyyntymään eikä suhtautunut samalla tavoin minuun. Sitten alkoi tulemaan tuollaista ikään kuin asiat ei saisi olla liian hyvin ja ilo piti aina jollain pilata.

Se että sinulla on kivaa ei tarkoita sitä, että naisella olisi. Nainen antaa sinulle ilmaisia siitossimulaatioita liukuhihnalta - mitä helvettiä sinä annat naiselle? Pelkkiä terveyshaittoja, mainehaittaa, ja jopa aistillista haittaa

Ai että mitäkö helvettiä antaa naista palvova mies, no varmaan aika lailla kaikkea mitä nainen haluaa? Voisitteko te miesvihaajalehmät painua itse sinne helvettiin.

Vierailija
24/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen jota on huijattu. Mies alussa saalistanut ja vetänyt roolia. Paljastunut miesvauvaksi, jota pitäisi sairaanhoitaa, ruokkia, ohjata, neuvoa jne. Samalla kun nainen alkaa inhota hiljalleen "miestä", niin tämä ruikuttaa "anna edes pim**iä jooko?"

Kaikki miehet tekevät tuota. Ja itse asiassa eläimetkin. Urokset yrittävät päästä naaraan suosioon. Normaalia lajityypin käytöstä siis.

Sitten mies ei jaksa saalistaa kun homma on onnistunut. Ja kappas nainen ei ole tyytyväinen. Ja sitten kierros alkaa uudestaan, mies jaksaa taas alkaa saalistaa. Jne.

No, seuraavalla kierroksella se mies ymmärtää itsekin itsereflektoida käytöstään. Ymmärtää että on oltava itse itselleen paras mies ja itsensä vuoksi. Ei niiden naisten.

Silloin voi löytyä jotain kestävämpääkin, mutta se ei ole se elämän itse tarkoitus. 

Miehet ja naiset osaavat kehittyä ihmisinä, itsereflektoida, olemme ihmisiä ja opimme elämästä.

Vierailija
25/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kilttiä vässykkämiestä josta pitää tällaisilla toimilla kaivaa esiin naisen kaipaamaa miehekkyyttä.

Itse palvoin tapailemaani naista ja olin korviani myöten ihastunut enkä koskaan sanonut pahasti ja nainen alkoi jostain syystä ärsyyntymään eikä suhtautunut samalla tavoin minuun. Sitten alkoi tulemaan tuollaista ikään kuin asiat ei saisi olla liian hyvin ja ilo piti aina jollain pilata.

Se että sinulla on kivaa ei tarkoita sitä, että naisella olisi. Nainen antaa sinulle ilmaisia siitossimulaatioita liukuhihnalta - mitä helvettiä sinä annat naiselle? Pelkkiä terveyshaittoja, mainehaittaa, ja jopa aistillista haittaa

Ai että mitäkö helvettiä antaa naista palvova mies, no varmaan aika lailla kaikkea mitä nainen haluaa? Voisit

Ehkä nainen ei halua palvontaa ja pyytää mieheltä asioita? En minäkään jaksaisi sellaista. Kuin lapsen kanssa seurustelisi

Vierailija
26/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, naisen kanssa tarvitaan erittäin taidokasta nuorallakävelyn taitoa, koska ei saa olla liian nynny ja myötäilevä muttei toisaalta liian itsekäs paskakaan. Se ei ole helppoa se.

Vierailija
27/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista. Nainen eroaa siitä. Suhteessa jatkaminen on häviö kummallekin jos joutuu kohdella toisia huonosti.

Vierailija
28/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen jota on huijattu. Mies alussa saalistanut ja vetänyt roolia. Paljastunut miesvauvaksi, jota pitäisi sairaanhoitaa, ruokkia, ohjata, neuvoa jne. Samalla kun nainen alkaa inhota hiljalleen "miestä", niin tämä ruikuttaa "anna edes pim**iä jooko?"

Kaikki miehet tekevät tuota. Ja itse asiassa eläimetkin. Urokset yrittävät päästä naaraan suosioon. Normaalia lajityypin käytöstä siis.

Sitten mies ei jaksa saalistaa kun homma on onnistunut. Ja kappas nainen ei ole tyytyväinen. Ja sitten kierros alkaa uudestaan, mies jaksaa taas alkaa saalistaa. Jne.

No, seuraavalla kierroksella se mies ymmärtää itsekin itsereflektoida käytöstään. Ymmärtää että on oltava itse itselleen paras mies ja itsensä vuoksi. Ei niiden naisten.

Silloin voi löytyä jotain kestävämpääkin, mutta se ei ole se elämän itse tarkoitus. 

Miehet ja naiset os

Paitsi että eläimillä naaras tiineytyy ja ajaa koiraan helvettiin välittömästi. Nisäkkäillä siis. Sellainen pikku ero

Vierailija
29/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nainen ei halua palvontaa ja pyytää mieheltä asioita? En minäkään jaksaisi sellaista. Kuin lapsen kanssa seurustelisi

Sitten toisalta se sikakaan joka määräilee ja suhtautuu kuin itsestäänselvyyteen ei sekään ole hyvä. 

Vierailija
30/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, naisen kanssa tarvitaan erittäin taidokasta nuorallakävelyn taitoa, koska ei saa olla liian nynny ja myötäilevä muttei toisaalta liian itsekäs paskakaan. Se ei ole helppoa se.

Niin. Työpaikalla siedetään sinne päin käytöstä koska siitä maksetaan reippaasti. Mutta koska mies ei maksa naiselle nykypäivänä senttiäkään niin nainen ei myöskään katso senttiäkään epämiellyttävyyttä

Vierailija
31/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva kuulla myös sen naisen mielipide.

Vierailija
32/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset os

Ai nyt on asia yhtäkkiä KAIKKI MIEHET mutta ei missään nimessä koskaan KAIKKI NAISET missään asiassa.

Vierailija
33/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjää. Hissukka ei riitä.

Vierailija
34/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten toisalta se sikakaan joka määräilee ja suhtautuu kuin itsestäänselvyyteen ei sekään ole hyvä. 

Niin? Totta kai. Miehen tulee olla autonominen ja silloin kun vuorovaikutusta on, miellyttävä. Jos asutaan yhdessä niin on syytä olla yhtä miellyttävä tai miellyttävämpi kuin naisen sisustus ja musiikkimaku. Jos ei onnistu niin sitten on parempi pysyä omassa lätissä haisemassa

Vierailija
35/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen ei ole kiinnostunut miehestä tai välitä, ei rakasta. Ollenkaan alunperin, ajautui vaan suhteeseen kun mies vei tai ei enää rakasta. Mies oli esimerkiksi nalkuttava, vihainen ja juova.

Mies onkin erilainen kun alun perin tuli käsitys ja ei itse ylläpidä parisuhdetta, ei halannut. Tai nainen on kylmä asperger.

Tai riitaisa suhde kääntyy viileäksi, mies käsittää väärin ja nainen ei tiedä mitä sanoa enää.

Mies muuttuu erilaiseksi kuin oli nuorena, pahempaan suuntaan, siinäkin yksi esimerkki - arvot miehellä viileät.

Vierailija
36/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liehulettimiestä turpaan

Vierailija
37/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Työpaikalla siedetään sinne päin käytöstä koska siitä maksetaan reippaasti. Mutta koska mies ei maksa naiselle nykypäivänä senttiäkään niin nainen ei myöskään katso senttiäkään epämiellyttävyyttä

Ajattelet siis parisuhdetta noin kylmän kliinisenä juttuna ja kehtaatte miehiä täällä hukkua.

Vierailija
38/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Totta kai. Miehen tulee olla autonominen ja silloin kun vuorovaikutusta on, miellyttävä. Jos asutaan yhdessä niin on syytä olla yhtä miellyttävä tai miellyttävämpi kuin naisen sisustus ja musiikkimaku. Jos ei onnistu niin sitten on parempi pysyä omassa lätissä haisemassa

Tästä suorastaan huokuu halveksuntasi kaikkia miehiä kohtaan joten toivottavasti pysyt myös miehistä kaukana.

Vierailija
39/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi esiintyä molemmissa sukupuolissa, ja terveissä suhteissa kunnioitus on aina molemminpuolista. Tässä muutama syy, miksi joku voi kohdella toista epäkunnioittavasti:

Rajojen puute: Jos henkilö ei kerro selvästi, mikä on hänelle hyväksyttävää, toinen saattaa kokeilla rajoja ja alkaa käyttäytyä huonosti.

Riippuvuussuhde: Jos toinen osapuoli on liian kiinni suhteessa eikä lähde huonon kohtelun vuoksi, saattaa tämä johtaa epäkunnioittavaan käytökseen, koska toinen tietää, että raja ei tule.

Omien ongelmien purku: Joskus epäkunnioittava käytös kumpuaa omasta turhautumisesta tai epävarmuudesta, ja se kohdistetaan heikompaan osapuoleen.

Toistuva hyväksyminen: Kun huono käytös menee jatkuvasti läpi, se voi vahvistaa epätoivottua dynamiikkaa.

Terve ihminen osaa arvostaa itseään ja lähtee suhteesta, jossa häntä kohdellaan huonosti, eikä jää sietämään epäkunnioittavaa käytöstä.

Vierailija
40/92 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pettää naisen omissa mielikuvissa olevat Disney-odotukset niin alkaa tuollainen lapsellinen kiukuttelu. Ja mistäänhän ei suoraan sanota vaan pitäisi olla se wifi päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi